Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Citaat van: ALenstra op nov 21, 2018, 11:05:16
Kaartje geregeld voor Coupe de la Ligue finale in Lille op 30 maart. Plus hotel in de buurt van het stadion. In hetzelfde weekend speelt Lens thuis tegen Le Havre, dus wie weet kan ik dit ook meepakken.
Finale wordt Guingamp-Straatsburg, volgens mij geen clubs met een grote achterban.

Rob1977_PSV

Citaat van: ALenstra op jan 30, 2019, 21:58:09
Finale wordt Guingamp-Straatsburg, volgens mij geen clubs met een grote achterban.

Interessante optie, hoe heb je die kaarten geregeld?

Ik had voor die dag eigenlijk Bochum-HSV als optie staan, een combinatie van deze twee is helaas net niet te doen schat ik zo..
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Nort

Citaat van: Rob1977_PSV op jan 31, 2019, 10:59:22
Interessante optie, hoe heb je die kaarten geregeld?

Ik had voor die dag eigenlijk Bochum-HSV als optie staan, een combinatie van deze twee is helaas net niet te doen schat ik zo..
https://partenaires.ticketmaster.fr/fr/manifestation/idmanif/449960/idtier/16749530?tkn=7055565507025104

Rob1977_PSV

Citaat van: Nort op jan 31, 2019, 11:26:05
https://partenaires.ticketmaster.fr/fr/manifestation/idmanif/449960/idtier/16749530?tkn=7055565507025104

Ik heb op die site inderdaad ook al een account aangemaakt, maar ik krijg de melding dat de verkoop nog niet gestart zou zijn...
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Luccie

Citaat van: ALenstra op jan 30, 2019, 21:58:09
Finale wordt Guingamp-Straatsburg, volgens mij geen clubs met een grote achterban.

Ik ben niet helemaal thuis in het Frans voetbal, maar ik verwacht dat Strasbourg toch wel aardig wat supporters mee zal nemen.

rogo_breda

Op zich interessant om zo Lille een keer te bezoeken. Iemand enig idee hoe laat deze wedstrijd aan zal vangen? (zie dat nergens staan)

Kölsche Bosschenaar

#3171
Citaat van: Luccie op jan 31, 2019, 11:48:54
Ik ben niet helemaal thuis in het Frans voetbal, maar ik verwacht dat Strasbourg toch wel aardig wat supporters mee zal nemen.
Ben onlangs nog bij Strasbourg geweest en heb me toen ook ontzettend vergist in die club. Erg sympthieke club die enorm leeft in de Elzas. De achterban is groter en fantieker als bij menig middenmotor in Frankrijk volgensmij. Ze zijn tevens chauvinistisch als de pest en grijpen iedere mogelijkheid die er is aan om hun trots voor de Elzas door je strot te duwen. Ik verwacht dat Strasbourg wel uit zal lopen voor de finale, na de zware jaren die ze achter de rug hebben. Lijkt me zeker de moeite waar en ga ook zeker proberen kaarten te bemachtigen. Als je van ooienvaair prullaria en flamkuchen houdt een must-go.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Luccie

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op jan 31, 2019, 12:57:14

Ben onlangs nog bij Strasbourg geweest en heb me toen ook ontzettend vergist in die club. Erg sympthieke club die enorm leeft in de Elzas. De achterban is groter en fantieker als bij menig middenmotor in Frankrijk volgensmij. Ze zijn tevens chauvinistisch als de pest en grijpen iedere mogelijkheid die er is aan om hun trots voor de Elzas door je strot te duwen. Ik verwacht dat Strasbourg wel uit zal lopen voor de finale, na de zware jaren die ze achter de rug hebben. Lijkt me zeker de moeite waar en ga ook zeker proberen kaarten te bemachtigen. Als je van ooienvaair prullaria en flamkuchen houdt een must-go.

De thuiswedstrijd tegen Bordeaux was ook nagenoeg uitverkocht, dus de Coupe de la Liga leeft daar zeker.
Ik heb overigens al een tijd geleden tickets gekocht. Zag net op de website dat de prijzen een stuk hoger liggen. Schijnbaar gaan die omhoog als de finalisten bekend zijn??


Rob1977_PSV

Citaat van: Luccie op jan 31, 2019, 13:26:29
Zaterdag 30 maart, 21.00 uur
https://www.ticketmaster.fr/en/manifestation/finale-coupe-de-la-ligue-bkt-2019-ticket/idmanif/449960

De goedkoopste twee categorieën zijn niet beschikbaar en ook de overige verkoopdata zijn nog niet bekend; vermoedelijk zijn nu dus inderdaad eerst de twee finalisten aan zet.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

syntric

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op jan 31, 2019, 12:57:14

Ben onlangs nog bij Strasbourg geweest en heb me toen ook ontzettend vergist in die club. Erg sympthieke club die enorm leeft in de Elzas. De achterban is groter en fantieker als bij menig middenmotor in Frankrijk volgensmij. Ze zijn tevens chauvinistisch als de pest en grijpen iedere mogelijkheid die er is aan om hun trots voor de Elzas door je strot te duwen. Ik verwacht dat Strasbourg wel uit zal lopen voor de finale, na de zware jaren die ze achter de rug hebben. Lijkt me zeker de moeite waar en ga ook zeker proberen kaarten te bemachtigen. Als je van ooienvaair prullaria en flamkuchen houdt een must-go.

Ook geweest dit seizoen en zeer aangenaam verrast, ik denk ook dat ze zeer goed vertegenwoordigd gaan zijn met die finale. Ook een heel mooie stad overigens.
Groundhopper for life :-)

ALenstra

Er was een voorverkoop voor die finale in Lille maar ik vermoed dat die uitverkocht zijn. Wellicht komen later weer kaarten. Wel duurder dan tijdens de eerste vooverkoop.

Saltacampos

Vreemd om te lezen hoe het Franse voetbal voor velen hier -toch notoire kenners van het spelletje- vrij onbekend blijkt.
Frankrijk is zowat mijn derde vaderland en ik plan in de toekomst nog de profdivisies in de Hexagoon af te turven, naast zo veel mogelijk clubs in "mijn" departement (Creuse) als ik daar ben.
De afstanden zijn naar Europese normen wel behoorlijk pittig.
De dichtstbijzijnde club uit Ligue 1 (Bordeaux) bij mijn vakantiehuis ligt bijvoorbeeld ruim 270 kilometer verderop.
Over land and sea

Nort

Citaat van: Saltacampos op feb 01, 2019, 20:57:18
Vreemd om te lezen hoe het Franse voetbal voor velen hier -toch notoire kenners van het spelletje- vrij onbekend blijkt.
Frankrijk is zowat mijn derde vaderland en ik plan in de toekomst nog de profdivisies in de Hexagoon af te turven, naast zo veel mogelijk clubs in "mijn" departement (Creuse) als ik daar ben.
De afstanden zijn naar Europese normen wel behoorlijk pittig.
De dichtstbijzijnde club uit Ligue 1 (Bordeaux) bij mijn vakantiehuis ligt bijvoorbeeld ruim 270 kilometer verderop.
Ik vind het ook altijd opmerkelijk hoe weinig er gevinckt wordt in Frankrijk. Verder dan de Noordelijkste steden en Parijs/Lyon/Marseille lees je bijna niets over! Terwijl de stadions eigeijk wel heel leuk zijn.

syntric

Citaat van: Nort op feb 01, 2019, 21:39:32
Ik vind het ook altijd opmerkelijk hoe weinig er gevinckt wordt in Frankrijk. Verder dan de Noordelijkste steden en Parijs/Lyon/Marseille lees je bijna niets over! Terwijl de stadions eigeijk wel heel leuk zijn.

Ik vind Frankrijk ook erg leuk en heb al heel wat profclubs gevinckt, alsook veel kleinere in het Noorden (niet ver voor een Belg). Maar... qua beleving kan het toch niet tippen aan landen als Duitsland, Engeland, Italië, etc...
Groundhopper for life :-)