Speelschema's 2017/ 2018

Gestart door watergatehopper, mei 08, 2017, 10:32:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen


Tribuneklanten

Bekendmaking speelschema's;

Donderdag 3 Augustus Serie B
Donderdag 10 Augustus Serie C

Aanvang seizoen beide divisies weekend van 26/27 Augustus


watergatehopper


Ik heb de eerste post aangevuld. De belangrijkste competities van de verschillende landen staan er mijn inziens wel in. Mocht je iets niet kunnen vinden dan verwijs ik je naar soccerway of google. Als er iets ontbreekt wat volgens jou echt niet mag ontbreken dan voeg ik het graag toe.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Freekos79

Citaat van: watergatehopper op aug 08, 2017, 16:22:26
Ik heb de eerste post aangevuld. De belangrijkste competities van de verschillende landen staan er mijn inziens wel in. Mocht je iets niet kunnen vinden dan verwijs ik je naar soccerway of google. Als er iets ontbreekt wat volgens jou echt niet mag ontbreken dan voeg ik het graag toe.
Dank!
Volgende wedstrijd: ?

Jehoentelaar

In de Facebookgroep European Football Weekends staat een enorm overzicht van speelschema's. Keurig bovenaan, dus je hoeft niet te zoeken tussen alle open deuren van tickets voor Dortmund, AC Milan, Arsenal, et cetera.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

De Twaalfde Man

Iemand enig idee wanneer we het speelschema van Ierland voor 2018 kunnen verwachten?

watergatehopper


Afgelopen seizoenen heb ik een topic bijgehouden met de speelschema's voor het komende seizoen.
Gezien er websites zijn die een compleet up to date schema bijhouden vind ik dit overbodig geworden en ga ik dit niet meer doen.
Maar mocht iemand zich geroepen voelen om dit over te nemen voel je vooral vrij ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅