Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Lukasz: Antwerp FC heeft geen losse kaarten. Alles is verkocht aan seizoenkaarthouders.

Lukasz

Citaat van: ALenstra op okt 17, 2019, 20:13:51
Lukasz: Antwerp FC heeft geen losse kaarten. Alles is verkocht aan seizoenkaarthouders.
Ai, kansloos dus?

ALenstra

Ik dacht dat ze een systeem hebben waarmee je plekken kan overnemen van verhinderde seizoenkaarthouders.

Koning Kriel

Citaat van: Mokum1900 op okt 17, 2019, 18:56:00
Ik met mijn reputatie hier moet makkelijk voor elkaar krijgen omdat ik geliefd ben bij iedereen

2 kaarten voor Chelsea Ajax gezocht

Succes met het vinden van 2 chelsea members met 25 loyaltypoints of meer die een Ajax supporter voor een wedstrijd waar Ajax supporters niet toegelaten zijn aan een kaartje willen helpen. Maar als roepen om onmogelijke kaartjes dan toch een ding is:

2 kaarten voor de champions league finale tegen kostprijs gezocht

Sebastiaan_W

Citaat van: Jef400 op okt 18, 2019, 11:34:34
Idem voor de EK-Finale en alle Champions League wedstrijden van Ajax dit seizoen. Dit uiteraard omdat ik hier in de stad alle puinzooi van de provinciale mokum1900's mag opruimen..

Maar jij woont in één van de afvoerputjes van Amsterdam.

ALenstra

Ik heb begrepen dat diezelfde avond Leyton Orient tegen jong Brighton & Hove Albion speelt voor de EFL-Trophy. Zijn alle Ajax fans die al reis en hotel geboekt toch niet voor niks naar Londen gekomen.

Mokum1900

Citaat van: ALenstra op okt 18, 2019, 12:19:26
Ik heb begrepen dat diezelfde avond Leyton Orient tegen jong Brighton & Hove Albion speelt voor de EFL-Trophy. Zijn alle Ajax fans die al reis en hotel geboekt toch niet voor niks naar Londen gekomen.

Top wedstrijd , in iedergeval niet georganiseerd door een corrupte organisatie, nogmaals ik ga het gedrag niet goed praten (99,9 % zat al binnen en zoveel is er niet gebeurd ) , maar je moet niet collectief straffen, heb het ooit met Spons overgehad privebericht over Dinamo Tiblisi , dat moet je niet doen als er al duizend goed willende supporters al geboekt hebben.

Waar je ook gaat ik volg je overal

Joost

Citaat van: Mokum1900 op okt 18, 2019, 12:27:43
Top wedstrijd , in iedergeval niet georganiseerd door een corrupte organisatie, nogmaals ik ga het gedrag niet goed praten (99,9 % zat al binnen en zoveel is er niet gebeurd ) , maar je moet niet collectief straffen, heb het ooit met Spons overgehad privebericht over Dinamo Tiblisi , dat moet je niet doen als er al duizend goed willende supporters al geboekt hebben.

Je zou er in dit geval juist goed aan doen die wedstrijd niet te bezoeken. Wedstrijden in de FL Trophy worden door supporters juist massaal geboycot vanwege de deelname van beloften.

hgrm

Citaat van: Mokum1900 op okt 18, 2019, 12:27:43
Top wedstrijd , in iedergeval niet georganiseerd door een corrupte organisatie, nogmaals ik ga het gedrag niet goed praten (99,9 % zat al binnen en zoveel is er niet gebeurd ) , maar je moet niet collectief straffen, heb het ooit met Spons overgehad privebericht over Dinamo Tiblisi , dat moet je niet doen als er al duizend goed willende supporters al geboekt hebben.

Juist wel doorgaan met collectief straffen. Het is namelijk niet alleen die 0,1%. Die 0,1% wordt gesteund door een veel groter deel van de supporters die het prachtig vindt en het gedrag van de 0,1% goedpraat of tenminste niet veroordeelt (door loze kreten als "het hoort er bij" of "zoveel is er niet gebeurd". Er moet een sfeer ontstaan dat die 0,1% wordt uitgekotst door de rest en dat die 0,1% gecorrigeerd wordt door de rest. En dat bereik je door de rest te laten merken dat ze de dupe zijn van het gedrag van die 0,1%.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Koning Kriel

Citaat van: hgrm op okt 18, 2019, 21:38:21
Juist wel doorgaan met collectief straffen. Het is namelijk niet alleen die 0,1%. Die 0,1% wordt gesteund door een veel groter deel van de supporters die het prachtig vindt en het gedrag van de 0,1% goedpraat of tenminste niet veroordeelt (door loze kreten als "het hoort er bij" of "zoveel is er niet gebeurd". Er moet een sfeer ontstaan dat die 0,1% wordt uitgekotst door de rest en dat die 0,1% gecorrigeerd wordt door de rest. En dat bereik je door de rest te laten merken dat ze de dupe zijn van het gedrag van die 0,1%.

Er hebben wat mensen te hard gereden op de snelweg, jouw bekeuring valt morgen op de mat.

Sebastiaan_W

Citaat van: Koning Kriel op okt 21, 2019, 11:43:35
Er hebben wat mensen te hard gereden op de snelweg, jouw bekeuring valt morgen op de mat.

Touche!

spons

Er hebben wat jongeren met een Marokkaanse achtergrond voor overlast gezorgd in een winkelcentrum.

Niemand met een Marokkaanse achtergrond mag het winkelcentrum meer in, er komt hier binnenkort een pasjessysteem voor
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

Citaat van: Sebastiaan_W op okt 21, 2019, 12:08:18
Touche!
Vraag me ook af waar de vandaan komt dat collectief straffen zou helpen.

hgrm

Citaat van: Sebastiaan_W op okt 21, 2019, 12:08:18
Touche!

Ik rijd niet collectief op de snelweg, fangroepen gedragen zich wel als collectief.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Citaat van: Jef400 op okt 21, 2019, 14:21:56
Vraag me ook af waar de vandaan komt dat collectief straffen zou helpen.

Elementaire psychologie. Als leden van je groep er door hun gedrag voor zorgen dat de hele groep wordt bestraft, krijg je sociale controle. Zo werkt het bijvoorbeeld in het leger ook. Je moet het alleen even volhouden, op zijn minst totdat de in principe goedwillenden door hebben dat ze niet de overheid de schuld moeten geven voor de straf, maar hun (kwaadwillende) groepsgenoten, dan begint het te werken.

Je moet er echter wel voor zorgen dat de kwaadwillenden (minstens) net zo hard getroffen worden als de goedwillenden. Oftewel: geen clubcard/combiregeling/whateversysteem dat alleen de goedwillende treft terwijl de kwaadwillenden het met gemak (en soms zelfs met steun van de club) weten te omzeilen. 
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen