Hoofdmenu

Denemarken

Gestart door Sebastiaan_W, mrt 24, 2008, 08:31:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

De Twaalfde Man

Citaat van: hgrm op mei 04, 2017, 13:14:12
In het Hemelvaartsweekend ben ik van plan richting Hamburg (Pokalfinale in Stadion Hoheluft) en Kopenhagen te doen.
Dan zijn de play-offs in Denemarken bezig. Het zou leuk zijn een pot in Kopenhagen mee te pakken.

Het lijkt erop dat de wedstrijden nog niet zijn vastgesteld. Nu staat er zowel van FC Kopenhagen als van Brondby een wedstrijd op het programma. Heeft iemand enig idee of er kans is dat één van deze 2 naar de zaterdag gaat? Als ik weer op een normale tijd terug wil zijn in NL op maandagochtend, dan is het niet handig op zondag nog een pot in Denemarken te hebben....

Iemand enig idee?
Kans acht ik zeer klein tot 0. Kopenhagen speelt al zijn thuiswedstrijden op zondag, plus wordt aan het einde van de competitie de prijs pas uitgereikt en het kampioenschap gevierd. Kortom, dat weekend zal Kopenhagen blauw-wit kleuren.

hgrm

Ik bedoel...laten ze dan Kopenhagen en Brondby op dezelfde dag thuis spelen? Of is er dan kans dat Brondby naar zaterdag gaat?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Het is de laatste speelronde dus ik zou denken van niet.

In maart speelden beide ook al eens op dezelfde dag thuis.

hgrm

Dan hebben we AB nog als alternatief. Ook leuk om bij de club waar Niels Bohr en z'n broer hebben gespeeld te gaan kijken.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

De Twaalfde Man

Citaat van: hgrm op mei 04, 2017, 15:48:00
Ik bedoel...laten ze dan Kopenhagen en Brondby op dezelfde dag thuis spelen? Of is er dan kans dat Brondby naar zaterdag gaat?
Brondby ligt in een buitenwijk van Kopenhagen, die komen niet in de buurt van het Kopenhagen stadion.

Footballromantic

Heb gehoord dat de bekerfinale dit jaar een must visit is. 50/50 fans verdeeld over brondby en Kopenhagen. Wordt gespeeld op Hemelvaart in het stadion van FC Kopenhagen.
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

De Twaalfde Man

Citaat van: Footballromantic op mei 05, 2017, 23:34:42
Heb gehoord dat de bekerfinale dit jaar een must visit is. 50/50 fans verdeeld over brondby en Kopenhagen. Wordt gespeeld op Hemelvaart in het stadion van FC Kopenhagen.
Zeer interessante pot inderdaad!

FCT1980

Citaat van: Footballromantic op mei 05, 2017, 23:34:42
Heb gehoord dat de bekerfinale dit jaar een must visit is. 50/50 fans verdeeld over brondby en Kopenhagen. Wordt gespeeld op Hemelvaart in het stadion van FC Kopenhagen.

Dit is toch zoals het hoort? Geweldig dat ze het daar wel doen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Footballromantic

Citaat van: FCT1980 op mei 11, 2017, 11:23:41
Dit is toch zoals het hoort? Geweldig dat ze het daar wel doen.

Uiteraard zoals het hoort.

Eerste keer dat beide teams tegenover elkaar staan in de finale. De vorige keer was toen FCK net gefuseerd was en nog geen hele grote achterban Had!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

De Twaalfde Man

Citaat van: Footballromantic op mei 05, 2017, 23:34:42
Heb gehoord dat de bekerfinale dit jaar een must visit is. 50/50 fans verdeeld over brondby en Kopenhagen. Wordt gespeeld op Hemelvaart in het stadion van FC Kopenhagen.
Ik heb net gehoord dat ik er bij kan zijn! Dus even op en neer naar Kopenhagen rond Hemelvaartsdag!

FCT1980

Citaat van: De Twaalfde Man op mei 12, 2017, 09:03:32
Ik heb net gehoord dat ik er bij kan zijn! Dus even op en neer naar Kopenhagen rond Hemelvaartsdag!

Geweldig. Hoe heb je dat geregeld?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

De Twaalfde Man

Citaat van: FCT1980 op mei 12, 2017, 11:14:50
Geweldig. Hoe heb je dat geregeld?
Maatje van mij is supporter van Kopenhagen en die gaf aan een extra kaart beschikbaar te hebben, maar a.s. Maandag weet ik het definitief zeker als hij de kaarten gekocht heeft.

Tribuneklanten

Over 3 weken voor 14 dagen naar Denemarken.

De camping ligt in de buurt van Ulfborg, West Jutland.
Via Soccerway heb ik 1 match kunnen vinden, al ligt die wel op 1.5 uur rijden. Thisted speelt dan thuis.
Via de Tutbology app heb ik pas 1 match kunnen vinden, zaterdag 08-08 als we nog niet in Denemarken aan zijn gekomen, aankomst is pas om 09-08.

Iemand tips over fixtures etc?

Jef400

Hoi leden, het zijn van een risicogroep heeft voor mij dit jaar een voordeel. Ik krijg de 7e juli mijn tweede prik en kan waarschijnlijk 21 juli vrijelijk door europa bewegen. Mijn idee was om met de trein een week naar Denemarken te trekken. Er vanuit gaande dat er minimaal half publiek bij mag zijn (mocht voor de zomerstop ook al) en ik daar ook andere leuke dingen kan doen. Wat zijn jullie ervaringen aan stadions, steden en reizen daar? En zijn er speciale dingen waar ik op moet letten? (Behalve dat ze een eigen munteenheid hebben)

Ik hoor het graag van jullie.

Joost

Ze verkopen geen houdbare melk in de supermarkt is een van de raarste dingen die ik in Denemarken heb meegemaakt.