Week 7: maandag 15 tot en met zondag 21 februari

Gestart door Tribuneklanten, jan 06, 2016, 13:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper

19-2 Bologna - Juventus
20-2 Vicenza - Avellino
20-2 Hellas Verona - Chievo Verona
21-2 Atalanta Bergamo - Fiorentina
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Shepherd

Twente redt het wel hoor, die zijn nog aantrekkelijk genoeg voor modale Eredivisie-spelers.
Cambuur zie ik ook wel overleven, net voor de winterstop toch een opleving, dat zetten ze wel door.
Ik verwacht dat Excelsior, Roda en Den Haag het nog lastig gaan krijgen.
De Graafschap heb ik min of meer al afgeschreven.

Jehoentelaar

Ik voorzie voor Den Haag geen problemen zolang het voorin blijft lopen. Het is zonde dat tegenover punten in topwedstrijden (2-2 PSV-thuis, 1-0 Feyenoord-thuis) zoveel puntverlies staat tegen lager geklasseerde teams als Excelsior, Cambuur, De Graafschap en Roda JC. Haal daar iets meer uit en je staat met wat bonusjes links en rechts tegen de categorie PEC Zwolle en FC Groningen zo negende.

Blijf je op de huidige manier doorgaan, dan kan het inderdaad nog lastig worden.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jeje

Los van het sportieve gedeelte, Twente krijgt toch nog te maken met een strafzaak van de FIFA? En ook de aanklager van de KNVB gaat er nog eens naar kijken, die overigens dit keer wel puntenaftrek kan opleggen.


HRM1880

Citaat van: watergatehopper op jan 07, 2016, 16:04:39
19-2 Bologna - Juventus
20-2 Vicenza - Avellino
20-2 Hellas Verona - Chievo Verona
21-2 Atalanta Bergamo - Fiorentina
Nou dat is een mooie trip.
Wel benieuwd naar de derby, vrees dat die niet echt leeft, maar Hellas staat al lang op mijn verlanglijst. Zeker na dat befaamde boek gelezen te hebben.

Tribuneklanten

Citaat van: Tribuneklanten op jan 06, 2016, 13:08:40
19-02 Match in Wales
20-02 Exeter City - Newport County
21-02 Match in België

19-02 Match in Wales
20-02 Exeter City - Newport County
20-02 Paulton Rovers - Strafford Town
21-02 Match in Bels

Nort

Citaat van: Tribuneklanten op jan 11, 2016, 16:43:42
19-02 Match in Wales
20-02 Exeter City - Newport County
20-02 Paulton Rovers - Strafford Town
21-02 Match in Bels

Zorg wel voor een alternatief, het weer wil in Wales nog wel eens onstuimig zijn. (Cliffhanger voor mijn latere verslag in 'Hoe het was')

watergatehopper

Citaat van: HRM1880 op jan 07, 2016, 17:05:26
Nou dat is een mooie trip.
Wel benieuwd naar de derby, vrees dat die niet echt leeft, maar Hellas staat al lang op mijn verlanglijst. Zeker na dat befaamde boek gelezen te hebben.

De stadsderby in de serie A lijkt mij het beste affiche. Hellas staat echter zonder overwinning troosteloos onderaan. Ik ben benieuwd hoeveel toeschouwers er zullen opdraven. Ik heb erg genoten van het boek van Tim Parks(ik neem aan dat je die bedoelt).

Bologna en Atalanta kijk ik ook erg naar uit!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Tribuneklanten

Citaat van: nort op jan 11, 2016, 17:00:13
Zorg wel voor een alternatief, het weer wil in Wales nog wel eens onstuimig zijn. (Cliffhanger voor mijn latere verslag in 'Hoe het was')

Er zijn tot nu toe 2 wedstrijden in Wales en 1 in Engeland net onder Swindon.
Mocht het weer alles annuleren dan is de pub een prima alternatief.

smitswessel

20-2: Borussia Mönchengladbach - 1. FC Köln

Nort

21/02 14:30 KV Oostende  - AA Gent
21/02 20:00 Zulte Waregem - KV Mechelen

Indien mensen aan willen sluiten kan dat, vertrek vanaf Eindhoven. Ben wel snel, want voor Oostende - Gent zijn nog maar enkele kaartjes te koop.

Bewussie

Mocht je je vervelen en het stadion van Bayer Leverkusen II willen afstrepen (Ulrich-Haberland Stadion), morgen wordt er om 15:00 een oefenwedstrijd gespeeld tussen Bayer Leverkusen (eerste elftal) en Bochum. Gert-Jan Verbeek ook weer te bewonderen dus. Daarnaast is de entree gratis heb ik vernomen van Leverkusen supporters. Gratis tip!

Nort

Citaat van: Bewussie op jan 18, 2016, 16:18:57
Mocht je je vervelen en het stadion van Bayer Leverkusen II willen afstrepen (Ulrich-Haberland Stadion), morgen wordt er om 15:00 een oefenwedstrijd gespeeld tussen Bayer Leverkusen (eerste elftal) en Bochum. Gert-Jan Verbeek ook weer te bewonderen dus. Daarnaast is de entree gratis heb ik vernomen van Leverkusen supporters. Gratis tip!

Dit is het topic van 15-21 februari, niet die van januari :p

Bewussie

Citaat van: nort op jan 18, 2016, 16:22:28
Dit is het topic van 15-21 februari, niet die van januari :p

Iets te snel vanaf de voorkant van het forum :D

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?