Dag naar Zuid Engeland

Gestart door Capserw, mrt 01, 2016, 18:46:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Capserw

Ik ben nieuw op het forum en ben van plan om 9 april een dag naar Engeland te gaan met 3 vrienden . Nu willen wij  graag een wedstrijd bezoeken. Mijn eerste idëeen:
- West Ham - Arsenal
- QPR - Charlton Athletic
- fc dagenham & redbridge - portsmouth

Voor QPR & Dagenham kan ik online gewoon kaartjes kopen. Maar heb geen idee hoe ik aan kaartjes voor West ham- Arsenal kan komen. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

BVD


ALenstra

Voor West Ham United-Arsenal kun je kaartjes vrijwel vergeten. Die wedstrijd zal nu al stijf uitverkocht zijn.

FCT1980

QPR - CAFC is het leukste qua stadion en het is een London derby. Voor zover je daar van kunt spreken aangezien ze relatief ver van elkaar liggen.
Pompey heeft altijd veel publiek mee dus dat is ook wel leuk. En Dagenham is lekker laagdrempelig, ook leuk natuurlijk. Succes met je keuze.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jeje

Ik zou voor Dagenham kiezen, volgend jaar waarschijnlijk geen profclub meer.

Jef400

Ben ik niet met je eens. Ze degraderen uit het full-prof voetbal. Maar dat betekend niet automatisch dat ze de full-prof status opgeven. Clubs als Lincoln City en Wrexham spelen ook full-prof in de National League. Zelfde verhaal regionalliga. Clubs als Regensburg, Aachen, Offenbach zijn echt geen semi-profs of amateurs.

Arjen

Er zijn meer ploegen die thuis spelen die dag, o.a. Watford, Fulham en Spurs. Fulham is qua stadion een goede keus.

Joost

Citaat van: Jeje op mrt 01, 2016, 19:43:24
Ik zou voor Dagenham kiezen, volgend jaar waarschijnlijk geen profclub meer.
Oh?

Jeje

Citaat van: Jampot op mrt 01, 2016, 19:58:56
Ben ik niet met je eens. Ze degraderen uit het full-prof voetbal. Maar dat betekend niet automatisch dat ze de full-prof status opgeven. Clubs als Lincoln City en Wrexham spelen ook full-prof in de National League. Zelfde verhaal regionalliga. Clubs als Regensburg, Aachen, Offenbach zijn echt geen semi-profs of amateurs.
Correct, verkeerd uitgedrukt van mijn kant. Bedoel inderdaad dat ze geen profvoetbal meer spelen.

FCT1980

Citaat van: Arjen op mrt 01, 2016, 20:01:39
Er zijn meer ploegen die thuis spelen die dag, o.a. Watford, Fulham en Spurs. Fulham is qua stadion een goede keus.

Die andere twee ook wel. Spurs gaat the Lane ook nog wel een keer verlaten dus misschien niet eens zo gek om juist die te doen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: Jeje op mrt 01, 2016, 20:43:01
Correct, verkeerd uitgedrukt van mijn kant. Bedoel inderdaad dat ze geen profvoetbal meer spelen.

Daarmee zeg je weer exact hetzelfde.

Ze degraderen naar de Conference, punt.

Jeje

Citaat van: Joost op mrt 01, 2016, 20:49:28
Daarmee zeg je weer exact hetzelfde.

Ze degraderen naar de Conference, punt.
Dan spelen ze geen profvoetbal meer, ze hebben een profstatus. Maar ze spelen geen profvoetbal.

Joost

#11
Citaat van: Jeje op mrt 01, 2016, 22:02:44
Dan spelen ze geen profvoetbal meer, ze hebben een profstatus. Maar ze spelen geen profvoetbal.

En dat concludeer je op basis van...?

Er is hooguit een enkele club in de Conference die nog een paar semi-profs heeft.

Joost

Maar om inhoudelijk te reageren op de oorspronkelijke vraag.

West Ham v Arsenal kun je uit je hoofd zetten, die is uitverkocht voor zover ik kan zien. Zelfs als er nog tickets in verkoop komen op de een of andere manier dan kom je daar als niet member niet meer tussen.

Verder zou ik lekker wachten. Er is geen enkele wedstrijd die gespeeld wordt die dag waarbij de urgentie is om vooraf tickets te kopen op Crystal Palace v Norwich na, dit kan best een mooie degradatiekraker worden.

QPR v Charlton lijkt een aardige maar de kans ik groot dat over een paar weken QPR in de middenmoot blijft hangen terwijl Charlton al haast gedegradeerd is. In de Championship lijkt Fulham v Cardiff dan een betere optie, Fulham moet misschien nog haar best doen erin te blijven en Cardiff strijd om de play-offs.

In de lagere divisies is het kopen van een ticket helemaal overbodig. Dag&Red v Pompey is het de huidig stand voor beide erg belangrijk.

Capserw

Bedankt voor jullie reacties!

Capserw

Ohja kwam ook nog de wedstrijd Maidstone vs Dartford iemand ervaring met een of beide clubs?