Speelschema's 2015-2016

Gestart door Terranova, jun 02, 2015, 12:11:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

Is er iemand die weet wanneer de resterende TV duels worden bekendgemaakt in Frankrijk?

Voetbalman

Citaat van: Joost op jul 06, 2015, 18:09:43
Is er iemand die weet wanneer de resterende TV duels worden bekendgemaakt in Frankrijk?

Geen flauw idee, ben er ook op aan het wachten. Heb je bepaalde wedstrijden in gedachten?

Voorlopig staan enkel Lille - PSG en Stade Reims - Marseille bij mij op de radar.

Joost

Citaat van: Freebird op jul 06, 2015, 18:42:32
Geen flauw idee, ben er ook op aan het wachten. Heb je bepaalde wedstrijden in gedachten?

Voorlopig staan enkel Lille - PSG en Stade Reims - Marseille bij mij op de radar.
We zijn op vakantie in een plaatsje net buiten Angers. Het weekend van aankomst is er Nantes v Guingamp en een week later Angers v Nantes.

Ik ben heel erg aan het hopen dat ze Nantes v Guingamp op zondag zetten, na 900km rijden heb ik namelijk geen zin meer om diezelfde dag naar anderhalf uur naar Nantes en terug te gaan.

Voetbalman

Citaat van: Joost op jul 06, 2015, 22:21:42
We zijn op vakantie in een plaatsje net buiten Angers. Het weekend van aankomst is er Nantes v Guingamp en een week later Angers v Nantes.

Ik ben heel erg aan het hopen dat ze Nantes v Guingamp op zondag zetten, na 900km rijden heb ik namelijk geen zin meer om diezelfde dag naar anderhalf uur naar Nantes en terug te gaan.

Ik duim met je mee :) Nantes zou ik ook wel eens graag bezoeken. Ik herinner me nog goed het Nantes met die gekke Patrice Loko, Christian Karembeu en Claude Makelele. Ook spelers als Japhet N'Doram en Nicolas Ouédec, Reynald Pedros, ... Één van de vaste ploegen waar ik mee speelde op de Nintendo Fifa-spelletjes.

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

cafebac

Ik had gemist dat Uerdingen daar niet meer in staat helaas...

Jehoentelaar

Zo te zien vallen Meppen-Oldenburg en Oberhausen-Essen in hetzelfde weekend. Mooie combinatietrip voor de liefhebber.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Freekos79

Iemand een idee wanneer het speelschema van de Belgische 3e klasse verschijnt?
Volgende wedstrijd: ?

Jehoentelaar

En ik zou graag dezelfde vraag stellen wat betreft de Landesliga Weser-Ems.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

jona93

Citaat van: Freekos79 op jul 07, 2015, 22:37:36
Iemand een idee wanneer het speelschema van de Belgische 3e klasse verschijnt?
Rond 15 juli had ik gehoord
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)