Hoofdmenu

Vakantie 2010

Gestart door Lek11, mrt 03, 2010, 11:21:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lek11

Zijn de vakantieplannen al bekend bij de meeste? Waar gaat de vakantie dit jaar toe?

Ik heb in januari geboekt en ga met een groepje vrienden 10 dagen naar Kreta. We hebben express gekozen voor een wat luxe accommodatie buiten het uitgaansgebied zodat we niet iedere avond last hebben van het uitgaansvolk.

Lekker 10 dagen luieren en genieten van het weer. En we zullen ongetwijfeld ook wel een paar avonden stappen.

Peenvogel

Na de laatste jaren in Thailand/Vietnam/Laos/Cambodja en India vertoefd te hebben is na de komst van de kleine Peenvogel de actieradius beperkt. Waarschijnlijk Slowakije/Tsjechie en een weekje U.K. En wat vrije dagen overhouden voor de Europese reisje(s) met Feyenoord als we de vierde plaats vast weten te houden.

Azie komt wel weer als de kleine Peenvogel kan lopen.

King Nothing

Ik heb alleen wat wilde plannen om het zuiden van het land waar ik woon eens te gaan verkennen. In de buurt van München rondhangen, misschien bliksembezoeken aan Oostenrijk en Zwitserland maken, stadions in die buurt bezichtigen.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Gert

Wie weet kom ik King Nothing tegen, want onze vakantie zal zich ergens in Zuid Duitsland gaan afspelen. Denken we, want er is nog niks geregeld. Nu onze dochter 6 jaar is moet ze maar eens mee de "bergen" in. Kon eerder ook wel, maar dan zou ik haar erg vaak hebben moeten dragen en er zijn grenzen aan mijn vaderliefde :-)

King Nothing

Plannen enigszins aangepast...

Ik zit nu op een route huis - Slovenië (plaats nog onbekend) - Venetië - Genua - Liechtenstein - Lyon - Belgische Ardennen - Huis.
Dan kom ik in een week of twee door Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Italië, Zwitserland, Liechtenstein, Frankrijk, Luxemburg, België en Nederland. Amper 4000km rijden.

Tent in kofferbak, slaapspul, kookgerei en campingsgids mee en we zien wel waar we uitkomen.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Hugo

Ik ga dit jaar voor Disneyland Parijs

Gert

Wordt dit jaar een weekje Zwitserland ergens eind augustus, we nemen onze dochter van 6 voor het eerst mee naar de bergen.

Hugo

Citaat van: Gert op mei 24, 2010, 12:44:56
Wordt dit jaar een weekje Zwitserland ergens eind augustus, we nemen onze dochter van 6 voor het eerst mee naar de bergen.

Jullie gaan wandelen?

Rob_Mill

Drie dagen naar de Algarve. Ben in de zomer helaas vrij druk op het werk dus een weekje vrij nemen zat er niet in. Zaterdagochtend vliegen we van Stansted naar Faro een maandagmiddag weer terug. Op de zaterdagavond zal Villa het gaan opnemen tegen Feyenoord en een dag later tegen Benfica. Wedstrijden worden gespeeld om 21:15 in een stadionnetje op ongeveer 30 minuten van Faro. Overigens zal er gestreden worden om de Guadania Cup. Of zoiets.

hgrm

Ik ga pas plannen als de fixturelists bekend zijn.
Zuidwestduisland/Zwitserland/Frankrijk, in combinatie met een paar wedstrijden op het EK honkbal in Stuttgart/Heidenheim behoort tot de reële mogelijkheden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wekke

Zoals gewoonlijk richt ik me op het Belgische festivalseizoen ipv een reis te maken.

TeeZee

Ik ga het dit jaar simpel houden denk ik. Geen grote reizen. Ik wacht de Britse fixtures af en dan ga ik beslissen of het eventueel een groundhopvakantie gaat worden in Zuid-Engeland.

AB

Citaat van: Rob_Mill op mei 24, 2010, 22:57:27
Drie dagen naar de Algarve. Ben in de zomer helaas vrij druk op het werk dus een weekje vrij nemen zat er niet in. Zaterdagochtend vliegen we van Stansted naar Faro een maandagmiddag weer terug. Op de zaterdagavond zal Villa het gaan opnemen tegen Feyenoord en een dag later tegen Benfica. Wedstrijden worden gespeeld om 21:15 in een stadionnetje op ongeveer 30 minuten van Faro. Overigens zal er gestreden worden om de Guadania Cup. Of zoiets.

Hier nog eentje! Ik ga in mn eentje twee weekjes door Europa toeren met interrail en een paar dagen faro als tussenstop! Heerlijk, weer eens tegen een Engelse ploeg oefenen!

Peenvogel

Ik had liever weer een oefenwedstrijd in Engeland zelf gehad zoals de laatste jaren tegen Portsmouth, Newcastle, Charlton en Reading het geval was.




AB

Citaat van: Peenvogel op mei 25, 2010, 15:40:48
Ik had liever weer een oefenwedstrijd in Engeland zelf gehad zoals de laatste jaren tegen Portsmouth, Newcastle, Charlton en Reading het geval was.

Ja hehe ik ook natuurlijk! Mag van mij wel een keertje uit bij Liverpool of Celtic ofzo... Hopelijk zit dat er de komende jaren nog in :D