Count-down to the 2008/2009-Season

Gestart door TeeZee, mei 11, 2008, 09:56:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

De bevestigingen druppelen binnen:

League Cup
12/8 Millwall v Noton 7:45 pm
12/8 Bristol City v Peterborough United 7:45 pm

TeeZee

Het is lastig kiezen. Ik overwoog om het zuiden van Engeland te voltooien, maar met Celtic op zondag en Hamilton op maandag is het ook aantrekkelijk om daar naartoe te gaan. Enige probleem is dat de BritRail Pass daar niet geldig is.

Enfin, ik heb nog even de tijd om een keuze te maken.

TeeZee

In mijn herinnering werd er vroeger op de website van de Football League een lijst bijgehouden van wedstrijden die verschoven werden, en niet alleen de tv-games. Dat is natuurlijk enorm handig en daarom heb ik de Football League maar eens een mailtje gestuurd.

Geen idee of ik ooit antwoord krijg, maar de FL komt altijd wel sympathiek over. Ik vind hun website ook veel informatiever dan die van de Premier League.

TeeZee

Een volgende wedstrijd in de League Cup is vastgeteld: 12/8 Notts County v Doncaster Rovers 7:45 pm

TeeZee

Citaat van: TeeZee op jun 17, 2008, 16:40:12Brighton heeft de LC-wedstrijd tegen Barnet op DINSDAG 13 AUGUSTUS 2008. Da's apart, want het is die dinsdag de 12e.
Inmiddels veranderd in dinsdag 12/8.

TeeZee

Voor de mensen die zich afvragen waarom de volledige fixture-list nog niet op de website van de Football League staat: dat heeft te maken met het feit dat ze eerst afwachten welke wedstrijden er verschoven gaan worden i.v.m. tv (onder andere). Deze fase duurt zo'n twee weken (a fortnight noemt de FL het dan ook), dus rond 30 juni/1 juli zou alles "definitief" vast moeten staan.

TeeZee

Scunny v Leeds zal de eerste wedstrijd van het seizoen worden, de ko is om noon.

Batflyer

Kaarten voor Crystal Palace - Hereford United zijn inmiddels in de vrije verkoop gegaan. Op de online ticket office staat de wedstrijd gepland voor 12 augustus, 20:00 uur. Op de site wordt ergens de 13e genoemd, zo te zien staat die datum dus nog niet helemaal vast.

Ik twijfel nog een beetje of ik er heen zal gaan. Heb gehoord dat het stadion per OV slecht bereikbaar is en dat er niet al te veel sfeer is. Bovendien weet ik helemaal niets over de tegenstander, dus het is afwachten of die veel fans meebrengen. Millwall moet 12 augustus ook (die datum is wél bevestigd), en daar zou ik ook wel naartoe willen.
Aan de andere kant lijkt het erop dat het stadion aardig vol gaat zitten. Volgens de ticket office zijn de Arthur Wait Stand en de Croydon Family Stand al uitverkocht, net als de Upper Tier van de Holmesdale Stand.

Stel dat Palace - Hereford en Millwall - Northampton op dezelfde avond gespeeld worden, welke wedstrijd zouden jullie dan aanraden?
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Joost

Citaat van: Batflyer op jun 19, 2008, 15:44:56
Kaarten voor Crystal Palace - Hereford United zijn inmiddels in de vrije verkoop gegaan. Op de online ticket office staat de wedstrijd gepland voor 12 augustus, 20:00 uur. Op de site wordt ergens de 13e genoemd, zo te zien staat die datum dus nog niet helemaal vast.

Ik twijfel nog een beetje of ik er heen zal gaan. Heb gehoord dat het stadion per OV slecht bereikbaar is en dat er niet al te veel sfeer is. Bovendien weet ik helemaal niets over de tegenstander, dus het is afwachten of die veel fans meebrengen. Millwall moet 12 augustus ook (die datum is wél bevestigd), en daar zou ik ook wel naartoe willen.
Aan de andere kant lijkt het erop dat het stadion aardig vol gaat zitten. Volgens de ticket office zijn de Arthur Wait Stand en de Croydon Family Stand al uitverkocht, net als de Upper Tier van de Holmesdale Stand.

Stel dat Palace - Hereford en Millwall - Northampton op dezelfde avond gespeeld worden, welke wedstrijd zouden jullie dan aanraden?

Millwall-Northampton.

Bij beide zal het stadion meer leeg dan vol zijn, Millwalls stadion is behoorlijk saai maar tegen Northampton zal het niveauverschil niet zo groot zijn. Bij Crystal Palace - Hereford zal dat wel groot zijn, het is ook niet te verwachten dat de Herefordfans in grote getalen afreizen naar Londen.

TeeZee

Opmerkelijk dat de kaartjes voor Millwall v Noton zo hard gaan, dat stadion zit al zelden vol en naar een League Cupwedstrijd komen meestal weinig mensen.

Ik moet eerlijk zeggen dat beide wedstrijden me persoonlijk niet aanspreken, maar voor hetzelfde geld is een van de twee wedstrijden een doelpuntenfestijn. Is Watford v Bristol Rovers geen optie?

Batflyer

Citaat van: TeeZee op jun 19, 2008, 17:23:10
Opmerkelijk dat de kaartjes voor Millwall v Noton zo hard gaan, dat stadion zit al zelden vol en naar een League Cupwedstrijd komen meestal weinig mensen.

Ik moet eerlijk zeggen dat beide wedstrijden me persoonlijk niet aanspreken, maar voor hetzelfde geld is een van de twee wedstrijden een doelpuntenfestijn. Is Watford v Bristol Rovers geen optie?

Watford kan ook nog ja, had ik even niet aan gedacht.
En ik bedoelde trouwens dat de kaarten voor Crystal Palace aardig hard gaan. Voor Millwall is alleen de datum bekend, ticketinformatie staat nog niet op hun site.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Dan zou ik nog even wachten of Palace inderdaad een volle bak krijgt, want een goed gevuld Selhurst Park met een wedstrijd die ergens om gaat lijkt me wel aantrekkelijk. Selhurst Park is in ieder geval een mooier stadion dan The New Den.


TeeZee


TeeZee

Het aantal berichten over verschuivingen (naar vrijdagen en zo) is nu zo groot geworden, dat ik het niet meer meld. Het is nu afwachten tot dat de FL en PL de lijsten in z'n geheel publiceren. Ja, ik weet dat o.a. de Beeb ze al heeft, maar die zijn provisional.