Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Nort op sep 12, 2019, 11:46:41
Ik schat die kans heel laag in. Het is een doordeweekse speelronde en doordat de L2 voor 80% op vrijdag speelt, wordt er doorgaans niet geschoven.

Chambly is zo ongeveer de minst aantrekkelijke tegenstander en het is op een doordeweekse avond, dus de kassa's zullen open zijn en er zal genoeg plek zijn.
De tegenstander is inderdaad niet heel interessant maar Lens is voor ons de beste optie die dag. Bedankt voor je reactie.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: FCT1980 op sep 12, 2019, 13:43:59
De tegenstander is inderdaad niet heel interessant maar Lens is voor ons de beste optie die dag. Bedankt voor je reactie.
Lens is wel echt een tof stadion en heeft fanatiek publiek, dus je zult je vast wel vermaken.

Saltacampos

Lens speelt geregeld op zaterdagnamiddag en je kan je kaarten gewoon op voorhand online kopen, mocht je geen risico willen nemen, maar uitverkocht zal het tegen Chambly en de meeste tegenstanders in L2 niet raken. Ik was er twee jaar geleden tegen Valenciennes, wat een derby is en ook toen was er nog ruim plaats.
Wel zeker aan te raden trip. Mijnwerkersstad-en streek waar voetbal geademd wordt.
Over land and sea

FCT1980

Gaat dus goed komen.
Bedankt voor jullie reacties!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Citaat van: Saltacampos op sep 12, 2019, 14:58:38
Lens speelt geregeld op zaterdagnamiddag en je kan je kaarten gewoon op voorhand online kopen, mocht je geen risico willen nemen, maar uitverkocht zal het tegen Chambly en de meeste tegenstanders in L2 niet raken. Ik was er twee jaar geleden tegen Valenciennes, wat een derby is en ook toen was er nog ruim plaats.
Wel zeker aan te raden trip. Mijnwerkersstad-en streek waar voetbal geademd wordt.

Is dat wel een derby? Ik dacht dat Lille(derby du nord) de enige was waarbij de vriendjes van Boulogne ook graag langskomen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Freekos79

Citaat van: watergatehopper op sep 13, 2019, 09:25:35
Is dat wel een derby? Ik dacht dat Lille(derby du nord) de enige was waarbij de vriendjes van Boulogne ook graag langskomen.
Niet echt nee. Alleen topografisch volgens mij.
Volgende wedstrijd: ?

Saltacampos

Citaat van: watergatehopper op sep 13, 2019, 09:25:35
Is dat wel een derby? Ik dacht dat Lille(derby du nord) de enige was waarbij de vriendjes van Boulogne ook graag langskomen.
Minder belangrijk dan die tegen LOSC, maar toch ook een traditierijke wedstrijd in de noordelijke regio. Gezien Valenciennes ook als een "arbeidersclub" gezien wordt, itt het "mondaine" Lille (dat nochtans ook een eerder volkse aanhang heeft), zou er sprake zijn van een zekere verbondenheid tussen beide clubs.
Over land and sea

Robin

Iemand die weleens kaarten heeft gekocht bij Hibernian? Ben er op zoek naar 6 stuks voor de wedstrijd tegen Ross County. Verkoop moet nog starten, maar iemand idee of een booking history nodig is? Of gaat zo'n wedstrijd sowieso nog in de general sale?

jdebruin96

Citaat van: Robin op sep 16, 2019, 09:58:44
Iemand die weleens kaarten heeft gekocht bij Hibernian? Ben er op zoek naar 6 stuks voor de wedstrijd tegen Ross County. Verkoop moet nog starten, maar iemand idee of een booking history nodig is? Of gaat zo'n wedstrijd sowieso nog in de general sale?

Die gaat sws wel in de GS. Mocht je eventueel zeker zijn van plaatsen kan ik je wel helpen!

Robin

Bedankt voor je snelle reactie, dat klinkt alosf het wel moet lukken, ik zal het in de gaten houden. Nog tips voor een kroeg rond het stadion?

Joost

Citaat van: Robin op sep 16, 2019, 10:20:09
Bedankt voor je snelle reactie, dat klinkt alosf het wel moet lukken, ik zal het in de gaten houden. Nog tips voor een kroeg rond het stadion?

Ik heb zelfs tegen Celtic in de General Sale kunnen kopen een aantal jaar terug. Kroegen zijn er genoeg in Edinburgh dus pin jezelf niet vast op 1 kroeg waar iemand anders ooit geweest is maar ga zelf op ontdekking.

Vinnn

Op 12 oktober(tijdens de volgende internationale break) speelt Haltern tegen Bonner, ik zie dat het niet zo heel schrikbarend ver is vanuit Dordrecht. Ik vroeg me af of iemand daar al eens geweest is, en of het terrein een beetje de moeite is.

Joost

Haltern heeft meerdere terreinen waar ze spelen. Welke is tegen Bonn gekozen?

Vinnn

Citaat van: Joost op sep 19, 2019, 13:09:55
Haltern heeft meerdere terreinen waar ze spelen. Welke is tegen Bonn gekozen?

Stauseekampfbahn

Joost

Dat is gewoon een veld met een gravelbaan er omheen zonder enige uitbouw.

Nu weet ik niet hoeveel je al bezocht het in het Ruhrgebiet maar er zijn die dag leukere opties. Zo kun je ook naar RW Essen en Dortmund II.