Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

dinkelburg19

Citaat van: Jef400 op feb 29, 2020, 12:08:15
Ook nog een stuk dichterbij.

Dat ook, en makkelijker voor de dag erna, Ik ga naar schalke dan ;)
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Sander11

Ik heb voor 20euro een retourtje Eindhoven - Stansted geboekt, nu kan ik zeggen ik ga naar London maar ga liever keer ergens anders heen. Hebben jullie nog goede tips welke cliubs ik makkelijk kan bezoeken. En waar ik met de OV makkelijk naartoe kijken reizen
HEYA DEN BOSCH!

Joost


red28

Ik heb een kaartje over voor de Fylde Coast Derby (Fleetwood Town v Blackpool) aankomende zaterdag, iemand interesse?

FCT1980

Citaat van: Sander11 op feb 29, 2020, 13:50:55
Ik heb voor 20euro een retourtje Eindhoven - Stansted geboekt, nu kan ik zeggen ik ga naar London maar ga liever keer ergens anders heen. Hebben jullie nog goede tips welke cliubs ik makkelijk kan bezoeken. En waar ik met de OV makkelijk naartoe kijken reizen

Cambridge en Peterborough zijn goed te doen vanaf Stansted.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: red28 op mrt 01, 2020, 13:17:33
Ik heb een kaartje over voor de Fylde Coast Derby (Fleetwood Town v Blackpool) aankomende zaterdag, iemand interesse?

Wil de club het niet terugnemen?

Hugo

Citaat van: Sander11 op feb 29, 2020, 13:50:55
Ik heb voor 20euro een retourtje Eindhoven - Stansted geboekt, nu kan ik zeggen ik ga naar London maar ga liever keer ergens anders heen. Hebben jullie nog goede tips welke cliubs ik makkelijk kan bezoeken. En waar ik met de OV makkelijk naartoe kijken reizen

Bishop's Stortford kan je (bijna) lopend bezoeken

Sander11

Citaat van: Joost op feb 29, 2020, 15:30:42
Wanneer?

10 -11 april maar met deze prijs kan ik erover denken zelfs om te zetten tot 12 april
HEYA DEN BOSCH!

Joost

Citaat van: Sander11 op mrt 02, 2020, 11:07:26
10 -11 april maar met deze prijs kan ik erover denken zelfs om te zetten tot 12 april
Ah met Pasen.

Peterborough doet mee voor promotie dus dat zou ik zeker overwegen.

Een dubbel is lastig want er staat pas 1 avondwedstrijd en dat is Newcastle. Daarvoor zou je naar Gateshead kunnen maar ik vraag me af of je daar uberhaupt de aftrap haalt vanuit Stansted.

Zaterdags is je keuze heel beperkt want er staat in de League geen enkel duel gepland. Enkel de Premier League speelt maar dat zal qua tickets lastiger zijn gelet op de clubs die thuisspelen.
Je kunt dan altijd nog naar een leuke pot in de Isthmian, Southern of Northern League maar die keuze zou ik pas vlak voor de datum maken.

ALenstra

Het overgrote deel van het prof-voetbal wordt op vrijdag 10 april gespeeld. Op die dag is o.a. Peterborough United-Milton Keynes Dons en Southend United-Wycombe Wanderers. Eventueel zijn Luton Town-Barnsley en Ipswich Town-Bolton Wanderers ook opties? Op 11 en 12 april is vrijwel alleen Premier League.

Hunebed on tour

Citaat van: dinkelburg19 op feb 29, 2020, 12:06:25
Heb indd paderborn links laat liggen, ik ga nu naar MSV duisberg - Magdeburg

Dat is hetzelfde alternatief waar ik voor heb gekozen.
Waar zit je?

Saltacampos

Bij FC Utrecht gewoon met je bankkaart betalen (pinnen zoals jullie in Nederland zeggen) of heb je een speciale consumptiekaart nodig ?
Niet direct info hierover gevonden op de website van de club.
Over land and sea

Nort

Citaat van: Saltacampos op mrt 06, 2020, 17:02:02
Bij FC Utrecht gewoon met je bankkaart betalen (pinnen zoals jullie in Nederland zeggen) of heb je een speciale consumptiekaart nodig ?
Niet direct info hierover gevonden op de website van de club.
Ja dat kan.

Saltacampos

Over land and sea

dinkelburg19

Citaat van: Hunebed on tour op mrt 03, 2020, 09:07:43
Dat is hetzelfde alternatief waar ik voor heb gekozen.
Waar zit je?

Oh shit, zie je bericht nu pas. Ik had staanvak kaarten en stond iets boven de grote groep ultras.

Erg leuke ervaring trouwens, je had totaal niet het besef dat het een derde divisie wedstrijd was, behalve dat 1 kant volledig leeg was op het uitvak na. Het uitvak liet ze ook goed horen en lieten nog een leuk doekje zien.

Voor fotos/filmpjes duisburg https://www.instagram.com/p/B9aH--6gtOs/?igshid=umqtc168zc1j

Prima vervanger uiteindelijk.

zaterdag toen ik naar schalke ging ben ik de staanplaatsen binnen geslopen (liep mee met een groep ultras die ik naar binnen zag stormen). Wat een mooie ervaring was dat.

Foto/filmpjes schalke: https://www.instagram.com/p/B9chvUAH4eR/?igshid=591g8amm464w
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/