Hoofdmenu

EURO 2020

Gestart door Jeje, mei 29, 2019, 10:35:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mrmtty20


Rob1977_PSV

Ikzelf heb ook een afwijzing gekregen.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

maikelll043

Citaat van: ALenstra op aug 06, 2019, 16:17:50
Ik heb de 8e finale in Amsterdam. Voor slechts 50 euros. Net bericht gekregen.

Voor mij ook 2 tickets van de 8e finale in Amsterdam

Joelvginkel

Komt er nog een ronde dat je kan aanvragen zegmaar? Ik dacht dat je 18 daarvoor moest zijn en dat ben ik niet. Me broer wordt morgen 18 dus het zou fijn zijn als er nog een ronde komt zodat ik ook nog 2 tickets voor een wedstrijd in Amsterdam kan krijgen.

ALenstra

Er zullen tussen de loting en het toernooi nog wel kaarten beschikbaar komen. Hou de UEFA website regelmatig in de gaten.

FC_Emmen

Ik heb 2 tickets voor 18 juni in Amsterdam.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Citaat van: Joelvginkel op aug 07, 2019, 00:45:23
Komt er nog een ronde dat je kan aanvragen zegmaar? Ik dacht dat je 18 daarvoor moest zijn en dat ben ik niet. Me broer wordt morgen 18 dus het zou fijn zijn als er nog een ronde komt zodat ik ook nog 2 tickets voor een wedstrijd in Amsterdam kan krijgen.
https://www.uefa.com/uefaeuro-2020/ticketing/

Er komt niet meer z'n publieke ronde als nu. De afgewezen aanvragen krijgen nog een 2e kans als kaarten niet worden betaald. Daarnaast komt er nog een resale portal in de maanden voor het EK. Dat zal gebeuren op 'first come, first served' en daar worden eigenlijk alleen de saaie wedstrijden aangeboden in minder populaire oorden. Ik verwacht dat je b.v. voor Baku en Sint Petersburg genoeg kaarten kunt vinden. De vraag in centraal Europa zal sky high zijn en kaarten zullen binnen 2 seconden weer verkocht zijn.

Jeje

6 wedstrijden maar liefst hier, beetje teveel van het goede eigenlijk. Zeker gezien de data kort op elkaar. Komt er nog een officieel doorverkoop punt? Heb kaarten voor 2 groepswedstrijden in Amsterdam, 2 in Dublin, 1 in Munchen en de kwartfinale (waarin Nederland zou uitkomen als ze groepswinnaar in de poule worden) in Baku.

Zitten allemaal redelijk dicht op elkaar dus los van het financiele plaatje ook vrij onmogelijk qua reizen om ze allemaal te bezoeken. Twijfel of ik ze moet afnemen nu.

Nort

Citaat van: Jeje op aug 07, 2019, 11:06:49
6 wedstrijden maar liefst hier, beetje teveel van het goede eigenlijk. Zeker gezien de data kort op elkaar. Komt er nog een officieel doorverkoop punt? Heb kaarten voor 2 groepswedstrijden in Amsterdam, 2 in Dublin, 1 in Munchen en de kwartfinale (waarin Nederland zou uitkomen als ze groepswinnaar in de poule worden) in Baku.

Zitten allemaal redelijk dicht op elkaar dus los van het financiele plaatje ook vrij onmogelijk qua reizen om ze allemaal te bezoeken. Twijfel of ik ze moet afnemen nu.
Je kunt ze altijd nog officieel verkopen via de UEFA. Categorie 3 en 4 kom je altijd wel kwijt, daarboven is het afhankelijk van de wedstrijd.

Jeje

Citaat van: Nort op aug 07, 2019, 11:36:25
Je kunt ze altijd nog officieel verkopen via de UEFA. Categorie 3 en 4 kom je altijd wel kwijt, daarboven is het afhankelijk van de wedstrijd.
Ja precies dat bedoelde ik idd, weet dat EURO 2016 dat iig had. Categorie 4 bestaat niet meer, maar heb voor 2 groepswedstrijden in Amsterdam categorie 2 tickets, 2 groepswedstrijden in Dublin categorie 1 tickets, groepswedstrijd in Munchen categorie 3 tickets, en kwartfinale Baku ook categorie 3 tickets. Vooral benieuwd of ik van die Dublin tickets af zou kunnen komen.

Had die als categorie 2 opgegeven met de gedachte er een eventuele trip van te maken, want had niet verwacht dat ik 2 groepswedstrijden voor Amsterdam zou krijgen.

Als er iemand hierboven een interessante wedstrijd ziet mag je het altijd laten weten, dan help ik miss nog mensen van hier aan een leuke wedstrijd ipv doorverkoopportaal van de uefa.

Nort

Ierland is hard op weg om zich te kwalificeren voor het EK en zal 2 thuiswedstrijden krijgen. Als je daar kaartjes voor hebt, zijn die zo weg. Een andere wedstrijd is koffiedik kijken.

FCT1980

Wanneer is die wedstrijd in Dublin?
Zeker interessant.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jeje

Citaat van: FCT1980 op aug 07, 2019, 12:05:02
Wanneer is die wedstrijd in Dublin?
Zeker interessant.
15 en 19 juni.

@Nort, Thanks, zal het even rustig gaan bekijken als ik thuis ben, maar met de info die ik nu heb (doorverkoopportaal UEFA en hier al nodige interesse) ziet het er naar dat ik de kaarten wel zal afnemen :)

FrankT

#28
Ik heb begrepen dat degene die de kaarten gekocht heeft (gepersonaliseerde aanvraag) ook daadwerkelijk in het stadion aanwezig moet zijn, omdat anders de 'gast' ook niet binnen komt.


"You are not allowed to transfer tickets to other persons as tickets are personalized.

Please note that the guests cannot enter the stadium if the main applicant is not present.

We thank you for your understanding.

Best regards,
UEFA Ticketing Customer Service"



Iemand daar ervaringen mee? Zal het werkelijk zo streng zijn? Daardoor is het niet mogelijk om kaarten van iemand over te nemen? Zelfs niet als het een 'bekende' is?

FC_Emmen

Bij het vorige EK waar ik bij was, in 2016, werd er niet gecontroleerd.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'