Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 45 gasten bekijken dit topic.

Nico1880

Weekend 3 november.
Wisla Krakow - Lech Poznan.

Verwijderd lid

Citaat van: wekke op jul 31, 2012, 16:24:49
Oh, dat valt wel goed mee. Het stadion ligt echt vlakbij het station dus qua verbinding ideaal.

Goed om bevestigd te krijgen. Ik ga zaterdag die kant op.
Op maps.google.nl had ik e.e.a. al wel bekeken.  Vanmiddag en vanavond ga ik het voetbal tijdens de OS extra volgen om te zien wie ik zaterdag in de kwartfinale in actie zal zien. Ik hoop dat Team GB wint van Uruguay, dan zie ik de Britten zeker !

Bier und Bratwurst

Citaat van: Nico1880 op aug 01, 2012, 11:35:44
Weekend 3 november.
Wisla Krakow - Lech Poznan.

zow das een heftige wedstrijd
Het ene stadion is het andere niet!

wekke

Citaat van: Meester op aug 01, 2012, 12:12:25
Goed om bevestigd te krijgen. Ik ga zaterdag die kant op.
Op maps.google.nl had ik e.e.a. al wel bekeken.  Vanmiddag en vanavond ga ik het voetbal tijdens de OS extra volgen om te zien wie ik zaterdag in de kwartfinale in actie zal zien. Ik hoop dat Team GB wint van Uruguay, dan zie ik de Britten zeker !

Hier zijn de Britse, Uruguayaanse en Mexicaanse vlaggen en shirts al de ganse dag niet uit het straatbeeld te denken. Mocht je trouwens nog van plan zijn om enkele stadia te bezoeken: naast het millennium stadium ligt een leuk rugby stadion en als je langs het water wandelt kom je het Swalec Stadium tegen. Een cricket stadion met 16.000 zitplaatsen.

Verwijderd lid

Citaat van: wekke op aug 01, 2012, 15:13:47
Hier zijn de Britse, Uruguayaanse en Mexicaanse vlaggen en shirts al de ganse dag niet uit het straatbeeld te denken. Mocht je trouwens nog van plan zijn om enkele stadia te bezoeken: naast het millennium stadium ligt een leuk rugby stadion en als je langs het water wandelt kom je het Swalec Stadium tegen. Een cricket stadion met 16.000 zitplaatsen.

Het cricketstadion passeer ik onderweg naar het hotel, wellicht dat het stadion van Cardiff City nog bezoek als nog wat tijd over heb.

AthleticHolanda

Aan HRM1880 en Bier und Bratwurst, Atlético - Athletic is vastgezet op maandagavond om 22 uur. Welkom in Spanje, hopelijk is dat geen belemmering voor jullie...

http://www.athletic-club.net/web/main.asp?a=0&b=1&c=1&d=1000&berria=12321&idi=1

HRM1880

#1116
Citaat van: AthleticHolanda op aug 01, 2012, 22:50:37
Aan HRM1880 en Bier und Bratwurst, Atlético - Athletic is vastgezet op maandagavond om 22 uur. Welkom in Spanje, hopelijk is dat geen belemmering voor jullie...

http://www.athletic-club.net/web/main.asp?a=0&b=1&c=1&d=1000&berria=12321&idi=1
Ideaal voor mij, ik vlieg pas dinsdag terug. Morgen al eens proberen om mijn kaarten te regelen.
En Getafe-Real naar zondag om 19.00.

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op aug 01, 2012, 22:50:37
Aan HRM1880 en Bier und Bratwurst, Atlético - Athletic is vastgezet op maandagavond om 22 uur. Welkom in Spanje, hopelijk is dat geen belemmering voor jullie...

http://www.athletic-club.net/web/main.asp?a=0&b=1&c=1&d=1000&berria=12321&idi=1

Grrrrr Helaas vliegen wij maandagavond terug. Jammer ,want ik ging voor die wedstrijd naar Madrid!! Getafe ben ik al geweest. zal nu 1 of 2 wedstrijden lower league worden.
Het ene stadion is het andere niet!

Batflyer

Komende dinsdag naar De Kuip voor Feyenoord - Dinamo Kiev. Ben er al een keer eerder geweest (tegen Sparta, december 2007), dus dit wordt een revisit.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Dieter

Citaat van: Nico1880 op aug 01, 2012, 11:35:44
Weekend 3 november.
Wisla Krakow - Lech Poznan.

Nice !

Hoe heb je kaarten geregeld?

Stadionhopper

Citaat van: Dieter op aug 03, 2012, 17:26:50
Nice !

Hoe heb je kaarten geregeld?

In Polen zijn wedstrijden bijna nooit uiverkocht.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

cafebac

Ik denk dat weinig landen de bezettingsgraad van de Nederlandse Eredivsiestadions zullen overschrijden.

spons

Citaat van: Batflyer op aug 02, 2012, 20:10:54
Komende dinsdag naar De Kuip voor Feyenoord - Dinamo Kiev. Ben er al een keer eerder geweest (tegen Sparta, december 2007), dus dit wordt een revisit.

Voor mij wordt Feyenoord - Dinamo Kiev ook een revisit, voor de 696e keer maar van zo'n schitterend stadion kan je natuurlijk nooit genoeg krijgen.

Dinsdag zal het tot de laatste plaats uitverkocht zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ralf

Citaat van: cafebac op aug 03, 2012, 19:59:24
Ik denk dat weinig landen de bezettingsgraad van de Nederlandse Eredivsiestadions zullen overschrijden.

Zolang Vitesse en Roda eredivise spelen is er altijd nog ruimte...

Nico1880