Dagtrip forumleden

Gestart door watergatehopper, jun 02, 2015, 17:12:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HRM1880

Citaat van: Jehoentelaar op okt 02, 2015, 23:42:32
Negentien pagina's brengt je dan toch een forumtrip met wel twee deelnemers, haha. Zoveel mensen, zoveel agenda's.
Drie. Ik probeer jullie ook nog tegen te komen, maar ben voor de wedstrijd ook al met iemand anders afgesproken.

jvdreumel2

Ik ben ervan overtuigd dat wanneer het om een zaterdagwedstrijd zou gaan er veel meer animo was geweest. Echter de forumleden kunnen er ook niets aan doen dat in de afgesproken maanden de dfb wedstrijden van braunschweig op vrijdag en zondagen plaatsvindt

Joost

Citaat van: jvdreumel2 op okt 03, 2015, 20:59:26
Ik ben ervan overtuigd dat wanneer het om een zaterdagwedstrijd zou gaan er veel meer animo was geweest. Echter de forumleden kunnen er ook niets aan doen dat in de afgesproken maanden de dfb wedstrijden van braunschweig op vrijdag en zondagen plaatsvindt

Ik denk niet de zondagmiddag een probleem is, meer de toch grote afstand die afgelegd moet worden.

watergatehopper

Citaat van: Joost op okt 03, 2015, 23:21:29
Ik denk niet de zondagmiddag een probleem is, meer de toch grote afstand die afgelegd moet worden.

Dat denk ik inderdaad ook hoewel ik het niet had verwacht. Blijkbaar liggen mijn grenzen qua tijd en kilometers verder dan gemiddeld. Ik hoop dat de poging van Jeje een groter succes gaat worden. Dit jaar plan ik geen nieuwe dingen meer in dus ik haak helaas af.

@Jehoentelaar: Ik ga samen met Derkayzer naar Braunschweig echter konden wij beide gisteren niet. 5 ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jehoentelaar

Enkele foto's van het bezoek aan de Braunschweiger TSV Eintracht:







Enkele andere foto's + kort verslagje staan op mijn Facebookpagina.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar