KNVB Beker 2009/2010

Gestart door AthleticHolanda, jul 07, 2009, 22:02:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Lek11 op apr 15, 2010, 12:55:41
Kolere dit meen je niet...............

om 2 uur geeft de knjb een persconferentie
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hielke

Triest dat een mooie traditie hiermee om zeep wordt geholpen. En ik heb te doen met alle Feyenoorders (ik ken er een paar) die één of meer dagen hebben zitten vernikkelen voor de ticketbox.

Schandalige gang van zaken. Als je deze beslissing neemt, waarom dan niet direct?

Lek11

Citaat van: Hielke op apr 15, 2010, 13:05:45
Triest dat een mooie traditie hiermee om zeep wordt geholpen. En ik heb te doen met alle Feyenoorders (ik ken er een paar) die één of meer dagen hebben zitten vernikkelen voor de ticketbox.

Schandalige gang van zaken. Als je deze beslissing neemt, waarom dan niet direct?

Helemaal mee eens. Als je denk dat je geen bekerfinale kunt organiseren zegt dat dan meteen.

Ongeloofelijk zeg. Heb je net een kaartje van 66euro gehaald. En voor die feyenoorders is het idd helemaal zuur.

Boycotten die handel maar dat zal wel niet gebeuren. Gewoon niet spelen beide partijen.

Houseman

Zou Aboutaleb ooit nog wel een evenement durven organiseren in Rotterdam vraag je je af.

FSC_87


spons

Citaat van: Lek11 op apr 15, 2010, 13:09:48
Gewoon niet spelen beide partijen.

ben ik het helemaal mee eens feyenoord moet gewoon weigeren om te spelen, ajax zal dat waarschijnlijk niet doen want die hebben al eerder bij de knjb een lobby gehouden voor 2 wedstrijden.

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Laten we de tourstart dan ook maar verplaatsen naar een serieuze stad, Brussel ofzo.
Totaal gebrek aan visie, inzicht en lef daar.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HJanneman

As the world turns is zelfs een minder langdradige soap..

Peenvogel

Schandalig. De glasschade bedrijven kunnen nu alvast koers zetten richting Maasgebouw.

Verraden door onze eigen club......

Lek11

Mij, en vele andere seizoenkaart/uitkaart-houders, niet gezien met die thuiswedstrijd. Bekerfinale gevoel is er niet in deze situatie. Tijd voor harde acties zodat ze er spijt van gaan krijgen.

De droomfinale wordt zo even weggegooid. Ongeloofelijk.

Peenvogel

Al die mensen die nachtenlang voor de ticketbox hebben gelegen. Dit kaartje kan naast mijn kaartje Feyenoord-Spurs in de categorie 'wedstrijden die nooit gespeeld werden'

Houseman

Aboutaleb verrast door besluit. Hij kan de veiligheid gewoon garanderen, echter de KNVB dreigt centjes mis te lopen en besluit dus toch voor 2 wedstrijden te kiezen.

Conclusie: iedereen die pot boycotten zodat de KNVB er alsnog niks aan overhoudt.

Peenvogel

Gudde oprotten en neem Nono Jacobs maar mee.
Atoboulabaleb oprotten

Wat een dra-ma-tische beslissing.

Peenvogel

#163
Citaat van: Breda op apr 15, 2010, 14:58:08
Ik heb sterk de indruk dat de nuance hier wat begint zoek te raken.

Op dit moment moet je voor relativering en nuance niet in Rotterdam e.o. zijn. Mijn telefoon staat roodgloeiend, de strekking van het verhaal is in alle gesprekken met supporters van diverse pluimage hetzelfde.

Returnwedstrijd 18:30 op een doordeweekse dag, gekochte kaarten zijn ongeldig. Mensen die nacht(en) voor ticketboxen in het hele land hebben gelegen om een kaartje te kopen.

Lek11

"KNVB, landelijke politiek en politie, hebben zich teveel laten leiden door opgeklopte verhalen in de media en door een selecte groep"

Aldus Groenlinks Rotterdam.

Werd net gezegt in dat debat. Ze zijn het er lang niet allemaal mee eens in Rotterdam. Onder druk van minister Ballin zijn ze tot dit besluit gekomen.