Hoofdmenu

Eerste Divisie

Gestart door hgrm, nov 24, 2007, 10:59:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rinus A.

De leden hebben gestemd, StormvogelsTelstar zal verder gaan als Telstar. Stormvogels gaan door met hun amateurtak en streven ernaar om een hoogwaardige jeugdopleiding te kunnen blijven bieden aan de regio. Telstar komt weer op eigen benen en gaat op jeugdgebied participeren in de noord-hollandse jeugdacademie van AZ. Vanaf de zomer van 2009 (na realisatie nieuwbouw Schoonenberg) zal AZ gaan bijdragen aan de vorming van de selectie en staf van Telstar.

De komende weken/maanden staan bij Telstar volledig in het teken van het vergaren van gelden om de KNVB een acceptabele begroting te kunnen tonen en de nieuwbouw te kunnen laten starten.

Rinus A.

Voor de liefhebbers van veel oud voetbal-beeldmateriaal:

CiteerDinsdagavond (20 mei), woensdagavond en zaterdagavond KLOKSLAG 20.00 uur ziet u op Seaport TV (ook online - de link werkt) een integraal verslag van de grootse Telstar-avond in het Kennemer Theater van maandag 19 mei

http://www.seaportplaza.nl/Startplaza.htm

Heb de afgelopen week ongeveer 200 foto's opgezocht, ingescand en in een presentatie gezet voor deze show. Geloof dat het TV-station switchte van camerabeelden naar mijn presentatie op de momenten dat er weer veel oude beelden langskwamen (dankzij een handig doosje tussen de laptop en het scherm, dat wel wat kwaliteit verloren deed gaan....)

TeeZee

Hoe voelt het om zo met je eigen cluppie bezig te zijn? Je bent min of meer de clubhistoricus geworden en ik vraag me af hoe iemand daar inrolt.

Rinus A.

Citaat van: TeeZee op mei 20, 2008, 10:57:16
Hoe voelt het om zo met je eigen cluppie bezig te zijn? Je bent min of meer de clubhistoricus geworden en ik vraag me af hoe iemand daar inrolt.

Ben bestuurslid van de supportersvereniging en -daardoor?- niet anders gewend. Zoals in elk verenigingsleven zijn er maar weinig handen die vrijwillig werk willen verrichten en op die manier doe je al snel klussen op allerlei vlakken binnen bij de club. Ik heb in de rust gras geprikt tot aan het meedenken op beleidsniveau en nu dan een hele leuke theaterklus.

Typisch wel weer dat die link momenteel dus gewoon niet werkt...