Week 49 maandag 30 november tot en met zondag 06 december

Gestart door spons, okt 20, 2015, 19:53:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost


Voetbalman

Citaat van: Joost op nov 18, 2015, 16:18:59
Heb je al een ticket voor Almere?

Nog niet, ik ben in m'n ticketjacht voorlopig bij tot en met 30 november, de rest moet ik de komende dagen nog bekijken :)

Bier und Bratwurst

Citaat van: rrcg1899 op nov 16, 2015, 16:38:07
Verkeersinfarct gegarandeerd als het even erg is als het lichtfestival hier in Gent.

Gewoon op tijd er zijn. Terug boeit me niet
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Citaat van: Freebird op nov 18, 2015, 16:26:46
Nog niet, ik ben in m'n ticketjacht voorlopig bij tot en met 30 november, de rest moet ik de komende dagen nog bekijken :)

Almere is een zeurclub en Den Bosch heeft een reputatie.

Voetbalman

Citaat van: Joost op nov 18, 2015, 17:41:28
Almere is een zeurclub en Den Bosch heeft een reputatie.

Een zeurclub .. hehe, die had ik nog niet gehoord. Wel weinig voorstanders van deze jongens zie ik overal, ik ben toch benieuwd.

AthleticHolanda

30/11 - MVV Maastricht - Fortuna Sittard (ovb)
03/12 - Linense-Athletic (wet van spons toepassen)
04/12 - Glacis Utd. - Manchester 62 (in Gibraltar)
05/12 - waarschijnlijk uitwaaien in Málaga
06/12 - Olympia'18 - WVV Constantia

spons

Citaat van: AthleticHolanda op nov 19, 2015, 13:55:49
30/11 - MVV Maastricht - Fortuna Sittard (ovb)
03/12 - Linense-Athletic (wet van spons toepassen)
04/12 - Glacis Utd. - Manchester 62 (in Gibraltar)
05/12 - waarschijnlijk uitwaaien in Málaga
06/12 - Olympia'18 - WVV Constantia

Is het uitverkocht dan ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op nov 19, 2015, 14:18:34
Is het uitverkocht dan ?

Ik hoop het niet, maar die kans is wel aanwezig als ik eindelijk voor de poort sta.

Niels1977


Niels_Zitterd

30-11 MVV Maastricht - Fortuna Sittard, voor een waarschijnlijk diepterecord aan toeschouwers...


Niels_Zitterd

Allereerst de maandagavond, een derby hoort in het weekend, of in elk geval op de vrijdagavond gespeeld te worden als je het mij vraagt. De restricties omtrent de kaartverkoop zijn weer strenger geworden. Er zullen desondanks ongeveer 350 supporters meereizen vanuit Sittard. In Maastricht boycotten de fanatiekere fans de wedstrijd. En ook daar is het alweer lastiger gemaakt om aan een toegangskaart te komen.

Op de wedstrijddag zelf maar tot 18 uur kaartverkoop.
-Per ID kan er maximaal één toegangskaart gekocht worden
-100% ID-controle bij de ingang van het stadion. De naam van de seizoenkaart of het e-ticket dient dezelfde te zijn als die op de ID.
-Kom op tijd naar de wedstrijd, want iedereen moet gefouilleerd worden.

Voetbalman

En bij MVV - Roda kon iedereen gewoon online tickets kopen, geen clubkaart nodig of andere zaken. Vreemd toch al dat gedoe in Nederland.

Niels_Zitterd

Goed MVV - Roda, was een redelijk onrustige wedstrijd.  En in het verleden is tussen Fortuna en MVV ook al het nodige gebeurd.
Maar wederom faalt het beleid rondom voetbalgerelateerde incidenten. In plaats van de kwaadwillenden straffen, is het nog steeds makkelijker om dan maar iedereen over een kam te scheren.
Ik vraag me oprecht af wanneer men begint met het in totaliteit niet meer toelaten van toeschouwers bij een Categorie A of B wedstrijd.

Luccie

Citaat van: Niels_Zitterd op nov 25, 2015, 16:11:45
Allereerst de maandagavond, een derby hoort in het weekend, of in elk geval op de vrijdagavond gespeeld te worden als je het mij vraagt. De restricties omtrent de kaartverkoop zijn weer strenger geworden. Er zullen desondanks ongeveer 350 supporters meereizen vanuit Sittard. In Maastricht boycotten de fanatiekere fans de wedstrijd. En ook daar is het alweer lastiger gemaakt om aan een toegangskaart te komen.

Op de wedstrijddag zelf maar tot 18 uur kaartverkoop.
-Per ID kan er maximaal één toegangskaart gekocht worden
-100% ID-controle bij de ingang van het stadion. De naam van de seizoenkaart of het e-ticket dient dezelfde te zijn als die op de ID.
-Kom op tijd naar de wedstrijd, want iedereen moet gefouilleerd worden.


Jammer dat dit moet gebeuren!