Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

watergatehopper

Wattenscheid 09 en Galatasaray hebben een "kooperationsvertrag" getekend. Deal van het contract is dat er deze zomer nog geoefend wordt door de 1. mannschaften.  Voor diegene die het Lohrheidestadion nog willen vincken(zoals ik) of gewoon een leuke middag willen hebben is dit denk ik een mooie kans.

Ik ben normaal gesproken niet zo van de oefenwedstrijden maar ik heb op youtube eens een oefenwedstrijd van Fortuna Dusseldorf gezien in het Paul Janes tegen Galatasaray en dit was behoorlijk sfeervol.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

headout

Een vol Lohrheidestadion lijkt me zeker de moeite waard (geldt dat niet voor ieder stadion?). Ben er dit jaar geweest toen RWE op bezoek kwam.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

spons

Citaat van: watergatehopper op jun 02, 2014, 18:55:50
Wattenscheid 09 en Galatasaray hebben een "kooperationsvertrag" getekend. Deal van het contract is dat er deze zomer nog geoefend wordt door de 1. mannschaften.  Voor diegene die het Lohrheidestadion nog willen vincken(zoals ik) of gewoon een leuke middag willen hebben is dit denk ik een mooie kans.

Ik ben normaal gesproken niet zo van de oefenwedstrijden maar ik heb op youtube eens een oefenwedstrijd van Fortuna Dusseldorf gezien in het Paul Janes tegen Galatasaray en dit was behoorlijk sfeervol.

Ik heb in dat stadion een aantal jaren geleden de oefenwedstrijd Bayer Leverkusen - Galatasaray gezien. In het uitvak een honderdtal Leverkusen supporters en de rest van het stadion was gevuld met Turkse supporters. Erg sfeervol.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: spons op jun 02, 2014, 19:59:31
Ik heb in dat stadion een aantal jaren geleden de oefenwedstrijd Bayer Leverkusen - Galatasaray gezien. In het uitvak een honderdtal Leverkusen supporters en de rest van het stadion was gevuld met Turkse supporters. Erg sfeervol.

Oh dat zou het ook kunnen zijn. Het was in ieder geval in het Paul Janes. Waarom is dit niet in Ulrich Haberland gespeeld destijds?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

spons

Citaat van: watergatehopper op jun 02, 2014, 20:14:51
Oh dat zou het ook kunnen zijn. Het was in ieder geval in het Paul Janes. Waarom is dit niet in Ulrich Haberland gespeeld destijds?

Ik bedoel niet dat die in het Paul Janes stadion was maar bij Wattenscheid. Weet niet waarom Leverkusen destijds niet gewoon in het eigen stadion speelde.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: spons op jun 02, 2014, 21:00:37
Ik bedoel niet dat die in het Paul Janes stadion was maar bij Wattenscheid. Weet niet waarom Leverkusen destijds niet gewoon in het eigen stadion speelde.

YouTube maar eens bezocht.... het filmpje wat ik bedoelde heb ik niet gevonden maar wel andere van Fortuna - Galatasaray. Een vol Lohrheide lijkt me zeker de moeite waard! Ik ben benieuwd wanneer dit wordt gepland en of ik dan ook kan. Anders ga ik Lohrheide dit jaar denk ik vincken als Alemannia op bezoek komt.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Terranova

CiteerDer KFC bedankt sich bei Fortuna Köln

Am gestrigen Mittwoch haben sich Präsident Lakis und der Grotifant auf den Weg nach Köln gemacht, um sich bei Fortuna Köln noch einmal persönlich für die Schützenhilfe im Abstiegskampf zu bedanken.


Sie überreichten Fortuna-Präsident Klaus Ulonska als Zeichen des Danks ein Fass original Königshofer Bier und wünschten den Kölnern alles Gute für die kommende Saison in der 3. Liga.



Schon in Kürze soll es zu einem Wiedersehen mit der Fortuna kommen, denn am Rande der Übergabe wurde auch über ein Freundschaftsspiel im Rahmen der Saisonvorbereitung gesprochen.

Grotifant, wat een held.

CU

Aangezien we het weekend van 19/9-21/9 in Keulen vertoeven met de vriendengroep (waarvan 1 in een rolstoel) vroeg ik mij bij deze op voorhand af hoe en of het mogelijk is om aan zo'n 15 a 20 kaarten te komen van een van de clubs die dat weekend thuis zal gaan spelen; het liefst als voorkeur de zojuist gepromoveerde Fc Koln natuurlijk. Nog even wachten op het competitieschema op 24/6, maar alvast (alle) tips zijn welkom.

ALenstra

Citaat van: CU op jun 15, 2014, 13:06:11
Aangezien we het weekend van 19/9-21/9 in Keulen vertoeven met de vriendengroep (waarvan 1 in een rolstoel) vroeg ik mij bij deze op voorhand af hoe en of het mogelijk is om aan zo'n 15 a 20 kaarten te komen van een van de clubs die dat weekend thuis zal gaan spelen; het liefst als voorkeur de zojuist gepromoveerde Fc Koln natuurlijk. Nog even wachten op het competitieschema op 24/6, maar alvast (alle) tips zijn welkom.
Contact opnemen met de ticketing van de club. Hou er rekening mee dat exaxte dagen en tijden waarschijnlijk rond eind augustus/begin september bekend zijn.

hgrm

Veel clubs hebben iemand in dienst die zich speciaal bezig houdt met gehandicapten. Misschien is het handig daar ook eens te informeren hoe het zit met de rolstoelplaatsen, begeleiders etc.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Met zo'n verzoek moet je simpelweg bij de club zelf zijn.

ALenstra

Citaat van: CU op jun 15, 2014, 13:06:11
Aangezien we het weekend van 19/9-21/9 in Keulen vertoeven met de vriendengroep (waarvan 1 in een rolstoel) vroeg ik mij bij deze op voorhand af hoe en of het mogelijk is om aan zo'n 15 a 20 kaarten te komen van een van de clubs die dat weekend thuis zal gaan spelen; het liefst als voorkeur de zojuist gepromoveerde Fc Koln natuurlijk. Nog even wachten op het competitieschema op 24/6, maar alvast (alle) tips zijn welkom.
Op zondag 21 september speelt FC Köln tegen Borussia Mönchengladbach. Een derby die enorm leeft onder de fans van beide clubs. Zal lastig zijn om voor een grote groep aan kaarten te komen.

De DFL heeft alle speeldagen van beide bundesliga's vastgelegd t/m 21 september.

CU

Citaat van: ALenstra op jul 04, 2014, 17:38:28
Op zondag 21 september speelt FC Köln tegen Borussia Mönchengladbach. Een derby die enorm leeft onder de fans van beide clubs. Zal lastig zijn om voor een grote groep aan kaarten te komen.

De DFL heeft alle speeldagen van beide bundesliga's vastgelegd t/m 21 september.

Had inmiddels op de site van de DFB gelezen dat deze wedstrijd staat vastgesteld op zondag 21/9, 17:30 uur (terwijl we 's-ochtends weer gaan) wellicht dat Victoria koln nog thuis moet spelen, maar daar is volgens mij nog geen programma van bekend, of?

Joost

Citaat van: CU op jul 05, 2014, 16:55:10
Had inmiddels op de site van de DFB gelezen dat deze wedstrijd staat vastgesteld op zondag 21/9, 17:30 uur (terwijl we 's-ochtends weer gaan) wellicht dat Victoria koln nog thuis moet spelen, maar daar is volgens mij nog geen programma van bekend, of?
Nee het programma van de RL West moet nog bekendgemaakt worden.

Sebastiaan_W

Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met het vergane Union Solingen? Er zijn twee clubs die beweren de opvolgers te zijn van het vergane Union Solingen. Dit zijn OFC Solingen en BSC Union Solingen, maar het is me niet duidelijk hoe het nu precies zit.