KNVB Beker 2009/2010

Gestart door AthleticHolanda, jul 07, 2009, 22:02:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peenvogel

[offtopic]Het is dat jij niet voor sparta bent anders zou ik nu stoppen met posten ;) [/offtopic]

Berichten: 1888

TeeZee

Vooral omdat de kans dat Feyenoord wint kleiner is dan de kans op algehele wereldvrede.

Houseman

Wil wel eens een Feyenoord - Ajax bezoeken en dit lijkt me wel een leuke. Eens in de gaten houden hoe de verkoop geregeld gaat worden.

spons

Citaat van: Peenvogel op mrt 31, 2010, 14:39:37
Ik kan me wel een leukere dag voorstellen dan de staat van beleg die het nu gaat worden.

ik laat gewoon mijn auto thuis en pak de tram of taxi vanuit een plek waar we voor de wedstrijd wel gewoon een biertje kunnen drinken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Joost op mrt 31, 2010, 14:47:02
Uruzgan is er niets bij dnek ik!

dat zal meevallen, de mensen die zeuren over de naar schatting 1,5 miljoen euro die deze finale zou kosten moeten het eens hebben over de 1,5 miljard die we in uruzgan over de balk gegooid hebben
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

Citaat van: spons op mrt 31, 2010, 14:56:57
ik laat gewoon mijn auto thuis en pak de tram of taxi vanuit een plek waar we voor de wedstrijd wel gewoon een biertje kunnen drinken

Auto bij mijn maat op loopafstand bij De Kuip en daar een biertje. Of gewoon de bus vanuit Berkel.

Lek11

KNVB is zojuist akkoord gegaan met het voorstel. 10.000 per club en 25.000 'neutraal' en sponsers.

Ik zou maar genieten van deze finale, want dit wordt 15 jaar geen uitsupporters meer mee..

spons

Citaat van: Lek11 op mrt 31, 2010, 15:31:43
KNVB is zojuist akkoord gegaan met het voorstel. 10.000 per club en 25.000 'neutraal' en sponsers.

Ik zou maar genieten van deze finale, want dit wordt 15 jaar geen uitsupporters meer mee..

zou je denken ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

Citaat van: Lek11 op mrt 31, 2010, 15:31:43
KNVB is zojuist akkoord gegaan met het voorstel. 10.000 per club en 25.000 'neutraal' en sponsers.

Ik zou maar genieten van deze finale, want dit wordt 15 jaar geen uitsupporters meer mee..

Dit heeft niets met uitsupporters te maken want het is op neutraal terrein. Ik zou me meer zorgen maken om de 'neutrale' kaartjes. Aboutaleb kan zijn ontslagbrief vast gaan schrijven.

spons

Citaat van: Peenvogel op mrt 31, 2010, 15:42:43
Aboutaleb kan zijn ontslagbrief vast gaan schrijven.

Dat is denk een bijkomend probleem bij deze finale. Iedereen weet dat als het uit de hand loopt Aboutaleb kan vertrekken en volgens mij ziet iedere Feyenoord supporter hem liever vandaag dan morgen oprotten.


2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Lek11

Officieel is het neutraal ja maar dat zegt niets. Wij zijn gewoon uitsupporters in deze wedstrijd dus.

Citaat van: spons op mrt 31, 2010, 15:34:07
zou je denken ?

Ze zijn erg naief bezig. Je kunt niet verwachten dat er 25.000 man 'neutraal' is. De klassieker is daarvoor veel te gevoelig. De lange zijdes worden echt één grote puinhoop als men zomaar een kaartje kan bestellen. Kaarten op naam en ID-controles etc. ik verwacht niet dat het wat uit maakt. Die kaarten gaan echt wel in handen vallen van Ajax en Feyenoord supporters.

Maar goed de KNVB zal vast wel een oplossing hebben (25.000 kaarten verdelen onder grotendeels kinder klassen/voetbalteams bijv.) en anders hebben ze niks geleerd van de finale in 98.

Bovendien werkt een hoge politie inzet ook niet mee. Ik snap dat men wel moet, maar het zorgt altijd wel voor een opgefokt sfeertje.

Daarnaast moet ik eerst nog maar eens zien of ons vervoer wel allemaal goed gaat.

TeeZee

Wat moet men doen zodat het niet uit de hand loopt en er toch van beide partijen supporters aanwezig kunnen zijn?

Peenvogel

Citaat van: spons op mrt 31, 2010, 15:46:52
Dat is denk een bijkomend probleem bij deze finale. Iedereen weet dat als het uit de hand loopt Aboutaleb kan vertrekken en volgens mij ziet iedere Feyenoord supporter hem liever vandaag dan morgen oprotten.

Wat mij betreft mag ie opdonderen. Maar ik woon niet meer binnen de stadsgrenzen van Rotterdam dus heb er weinig over te zeggen.

spons

Citaat van: TeeZee op mrt 31, 2010, 15:52:41
Wat moet men doen zodat het niet uit de hand loopt en er toch van beide partijen supporters aanwezig kunnen zijn?

10.000 supporters van Ajax op de korte zijde waar normaal het uitvak is en de rest gewoon aan Feyenoord supporters verkopen.
De vakken D, DD, K en KK als buffervakken leeg houden en zorgen voor een goede afscheiding in een ruime omtrek van het stadion.

En Feyenoord gewoon laten winnen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

Citaat van: TeeZee op mrt 31, 2010, 15:52:41
Wat moet men doen zodat het niet uit de hand loopt en er toch van beide partijen supporters aanwezig kunnen zijn?

Wordt lastig omdat je De Kuip niet zomaar in tweeen kan delen zonder oog te houden met het veiligheidsaspect. Gele zijde voor Feyenoord en groene zijde voor de tegenpartij. Maar hoe los je de lange zijdes op? De oranje zijde met de skyboxen en blauwe zijde zijn niet gelijk qua aantal stoeltjes en de KNVB en sponsors zullen in de skyboxen willen zitten met gemengd publiek.