Eredivisie prognose 2015/16

Gestart door Joost, jun 01, 2015, 08:42:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort


hgrm

Hall of Fame:
2009/2010:  Viag
2010/2011:  Mo_Kerkrade
2011/2012:  Niels_Zitterd
2012/2013:  Voetbalhopper en SemR
2013/2014:  Skipperdinho
2014/2015:  Nort
2015/2016:  KRCM1904

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

maikelll043

Gefeliciteerd KRCM1904 !!!

Ik ben ook mooi in de top 5 geëindigd ! geweldig resultaat !

Jef400

KRCM1904 gefeliciteerd. Mooie prestatie.
Jehoentelaar. Ook een mooie prestatie. Jammer van het doelsaldo.
Joost, andermaal hartstikke veel dank voor het hosten van deze competitie.

Jef400

Wat ik overigens nog wel zou willen zien is de eeuwige ranglijst + een lijst van de resultaten per deelnemer per seizoen.

Joost

Citaat van: Jef400 op mei 11, 2016, 21:24:09
Wat ik overigens nog wel zou willen zien is de eeuwige ranglijst + een lijst van de resultaten per deelnemer per seizoen.
Zal er morgen naar kijken.

jvdreumel2

Gelukkig in de top tien van de eredivisie prognose. De rode lantaarn van het jupiler league klassement daar was ik minder trots op.

Zijn er trouwens ook nog groundhoppers die meespelen met profcoach? Wellicht kunnen we bij voldoende animo een groundhoppers subleague aanmaken

KRCM1904

Gewonnen !!! Dit vind ik helemaal te gek.  Nochtans is mijn kennis van de Eredivisie er de laatste jaren sterk op achteruit gegaan.
Dus moet er wel een grote dosis geluk bij te pas gekomen zijn.  In de voorbereiding op dit seizoen heb ik enkel een oefenwedstrijd van AZ bijgewoond en tijdens de winterstop nog een oefenwedstrijd van Heerenveen.  Verder volg ik het amper, ik betrap er mij zelf op dat ik, als ik eens een Europese wedstrijd van een Nederlandse club op tv bekijk, meestal niet meer dan een 3-tal spelers ken.  Vroeger was dat meer dan het dubbele.  Bedankt ook voor jullie felicitaties.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Joost

Citaat van: KRCM1904 op mei 11, 2016, 23:55:10
Gewonnen !!! Dit vind ik helemaal te gek.  Nochtans is mijn kennis van de Eredivisie er de laatste jaren sterk op achteruit gegaan.
Dus moet er wel een grote dosis geluk bij te pas gekomen zijn.  In de voorbereiding op dit seizoen heb ik enkel een oefenwedstrijd van AZ bijgewoond en tijdens de winterstop nog een oefenwedstrijd van Heerenveen.  Verder volg ik het amper, ik betrap er mij zelf op dat ik, als ik eens een Europese wedstrijd van een Nederlandse club op tv bekijk, meestal niet meer dan een 3-tal spelers ken.  Vroeger was dat meer dan het dubbele.  Bedankt ook voor jullie felicitaties.
Citaat van: KRCM1904 op jul 15, 2015, 16:55:22
1. Ajax
2. PSV
3. Vitesse
4. Feyenoord
5. AZ
6. Heerenveen
7. FC Groningen
8. PEC Zwolle
9. Heracles
10. FC Utrecht
11. NEC
12. FC Twente
13. Cambuur Leeuwarden
14. Roda JC
15. Excelsior Rotterdam
16. ADO Den Haag
17. De Graafschap
18. Willem II

Je winst zit 'm vooral in Willem II en Heracles. Die verrassingen heb je juist ingeschat.

Jef400

Citaat van: jvdreumel2 op mei 11, 2016, 23:35:41
Gelukkig in de top tien van de eredivisie prognose. De rode lantaarn van het jupiler league klassement daar was ik minder trots op.

Zijn er trouwens ook nog groundhoppers die meespelen met profcoach? Wellicht kunnen we bij voldoende animo een groundhoppers subleague aanmaken
Zou leuk zijn.

Joost

Citaat van: Jef400 op mei 11, 2016, 21:24:09
Wat ik overigens nog wel zou willen zien is de eeuwige ranglijst + een lijst van de resultaten per deelnemer per seizoen.

Ik was in de veronderstelling dat ik dat al in een file had staan maar die file is zoek. :(

Jef400

Oh, is het mogelijk de gegevens van vorig jaar te gebruiken die nog op de site staan. In dat geval is het enkel knippen, plakken.

KRCM1904

Citaat van: Joost op mei 12, 2016, 12:44:39
Je winst zit 'm vooral in Willem II en Heracles. Die verrassingen heb je juist ingeschat.

Achteraf gezien heeft het juist pronostikeren van 5 clubs de doorslag gegeven. Vreemd genoeg had ik geen enkele club van de "grote 3" juist, wat in principe toch het gemakkelijkst is.  Blijkbaar ben ik een betere kenner van de "kleinere" clubs.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

TeeZee

Een vierde plek. Dat is volgens mij mijn beste score. Leuk om te zien ook dat de beste prominent in de VI-variant van dit spel (met dezelfde puntentelling) meer punten had dan ik. Dit is duidelijk het moment om een staatslot te kopen.