Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Arjen

Citaat van: De publiekswissel op jun 24, 2019, 14:56:31
Beide ultras bezoeken deze wedstrijd niet, dus sta niet gek te kijken van een zeer matige sfeer en veel toeristen.....
Beter, meer kans op kaarten. Gaat mij in dit geval meer om het affiche zodat de jongens twee bekende teams en bekende spelers kunnen zien.

Jesse

Citaat van: Arjen op jun 24, 2019, 15:19:27
Beter, meer kans op kaarten. Gaat mij in dit geval meer om het affiche zodat de jongens twee bekende teams en bekende spelers kunnen zien.

ik heb deze ook eens gedaan. als je enigszins op tijd bent na het openen van de verkoop kan je gewoon tickets kopen. Ik stond toen op de sudtribune voor 16 euro.

De publiekswissel

Citaat van: Arjen op jun 24, 2019, 15:19:27
Beter, meer kans op kaarten. Gaat mij in dit geval meer om het affiche zodat de jongens twee bekende teams en bekende spelers kunnen zien.

Dat idee had ik al
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

syntric

Citaat van: De publiekswissel op jun 24, 2019, 14:56:31
Beide ultras bezoeken deze wedstrijd niet, dus sta niet gek te kijken van een zeer matige sfeer en veel toeristen.....

Geen ultras? Schitterend, waar mag ik tekenen? :-)
Groundhopper for life :-)

De publiekswissel

Citaat van: syntric op jun 24, 2019, 19:03:28
Geen ultras? Schitterend, waar mag ik tekenen? :-)

Bij de vorige supercup(s) ook niet. Leeft totaal niet, net als in Nederland. Wat wil je precies tekenen? ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Freekos79

Citaat van: De publiekswissel op jun 25, 2019, 14:44:56
Bij de vorige supercup(s) ook niet. Leeft totaal niet, net als in Nederland. Wat wil je precies tekenen? ;-)

Ik vond er twee jaar geleden geen klote aan.
Volgende wedstrijd: ?

Defender

Citaat van: Freekos79 op jun 25, 2019, 17:41:37
Ik vond er twee jaar geleden geen klote aan.
Idem, het plezanste aan onze dag toen waren de pints op een zonnig terras
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

spons

Citaat van: Freekos79 op jun 25, 2019, 17:41:37
Ik vond er twee jaar geleden geen klote aan.

Ik ben een aantal jaar terug naar de supercupwedstrijd Schalke - Dortmund geweest en dat was ook helemaal niets, tot overmaat van ramp werd het ook nog verlengen en strafschoppen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

16/11. 15:00 Glentoran - Glenavon
16/11. 19:45 Noord Ierland - Nederland
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Citaat van: Freekos79 op jun 25, 2019, 17:41:37
Ik vond er twee jaar geleden geen klote aan.

Ik vond het zelf ook maar matig. Mijn vrouw, schoonvader en schoonzusje vonden het echter geweldig om die ploegen te zien spelen in zo'n groot stadion.

Rob1977_PSV

Citaat van: Koning Kriel op jul 04, 2019, 08:03:11
Ik vond het zelf ook maar matig. Mijn vrouw, schoonvader en schoonzusje vonden het echter geweldig om die ploegen te zien spelen in zo'n groot stadion.

Ik ben de laatste jaren naar drie edities geweest tussen de BVB en FC Bayern en wij gaan ditmaal met een groepje wederom proberen om kaarten te scoren; de kleine mannen ook mee, prachtig toch. Twee van de grootste clubs van Europa tegen elkaar, met een goede kans op tickets, in een geweldig stadion en dat voor een redelijk betaalbare prijs. Voor mij altijd reden om te gaan, ondanks de wellicht iets mindere ambiance.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

cornederuiter

Supercup lijkt me door bovenstaande inderdaad ook een mooi tripje.
Hopen dat we morgen kaarten kunnen kopen.

Wil daarom heen nog een potje meepakken op zaterdag of zondag in Regionalliga West of 3. Liga, welke club is een aan (of af) rader uit onderstaande clubs? Denk zelf dat Münster het leukste is, maar laat me graag verrassen.

Oberhausen
Munster
Lippstadt
Homberg
Haltern
Wattenscheid

Jehoentelaar

Oberhausen heeft wel een apart stadion. Münster is natuurlijk met straatlengte verschil de leukste club. ;-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Semper Fidelis

Citaat van: cornederuiter op jul 04, 2019, 19:51:01
Supercup lijkt me door bovenstaande inderdaad ook een mooi tripje.
Hopen dat we morgen kaarten kunnen kopen.

Wil daarom heen nog een potje meepakken op zaterdag of zondag in Regionalliga West of 3. Liga, welke club is een aan (of af) rader uit onderstaande clubs? Denk zelf dat Münster het leukste is, maar laat me graag verrassen.

Oberhausen
Munster
Lippstadt
Homberg
Haltern
Wattenscheid

Münster speelt tegen Kaiserslautern, die hadden afgelopen seizoen gemiddeld meer dan 1,500 uitsupporters mee, dus denk dat die pot het sfeervolst zal worden. Al zal het door de vakantie wel wat rustiger zijn op 3 augustus. Vind persoonlijk de oldskool bak van Münster ook zeker niet verkeerd.

Jef400

Daarnaast is Wattenscheid op een mooie herfstmiddag ook best een dagtrip waardig.