Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Freekos79

Citaat van: syntric op feb 01, 2019, 23:54:34
Ik vind Frankrijk ook erg leuk en heb al heel wat profclubs gevinckt, alsook veel kleinere in het Noorden (niet ver voor een Belg). Maar... qua beleving kan het toch niet tippen aan landen als Duitsland, Engeland, Italië, etc...
De paar keer dat ik Frankrijk ben geweest, vond ik de sfeer juist beter dan gedacht.
Volgende wedstrijd: ?

hgrm

Ik heb het idee dat het in de bovenste divisies inderdaad prima is qua sfeer en beleving maar dat het daaronder vrij snel afzakt, ook (vooral) qua publieke belangstelling.

Wat me elke keer wel weer opvalt als ik in Frankrijk ben is het spelniveau: verzorgd voetbal, technisch vaardige spelers maar ook fysiek sterk.

Mijn ervaring is echter wel vrij klein en beperkt zich tot Valenciennes, Lens, Sedan, Metz, Nancy, Auxerre, Chateauroux, Straatsburg, Troyes en Red Star.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Saltacampos

Citaat van: hgrm op feb 02, 2019, 14:18:15
Ik heb het idee dat het in de bovenste divisies inderdaad prima is qua sfeer en beleving maar dat het daaronder vrij snel afzakt, ook (vooral) qua publieke belangstelling.

Wat me elke keer wel weer opvalt als ik in Frankrijk ben is het spelniveau: verzorgd voetbal, technisch vaardige spelers maar ook fysiek sterk.

Mijn ervaring is echter wel vrij klein en beperkt zich tot Valenciennes, Lens, Sedan, Metz, Nancy, Auxerre, Chateauroux, Straatsburg, Troyes en Red Star.
Klopt, in Frankrijk tellen alleen de bovenste divisies, maar dat is in veel landen zo. In Spanje heb je onder niveau 2 ook maar weinig publiek op een paar uitzonderingen en eventuele promotiewedstrijden na
Ook over het spelniveau heb je helemaal gelijk, zelfs in lagere afdelingen vind je voetballers die echt wel wat kunnen. De Franse centres de formation zijn dan ook van heel hoog niveau.
Over land and sea

ALenstra

Volgens de LFP is de finale om de Coupe de la Ligue uitverkocht. Er zal wel een ruilbeurs komen.

Rob1977_PSV

Citaat van: ALenstra op feb 04, 2019, 13:40:02
Volgens de LFP is de finale om de Coupe de la Ligue uitverkocht. Er zal wel een ruilbeurs komen.

Heb het inderdaad ook gezien, jammer.

Ga nu proberen kaarten te bemachtigen voor Lille-PSG, een paar weken later.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

ksclgiov282

Ik ben van 9 tot 11 april in (noord) Engeland. Op dinsdag en woensdag staat er een midweekse speelronde op het programma in de Championship. Op dinsdagavond gaat mijn voorkeur naar Preston v Leeds, op woensdag Birmingham v Sheffield Utd. Nu denk ik niet dat deze (snel) gaan uitverkopen, maar zouden er restricties (booking history oid) gelden bij de ticketverkoop?

Nik

Citaat van: ksclgiov282 op feb 08, 2019, 20:17:43
Ik ben van 9 tot 11 april in (noord) Engeland. Op dinsdag en woensdag staat er een midweekse speelronde op het programma in de Championship. Op dinsdagavond gaat mijn voorkeur naar Preston v Leeds, op woensdag Birmingham v Sheffield Utd. Nu denk ik niet dat deze (snel) gaan uitverkopen, maar zouden er restricties (booking history oid) gelden bij de ticketverkoop?

Voor beide verwacht ik geen restricties. Veel plezier!

ALenstra

Kijk eens op de websites van de thuisclubs.

Defender

Citaat van: ksclgiov282 op feb 08, 2019, 20:17:43
Ik ben van 9 tot 11 april in (noord) Engeland. Op dinsdag en woensdag staat er een midweekse speelronde op het programma in de Championship. Op dinsdagavond gaat mijn voorkeur naar Preston v Leeds, op woensdag Birmingham v Sheffield Utd. Nu denk ik niet dat deze (snel) gaan uitverkopen, maar zouden er restricties (booking history oid) gelden bij de ticketverkoop?

Belooft vol uitvak Leeds kennende !

Met Kerst gedaan met Aston Villa (away) en was ook sold out!

Jammer van de rustige buurt rond stadion (geen pubs) , stadje heeft wel mogelijkheden.
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

ksclgiov282

Citaat van: Defender op feb 10, 2019, 12:55:02
Belooft vol uitvak Leeds kennende !

Met Kerst gedaan met Aston Villa (away) en was ook sold out!

Jammer van de rustige buurt rond stadion (geen pubs) , stadje heeft wel mogelijkheden.

Aangezien het op dinsdagavond is denk/hoop ik nog kaartjes te scoren in een van de thuisvakken, moet lukken toch? En er zijn   voldoende alternatieven in de buurt, Bolton (v Middlesbrough) en Blackburn (v Derby) spelen die avond ook thuis. Toch zou ik liever naar Preston gaan, lijkt me veruit het leukste affiche.
Wat betreft de buurt, ik ben er met m'n zoon van 17 dus stappen is niet echt aan de orde ;-)

Olav

Soms wil ik even minderen, maar uiteindelijk is het moeilijk tegen te houden. De komende maanden de volgende buitenlandse trips gepland:
- Volgende week Girondins de Bordeaux.
- Eind februari vlieg ik naar Thessaloniki, al durf ik dat pas hardop te zeggen als ik de tickets heb en de bal rolt.
- Eind maart een aantal dagen naar Toulouse, als het meezit ook nog een wedstrijd meepakken.
- Eerste weekend van april naar Tsjechië. Schema nog afwachten, maar het mooiste zou zijn als Sparta Praag vrijdag moet, Viktoria Zizkov zaterdag 's ochtends, Slovan Liberec of Bohemians zaterdagavond en Sigma Olomouc zondagavond. Er is in ieder geval keuze genoeg!

In Nederland:
- Eind februari Willem II - AZ voor de beker op het programma.
- 24 april PEC als laatste van de Eredivisie bezoeken (daarna alleen nog Roda voor KKD).
- Als Ajax en/of AZ de bekerfinale haalt, is er een grote kans dat ik aanwezig ben.

Rob1977_PSV

Plan is om op 30 maart naar VfL Bochum-HSV te gaan, kaartverkoop voor "Midglieder" begint vandaag en als we er daarna op tijd bij zijn, lijkt me toch dat een kaartje scoren voor drie personen moet kunnen lukken...
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Koning Kriel

Citaat van: Rob1977_PSV op feb 28, 2019, 12:02:24
Plan is om op 30 maart naar VfL Bochum-HSV te gaan, kaartverkoop voor "Midglieder" begint vandaag en als we er daarna op tijd bij zijn, lijkt me toch dat een kaartje scoren voor drie personen moet kunnen lukken...

Ik denk dat je zelfs op de dag zelf nog drie kaartjes kan kopen

ricodejong4

Citaat van: Koning Kriel op feb 28, 2019, 12:06:30
Ik denk dat je zelfs op de dag zelf nog drie kaartjes kan kopen

Dat zal ik niet onderschatten. Ik ben een maandje terug naar Bielefeld - HSV geweest, in de vrije verkoop waren de resterende tickets binnen 8 minuten uitverkocht en op de thuisvakken om ons heen zaten voornamelijk HSV supporters. Mits je op tijd bij de vrije verkoop voor Bochum - HSV bent moeten 3 tickets echter zeker lukken.

Jef400

Citaat van: Olav op feb 10, 2019, 23:44:42
Soms wil ik even minderen, maar uiteindelijk is het moeilijk tegen te houden. De komende maanden de volgende buitenlandse trips gepland:
- Volgende week Girondins de Bordeaux.
- Eind februari vlieg ik naar Thessaloniki, al durf ik dat pas hardop te zeggen als ik de tickets heb en de bal rolt.
- Eind maart een aantal dagen naar Toulouse, als het meezit ook nog een wedstrijd meepakken.
- Eerste weekend van april naar Tsjechië. Schema nog afwachten, maar het mooiste zou zijn als Sparta Praag vrijdag moet, Viktoria Zizkov zaterdag 's ochtends, Slovan Liberec of Bohemians zaterdagavond en Sigma Olomouc zondagavond. Er is in ieder geval keuze genoeg!

In Nederland:
- Eind februari Willem II - AZ voor de beker op het programma.
- 24 april PEC als laatste van de Eredivisie bezoeken (daarna alleen nog Roda voor KKD).
- Als Ajax en/of AZ de bekerfinale haalt, is er een grote kans dat ik aanwezig ben.
Moet je me tegen die tijd contacten. Zorg ik dat ik eerst Twente doe en dan kunnen we gezamelijk de KKD afsluiten ;-)