Weekend Londen

Gestart door Exterkate, okt 06, 2013, 22:06:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Exterkate

Hi all,

Toevallig kwam ik op deze site terwijl ik informatie aan het zoeken was over hoe ik het makkelijkst aan tickets kom in Engeland..
Ik weet niet of ik deze topic bij het goede onderwerp plaats. Zo niet, alvast excuses.

Ik ga dus volgend jaar met een aantal vrienden een weekend naar Londen. Ik wil sowieso de komende jaren twee keer per jaar een trip maken naar bepaalde steden of landen om daar in ieder geval één wedstrijd te zien en daarnaast eventueel stadion tours doen.

Misschien zouden jullie mij tips en informatie kunnen geven over hoe ik het makkelijkst bij Arsenal (Of anders Crystal Palace, West Ham of Chelsea) kaarten kan krijgen? Ik weet dat de gemiddelde 'groundhopper' een wedstrijdje van, ik zeg maar wat, Gillingham liever bekijkt dat het grote Arsenal, haha, maar het stadion lijkt mij erg tof.

Alvast bedankt,

jona93

Citaat van: Exterkate op okt 06, 2013, 22:06:14
Hi all,

Toevallig kwam ik op deze site terwijl ik informatie aan het zoeken was over hoe ik het makkelijkst aan tickets kom in Engeland..
Ik weet niet of ik deze topic bij het goede onderwerp plaats. Zo niet, alvast excuses.

Ik ga dus volgend jaar met een aantal vrienden een weekend naar Londen. Ik wil sowieso de komende jaren twee keer per jaar een trip maken naar bepaalde steden of landen om daar in ieder geval één wedstrijd te zien en daarnaast eventueel stadion tours doen.

Misschien zouden jullie mij tips en informatie kunnen geven over hoe ik het makkelijkst bij Arsenal (Of anders Crystal Palace, West Ham of Chelsea) kaarten kan krijgen? Ik weet dat de gemiddelde 'groundhopper' een wedstrijdje van, ik zeg maar wat, Gillingham liever bekijkt dat het grote Arsenal, haha, maar het stadion lijkt mij erg tof.

Alvast bedankt,

chelsea zal niet makkelijk zijn voor aan kaarten te geraken je moet daar voor een memberchip kaart hebben wat ik heb handig als je bij een suppclub van chelsea zit. voor de rest kan je proberen op de site van viagogo daar zullen er wel te vinden zijn
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Citaat van: Exterkate op okt 06, 2013, 22:06:14
Hi all,

Toevallig kwam ik op deze site terwijl ik informatie aan het zoeken was over hoe ik het makkelijkst aan tickets kom in Engeland..
Ik weet niet of ik deze topic bij het goede onderwerp plaats. Zo niet, alvast excuses.

Ik ga dus volgend jaar met een aantal vrienden een weekend naar Londen. Ik wil sowieso de komende jaren twee keer per jaar een trip maken naar bepaalde steden of landen om daar in ieder geval één wedstrijd te zien en daarnaast eventueel stadion tours doen.

Misschien zouden jullie mij tips en informatie kunnen geven over hoe ik het makkelijkst bij Arsenal (Of anders Crystal Palace, West Ham of Chelsea) kaarten kan krijgen? Ik weet dat de gemiddelde 'groundhopper' een wedstrijdje van, ik zeg maar wat, Gillingham liever bekijkt dat het grote Arsenal, haha, maar het stadion lijkt mij erg tof.

Alvast bedankt,

Hoi Exterkate, welkom op het forum.

Je vraag had perfect in het topic adviezen en aanbevelingen qua ticketing gekund.
Daar had je misschien ook al het antwoord op je vraag kunnen vinden. Voor kaartjes kun je het beste altijd zelf eerst eens bij de club kijken. West Ham bijvoorbeeld gaat tegenwoordig voor vrijwel iedere wedstrijd in de vrije verkoop.
Bij Arsenal en Crystal Palace kom je zonder membership niet binnen. Bij Chelsea kun je met viagogo nog wel tickets krijgen.

Exterkate

Ah ik zag het ja. Bedankt, ik zal daar verder mijn vraag stellen.