Hoofdmenu

De Langeleegte

Gestart door Hielke, sep 06, 2009, 00:11:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Stadionhopper op sep 10, 2009, 08:44:13
Ik denk dat Joost antwoord gaf op de opmerking dat Helmond Sport al jaren geen aansprekend resultaat heeft behaald.

Juist. Al is 12 jaren teren op zulke kleine dingetjes wel erg mager. Helmond Sport lijkt me desondanks wel een leuk team om voor te supporteren.

Hugo

En toch doet Helmond Sport het al jaren heel netjes in de 1e Divisie.

Maar wat heeft dat te maken met de Langeleegte?

spons

Citaat van: Gert op sep 09, 2009, 18:50:16
Omdat dat echte clubtrouw is. Los van de Langeleegte, maar als je als fan van godbetert Helmond Sport na al die jaren zonder aansprekend resultaat bereid bent een uurtje of 8 te reizen op een doordeweekse avond om met 10 man in een uitvak te staan dan ben je een trouwe. Dan verdien je een pluim, ja.

uurtje of 8 ? volgens mijn routeplanner is helmond - veendam maar 261 km dus 2,5 uur heen en 2,5 uur terug, laat je dan op de heenweg nog een file meepakken en een uurtje extra rekenen dan kom ik nog maar op 6 uur.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: spons op sep 10, 2009, 10:50:34
uurtje of 8 ? volgens mijn routeplanner is helmond - veendam maar 261 km dus 2,5 uur heen en 2,5 uur terug, laat je dan op de heenweg nog een file meepakken en een uurtje extra rekenen dan kom ik nog maar op 6 uur.

Misschien gaan ze allemaal met de vrijwillige combibus, die mag maar 100 km/u op de snelweg :-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Sebastiaan_W

Citaat van: spons op sep 10, 2009, 10:50:34
uurtje of 8 ? volgens mijn routeplanner is helmond - veendam maar 261 km dus 2,5 uur heen en 2,5 uur terug, laat je dan op de heenweg nog een file meepakken en een uurtje extra rekenen dan kom ik nog maar op 6 uur.

Het zal je nog vies tegenvallen op de vrijdag. Paar seizoenen terug vanuit A'dam naar Sittard 4 uur vertrokken en om kwart over 8 waren we bij het stadion. Seizoen erna met de bus vanuit IJmuiden om half vier vertrokken en tegen half negen kwamen we aan bij het stadion. Zo zijn er nog wel meer voorbeelden van deze prachtige speeldag.

Eindhoven supporters heb ik in Velsen ook wel eens het stadion zien betreden toen de wedstrijd al een minuut of 20 aan de gang was.

spons

Ik zal over anderhalve week dan maar ruim de tijd nemen.

Ze zijn echt gek geworden bij de knvb, Harkemase Boys - Feyenoord ( voor mij toch ook zo'n 240 kilometer ) wordt om 5 uur 's-middags gespeeld
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: spons op sep 10, 2009, 16:07:16
Ik zal over anderhalve week dan maar ruim de tijd nemen.

Ze zijn echt gek geworden bij de knvb, Harkemase Boys - Feyenoord ( voor mij toch ook zo'n 240 kilometer ) wordt om 5 uur 's-middags gespeeld

Spelen ze gewoon in Harkema?

spons

Citaat van: Hugo op sep 10, 2009, 16:10:31
Spelen ze gewoon in Harkema?

ja er wordt gelukkig gewoon in Harkema gespeeld
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Rinus A.

Citaat van: King Nothing op sep 09, 2009, 22:22:37
Ik ben blij als mijn club uit tegen Veendam speelt. Gewoon, thuis warm eten en om 18.30 in de supportersbus stappen en dan gewoon om 19.15 uur in Veendam staan. Heerlijk :-)

Over dat verre reizen gesproken, Emmen speelde in een ver verleden (jaar of 5 terug) voor de KNVB Beker uit tegen FC Eindhoven. Dat was op een druilerige dinsdag in oktober. Ik, mijn zus en twee goede vrienden van mij waren de enige 4 Emmensupporters tussen de 700 Eindhovenaren. De chauffeur van de spelersbus van FC Emmen voegde zich bij ons in het uitvak. De woensdag erna stonden we zowaar in 't Wereldje van de Voetbal International. Het was opgevallen dat er 5 Emmenaren waren die maar liefst 9 spandoeken hadden opgehangen en die bewaakt werden door 6 agenten en 8 stewards. Emmen speelde met een b-keus (toen we dat nog konden...) en verloor met 3-1 ofzo. De wedstrijd was bagger, maar de reis en de gezelligheid in het uitvak maakten de 90 minuten meer dan goed.

Ben je de broer van Marijke?

King Nothing

Neen. Ik ken ook geen Marijke.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Joost

Citaat van: spons op sep 10, 2009, 16:07:16
Ik zal over anderhalve week dan maar ruim de tijd nemen.

Ze zijn echt gek geworden bij de knvb, Harkemase Boys - Feyenoord ( voor mij toch ook zo'n 240 kilometer ) wordt om 5 uur 's-middags gespeeld

Ijsselmeervogels v Roda is gelukkig op een normale 20:00. Ook al gauw zo'n 230 kilometer.

Houseman

Veendam is op het moment ernstig in de problemen en kan na Haarlem wel eens de volgende worden. Vrijdag dient een rechtzaak waarin de club van haar grootste geldschieter 1,3 miljoen eist. Bij verlies van de rechtzaak is het over en uit. En misschien ook wel bij winst... er is een stelletje clowns aan het bewind daar.

King Nothing

Ik volg de nieuwsberichten over Veendam nauwlettend. 't Is toch voor ons Emmensupporters de enige club tegen wie we een echt derby gevoel hebben. Dus vanuit dat oogpunt zou ik enorm balen als de club verdwijnt. Maar verder...

Bestuur is een bende, financieel is het een bende. Een licentieaanvraag met een tekort van 1,4 miljoen (op een begroting van 3,zoveel miljoen) die, naar nu blijkt, is afgedekt door een BV waar 20.000 euro in zit. De belastingdienst schijnt iets van een half miljoen tegoed te hebben. Sorry, maar als je als bestuur zo bezig bent verdien je gewoon een faillissement.

'k Vind het alleen klote voor de medewerkers, spelers en supporters.  Voor hun hoop ik echt dat het goed komt. 
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

hgrm

Ik zie het somber in. Tot het gevalletje "Haarlem" dacht ik dat er altijd ter elfder ure altijd wel redding zou komen. Niet dus....

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Niels_Zitterd


Van rtvnoord.nl

VEENDAM - BV Veendam spant maandag een nieuw kort geding aan tegen geldschieter Jans Norder. Voorlopig wordt ook nog geen surseance van betaling aan gevraagd.

Vrijdagmorgen bepaalde de rechter dat het kort geding van de club tegen Norder niet ontvankelijk werd verklaard, omdat Veendam geen voltallig bestuur heeft. De club is nu op zoek naar een derde bestuurslid.


Wat een blunder van het bestuur van Veendam. Nu hebben een aantal van die lieden al bewezen niet capabel te zijn maar dit gaat ook nergens meer over...

Het is maar te hopen dat ze op de een of andere manier nog wat kunnen regelen want het is al erg genoeg dat er een club is verdwenen dit seizoen als het er nog meer worden zou dit wel eens verregaande gevolgen kunnen gaan hebben voor o.a de topklassen en de Jupiler League...