Week 32: Maandag 03 Augustus t/m zondag 09 augustus

Gestart door Tribuneklanten, jul 17, 2015, 08:11:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HRM1880

Citaat van: Jeje op jul 22, 2015, 10:41:46
08/08 Atletico CP- Freamunde ( Als ik mn vader zo ver krijg om mee te gaan)
En anders gewoon alleen gaan. Taxi's zijn spotgoedkoop in Lissabon en het stadion is echt wel een aanrader. Ticket kost ook maar een 5 euro.

Jeje

Citaat van: HRM1880 op jul 22, 2015, 13:19:29
En anders gewoon alleen gaan. Taxi's zijn spotgoedkoop in Lissabon en het stadion is echt wel een aanrader. Ticket kost ook maar een 5 euro.

Oke goed om te weten, zat al te kijken naar bus en metro's welke lijnen ik zou moeten nemen.

HRM1880

Citaat van: Jeje op jul 22, 2015, 14:12:05
Oke goed om te weten, zat al te kijken naar bus en metro's welke lijnen ik zou moeten nemen.
Je hebt de tram naar Belem die stopt niet zo ver van het stadion. Daarna is het wel een heel eind bergop.
Vanaf Cais do Sodre (metrostation) was het ongeveer 7 euro naar het stadion denk ik. Taxi gepakt van daar wegens tijdsgebrek, maar achteraf gezien was het superhandig. Ben het afgelopen seizoen twee keer in Lissabon geweest en denk dat ik zo goed als altijd taxi's heb genomen.

Penders

Citaat van: Jeje op jul 22, 2015, 10:41:46
08/08 Atletico CP- Freamunde ( Als ik mn vader zo ver krijg om mee te gaan)

Die wedstrijd was ik ook van plan te gaan, en een bezoek aan de stadions van Sporting Lissabon, Benfica en Estoril.

voetbalfan


Voetbalman

#20
Tip van een collega groundhopper:

Zondag 09/08 om 15u00 Koksijde - Lierse
Zondag 09/08 om 20:00 USL Dunkerque - Grenoble

Koksijde - Dunkerque is om en bij het half uur rijden, en USLD heeft een wel heel erg gave oude bak staan die binnenkort dreigt te verdwijnen.

-----> Foute tip, Dunkerque speelt blijkbaar op vrijdag al. Scusi!

cafebac

Duinkerken staat ook al een poosje op mijn  shortlist... op wat voor termijn zou dat gaan verdwijnen?

Jeje

Citaat van: Penders op jul 22, 2015, 23:30:36
Die wedstrijd was ik ook van plan te gaan, en een bezoek aan de stadions van Sporting Lissabon, Benfica en Estoril.

Ja zag dat dit een target van je was op footballfans.eu, zo kwam ik er eigenlijk ook bij om deze wedstrijd te bezoeken.

Qua stadions heb ik naast deze nog Belenses,Benfica en Sporting Lissabon in mn planning. Al denk ik dat ik daarvan maximaal 1/2 zal kunnen zien.

Bier und Bratwurst

09-08-2015 Slask Wroclaw - Lechia Gdansk  15.30u. Ekstraklasa
Het ene stadion is het andere niet!

geraldando

Citaat van: Jeje op jul 23, 2015, 19:39:44
Ja zag dat dit een target van je was op footballfans.eu, zo kwam ik er eigenlijk ook bij om deze wedstrijd te bezoeken.

Qua stadions heb ik naast deze nog Belenses,Benfica en Sporting Lissabon in mn planning. Al denk ik dat ik daarvan maximaal 1/2 zal kunnen zien.

Laat sporting liggen dan. Vond het drie keer niks.
Favoriete ground: Bosuilstadion

Penders

Mij lijkt het op foto's wel een mooi stadion, waarom vond je het niks?

Citaat van: geraldando op jul 23, 2015, 20:44:03
Laat sporting liggen dan. Vond het drie keer niks.

Penders

Nice, zie ik je misschien nog wel. Belenenses zat ik ook nog aan te denken, jammer dat ze die week een uitwedstrijd spelen...

Citaat van: Jeje link=topic=1680.msg64349#msg64349
date=1437673184

Ja zag dat dit een target van je was op footballfans.eu, zo kwam ik er eigenlijk ook bij om deze wedstrijd te bezoeken.

Qua stadions heb ik naast deze nog Belenses,Benfica en Sporting Lissabon in mn planning. Al denk ik dat ik daarvan maximaal 1/2 zal kunnen zien.

Voetbalman

Citaat van: cafebac op jul 23, 2015, 17:47:43
Duinkerken staat ook al een poosje op mijn  shortlist... op wat voor termijn zou dat gaan verdwijnen?

Ze weten het zelf nog niet, maar er zit sterke beweging in. Het is dat of de bak sluiten binnenkort, het is echt te gevaarlijk aan het worden. Er brokkelen gewoon stukken beton af, dus mensen die een betonrot fetisj hebben moeten snel zijn.

Ik ben er onmiddellijk verliefd op geworden.

Bevriend USLD-fan zei me een tijdje geleden het volgende:

Ik had begrepen afgelopen vrijdag dat de gemeente haast wil maken met een nieuw stadion. Eerst vernam ik dat het stadion in fases zou worden vernieuwd, nu hoor ik ineens data van : juni aanstaande de sloophamer ertegen, daarna meteen een compleet nieuw stadion, en tot de voltooiing speelt Duinkerke in Calais, in het voor RUFC Calais veeeel te grote Stade de l'Epopée

Robbie

06/08   Vitesse - Southampton (ik heb niets met Vitesse, maar het is wel lekker op fietsafstand)

Jeje

Citaat van: Penders op jul 23, 2015, 22:46:11
Nice, zie ik je misschien nog wel. Belenenses zat ik ook nog aan te denken, jammer dat ze die week een uitwedstrijd spelen...

Ja zal het nog wel even laten weten als ik het definitief weet.

Ja baalde ook van de loting. Eerst mis ik Ajax-Rapid wien en toen had ik al mn hoop op Belenses eerst uit. Maar helaas was ook die loting niet bepaald gunstig :(

Maarja dan maar veel stadions bezoeken en genieten van Lissabon :)