Websites over Groundhoppen op het Internet

Gestart door TeeZee, apr 12, 2008, 09:44:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!


Sebastiaan_W

Citaat van: Bier und Bratwurst op okt 10, 2010, 22:31:34
Klopt en we zijn er trots op!!

Nou ben je volgens mij één van de weinigen. Als ik hier in de regio zeg dat het een stel Duitsers zijn wordt het niet zo gewaardeerd.

Hielke

Op de 'perstribune' in Rijnsburg zat ik -tijdens de wedstrijd tegen Genemuiden- naast twee Duitse jongens met fototoestel. Zij legden de Middelmors vast voor de website stadionwelt.de. Grappig.

Han

Er is inmiddels sprake van een forse databank en weet niet of déze er tussen prijkt:

http://100groundsclub.blogspot.com/
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

moidag

Van een groepje groundhoppers uit Groningen. Staan wel enkele leuke verslagen tussen.

www.brigatagroninga.nl


headout

De stadionautist. Mooi gevonden. Prachtcolumn, maar dat geldt niet alleen voor deze van Sjoerd.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Joost

Fantastisch! Ik was al langer fan maar deze is heel treffend.

TeeZee

Heel herkenbaar! Geweldig om te lezen. Sjoerd is een van 'ons' haha.

Peenvogel

Citaat van: TeeZee op feb 29, 2012, 09:26:11
Heel herkenbaar! Geweldig om te lezen. Sjoerd is een van 'ons' haha.

Toen ik hem interviewde voor de Hand in Hand vertelde hij me al dat ie meer dan 200 wedstrijden op het eiland had gezien.

Joost

Citaat van: Peenvogel op feb 29, 2012, 09:37:28
Toen ik hem interviewde voor de Hand in Hand vertelde hij me al dat ie meer dan 200 wedstrijden op het eiland had gezien.
Heeft hij niet een tijdlang in Londen gewoont en ook een stuk geschreven over zijn probeersels om bij Hampton & Richmond aan de slag te gaan?

Peenvogel

Citaat van: Joost op feb 29, 2012, 10:15:28
Heeft hij niet een tijdlang in Londen gewoont en ook een stuk geschreven over zijn probeersels om bij Hampton & Richmond aan de slag te gaan?

Dat van Londen wel. Dat andere weet ik niet.


Hielke