Hoofdmenu

Coronavirus

Gestart door ALenstra, mrt 08, 2020, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: Mokum1900 op feb 14, 2021, 17:54:29
sorry voor mijn negativiteit , maar kan op moment niks beters van maken , zie er  0 perspectief in het leven , op het moment een ander virus goed te pakken
Een serieuze tip. Volg het nieuws (zeker de online kranten) een stuk minder en ga dingen zoeken waar je positiviteit uithaalt. Het zij sporten of romans lezen. 

Mokum1900

Dat was nou net mijn plan Nort, nadat ik niet naar het voetbal kon gaan ben ik elke dag naar de sportschool gegaan......... ( ging daar voor ook al fanatiek)
maar goed het virus is volgens deze onacceptabele regering belangrijker dan deppressies , eenzaamheid ect
Waar je ook gaat ik volg je overal

rogo_breda

In Engeland wordt de eerste stap gezet, fans welkom vanaf komende week.
https://www.efl.com/news/2021/may/sky-bet-efl-play-offs-to-welcome-supporters/

Jef400

Iets zegt mij dat de play-offs in Nederland ook de laatste wedstrijden zonder publiek gaan zijn. Vaccinaties zijn de redding in deze.

Nort

De lokale driehoek schiet al in de paniekstand als ze een reguliere wedstrijden moeten voorbereiden, laat staan een die gaat om promotie/degradatie met de daarbij komende emotie. Liever laten ze  gelegenheidstoeschouwers toe bij het Nederlands elftal, waar de Nederlandse voetbalindustrie helemaal niets aan heeft.

rogo_breda

#455
Iets zegt mij juist dat 100% gevulde stadions nog heel ver weg zijn. Je zou inderdaad denken dat het weer moet kunnen als straks de meerderheid gevaccineerd is. Maar ik kan het haast niet geloven dat het ook gaat gebeuren. Er kunnen allerlei redenen zijn zoals te weinig vaccins, een virusmutatie of gewoon omdat de overheid halfvolle stadions veiliger vindt....
Ik hoop uiteraard echt dat ik er naast zit! 

HeroBero

Is er ergens een actueel overzicht met de toegestane toeschouwers per land? Europlan ververst niet meer.

Joost

Bijzondere dag, vanaf volgende week zaterdag mag er weer publiek bij voetbal en andere sport.

DannyH79

Heerlijk, ik ben meteen alweer aan het kijken welke wedstrijden er zijn...
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

spons

Ik heb ook de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen gelijk in de agenda gezet

26/06. Jodan Boys - FC Lisse
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

DannyH79

Ik heb sowieso op 3 juli RBC- FC Dordrecht erin staan. Voor volgende week zaterdag kijk ik nog even of het gaat lukken.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Semper Fidelis

Toch moet ik zeggen dat het coronavirus ook 'voordelen' heeft. Heb inmiddels meerdere potjes in Duitsland gezien en het ontbreken van een capo was zeker niet verkeerd. In plaats van een zangrepertoire geregisseerd door de capo, is er sfeer icm trommels en wordt er gereageerd wat er op het veld gebeurd.

spons

Citaat van: Semper Fidelis op sep 21, 2021, 18:46:58
Toch moet ik zeggen dat het coronavirus ook 'voordelen' heeft. Heb inmiddels meerdere potjes in Duitsland gezien en het ontbreken van een capo was zeker niet verkeerd. In plaats van een zangrepertoire geregisseerd door de capo, is er sfeer icm trommels en wordt er gereageerd wat er op het veld gebeurd.

Die trommels zijn toch ook vreselijk
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ricodejong4

Waarom ontbreekt de capo dan? 'Boycot' i.v.m. Corona toegangsbewijs?

Nort

Citaat van: ricodejong4 op sep 22, 2021, 08:32:43
Waarom ontbreekt de capo dan? 'Boycot' i.v.m. Corona toegangsbewijs?
Wat ik begrepen heb blijven ultra's zolang er geen volledige capaciteit wordt toegelaten. Zij willen niet kiezen wie wel/niet mag en dus blijven ze allemaal weg.

Het gaat deze ultra's ook al lang niet meer om de steun voor hun ploeg (waar ze ooit voor zijn opgericht), maar om hun eigen ego.