Voetbal in de zomermaanden, de zomer van 2009

Gestart door Dennis-V, mei 21, 2009, 10:04:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda


Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op jul 15, 2009, 19:28:09
Valencia? Of zijn die al weg dan...

Dat gerucht ging ook. Maar vandaag hoorde ik weer dat het een Griekse club zou zijn. Weet het nou ook niet meer. Enige wat ik zeker weet is dat er 2 alternatieven klaarlagen voor het geval Newcastle niet door zou gaan.

Rokerman

Citaat van: Ici c est Paris op jul 14, 2009, 19:15:09
Het wordt nu een Spaanse tegenstander.

Newcastle heeft inmiddels wel een tegenstander gevonden: Ze spelen zaterdag 25 juli uit tegen Leyton Orient (3.00 PM kick off)
FTM

TeeZee

Is DJ Paul toevallig nog bij Cambuur v Hartlepool gaan kijken?

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op jul 15, 2009, 23:14:51
Dat gerucht ging ook. Maar vandaag hoorde ik weer dat het een Griekse club zou zijn. Weet het nou ook niet meer. Enige wat ik zeker weet is dat er 2 alternatieven klaarlagen voor het geval Newcastle niet door zou gaan.

Dat zou dan PAOK moeten zijn al vraag ik me af of die dan nog in Nederland zijn...

Zo niet dan is het of een prutsteam of een team dat speciaal voor één wedstrijd hier komt, als ik niets over het hoofd zie... Olympiakos is dan alweer terug in Griekenland.

Hugo

Citaat van: TeeZee op jul 16, 2009, 10:35:33
Is DJ Paul toevallig nog bij Cambuur v Hartlepool gaan kijken?

Nee, helaas niet. DJ Paul kon toevallig niet van huis weg.

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op jul 16, 2009, 11:54:32
Dat zou dan PAOK moeten zijn al vraag ik me af of die dan nog in Nederland zijn...

Zo niet dan is het of een prutsteam of een team dat speciaal voor één wedstrijd hier komt, als ik niets over het hoofd zie... Olympiakos is dan alweer terug in Griekenland.

Beide alternatieven gingen niet door, het wordt nu Catania.

Sebastiaan_W

Volgens mij is Heracles - Veendam vanavond in Mariënberg en niet in Coevorden. Heracles speelt zaterdag om 19:00 tegen Gaziantespor.

King Nothing

Citaat van: Dennis-V op jul 21, 2009, 12:53:12
Heracles - Gaziantepspor stond er al in.
Speellocatie van vanavond voor Emmen - Heracles is aangepast
Emmen - Heracles? Je gaat Veendam en Emmen toch niet door elkaar halen he... Dat is wel heul erg :-)

Emmen speelt op zondag 2 augustus tijdens de Open Dag een oefenwedstrijd tegen een regioselectie.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Lek11

Mechelen - NEC van zaterdag kan doorgestreept worden.

En in welk stadion wordt Fortuna Dusseldorf - Vitesse die dag eigenlijk gespeeld?

Sebastiaan_W

Citaat van: Dennis-V op jul 21, 2009, 12:53:12
Heracles - Gaziantepspor stond er al in.
Speellocatie van vanavond voor Emmen - Heracles is aangepast

Klopt, maar er stond geen tijd bij.

KV Mechelen - NEC gaat zaterdag niet door, het is nu NEC - Telstar om 14:30 op Sportpark de Eendracht pal naast het Goffertstadion.

Vaig

Zondag 2 augustus 11.00: Fortuna Sittard - La Valetta (Mal) in het stadion van Fortuna.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy