Stelling van de dag - 11 september 2008

Gestart door TeeZee, sep 11, 2008, 09:18:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denniz1974

ik ben voor het afschaften van interlandvoetbal, het voegt echt helemaal niets toe. Voor de clubs is het keer op keer weer vrezen dat spelers met blessures terug komen van zo'n uitstapje. De club zit dan met de ellende en tevens ook de kosten van de medische behandelingen. Voor de bondscoach is het niet zo'n ramp, want hij roept voor de volgende wedstrijd gewoon een andere speler op ...

ZONDER CLUBVOETBAL IS ER OOK GEEN INTERLANDVOETBAL !!

spons

Citaat van: Denniz1974 op sep 13, 2008, 11:26:47
ik ben voor het afschaften van interlandvoetbal, het voegt echt helemaal niets toe.

onzin
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Interlandvoetbal afschaffen hoeft van mij niet, maar wel al die pretelftallen voor de jeugd. Wat mij betreft is Oranje het enige Nederlandse team, waar je in kunt komen door bij je club goed te spelen. In de leeftijdscategoriën daaronder moeten spelers zich concentreren op training en wedstrijden bij hun club en zorgen dat ze goed genoeg worden voor het eerste elftal. Dan mogen ze eens gaan nadenken over interlands.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Denniz1974

Citaat van: hgrm op sep 13, 2008, 21:22:30
Interlandvoetbal afschaffen hoeft van mij niet, maar wel al die pretelftallen voor de jeugd. Wat mij betreft is Oranje het enige Nederlandse team, waar je in kunt komen door bij je club goed te spelen. In de leeftijdscategoriën daaronder moeten spelers zich concentreren op training en wedstrijden bij hun club en zorgen dat ze goed genoeg worden voor het eerste elftal. Dan mogen ze eens gaan nadenken over interlands.

Daar zit zeker wat in hgrm !!

hgrm

ik begin het nu echt eng te vinden; zoveel mensen die het met me eens zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Citaat van: hgrm op sep 14, 2008, 22:40:32
ik begin het nu echt eng te vinden; zoveel mensen die het met me eens zijn.
Hoe kun je jezelf nu nog serieus nemen?

hgrm

Dat is als docent toch al moeilijk; je staat de hele dag halve waarheden te verkopen. Maar dat moet jou bekend voorkomen als weerprofeet.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Maroboduus

Citaat van: hgrm op sep 14, 2008, 23:12:50
Dat is als docent toch al moeilijk; je staat de hele dag halve waarheden te verkopen. Maar dat moet jou bekend voorkomen als weerprofeet.

Een docent met zelfkennis! Jammer dat ik die in al die schooljaren nooit tegen heb mogen komen.

Overigens behoef je je geen zorgen te maken; die paar keer dat mensen het me je eens zijn, laten ze dat middels een berichtje hier op het forum weten. Over het algemeen heeft echter iedereen zo zijn of haar eigen gedachten/meningen die soms minder, maar meestal meer van elkaar af zullen wijken.

HJanneman

Citaat van: hgrm op sep 14, 2008, 23:12:50
Dat is als docent toch al moeilijk; je staat de hele dag halve waarheden te verkopen. Maar dat moet jou bekend voorkomen als weerprofeet.

Welk vak geef je?
Ik ben ook in opleiding, namelijk(Aardrijkskunde).

TeeZee

Citaat van: hgrm op sep 14, 2008, 23:12:50
Dat is als docent toch al moeilijk; je staat de hele dag halve waarheden te verkopen. Maar dat moet jou bekend voorkomen als weerprofeet.
Ik vergelijk mijn beroep altijd met dat van politicus en cabaretier. We zeggen allemaal een hoop, maar feitelijk gezien ook een hoop onzin. Alhoewel dat helaas nooit mijn intentie is (eerlijk!). Maar ik krijg er wel voor betaald.

hgrm

Citaat van: HJanneman op sep 15, 2008, 12:50:31
Welk vak geef je?
Ik ben ook in opleiding, namelijk(Aardrijkskunde).

Wiskunde en natuurkunde. En vooral dat laatste vak zit vol halve waarheden. Was het in het echt maar zo simpel als we de kids vertellen op school...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen