Jehoentelaar (Facebook)

Gestart door Jehoentelaar, jun 15, 2015, 17:24:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Medegroundhoppers,

In navolging van en geïnspireerd door de vele pagina's van leden hier ga ik vanaf het komende seizoen mijn wedstrijdbezoeken verzamelen op een Facebookpagina: https://www.facebook.com/jehoentelaar. Zo staat 'alles' keurig bij elkaar en help ik de connecties op m'n persoonlijke Facebookpagina van de nodige voetbalgerelateerde berichten af. Stukje marktgericht denken, zogezegd. :)

Verwacht het komende jaar tussen zo'n 30 à 35 wedstrijden te bezoeken, voornamelijk in Nederland en af en toe Duitsland. Je tijdlijn zal dus niet ineens vol staan met allerlei grounds waarvan de kans groot is dat je die zelf al hebt gezien. ;)

Grasgroene groeten,

Jehoentelaar.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

De eerste twee updates:
- Wedstrijd: EVV - Roda JC.
- Stadion: A.C. Pisa 1919.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Voetbalman

Top! Pisa zou ik ook graag eens bezoeken, lijkt me lekker :)

spons

Citaat van: Freebird op jul 19, 2015, 21:00:33
Top! Pisa zou ik ook graag eens bezoeken, lijkt me lekker :)

Alweer 26 jaar geleden dat ik bij Pisa - AC Milan was op bezoek bij Mario Been
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Voetbalman

Citaat van: spons op jul 19, 2015, 21:04:40
Alweer 26 jaar geleden dat ik bij Pisa - AC Milan was op bezoek bij Mario Been

Jij moet, zoals velen hier, toch ook een enorm arsenaal aan lekkere verhalen hebben :)

spons

Citaat van: Freebird op jul 19, 2015, 21:25:17
Jij moet, zoals velen hier, toch ook een enorm arsenaal aan lekkere verhalen hebben :)

Ja denk dat ik net als Tom Bodde ook wel een paar boekjes met verhalen vol kan schrijven
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

De twee andere updates van de afgelopen week waren groundvisits bij Bologna (met een blik van binnen, deur stond open) en Fiorentina (hermetisch afgesloten).

Next: Johan Cruijff Schaal.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jeje

Citaat van: Jehoentelaar op jul 26, 2015, 16:50:04
De twee andere updates van de afgelopen week waren groundvisits bij Bologna (met een blik van binnen, deur stond open) en Fiorentina (hermetisch afgesloten).

Next: Johan Cruijff Schaal.

Hoe ben je aan je kaarten voor de JCS gekomen als ik vragen mag? Via Groningen of PSV dan waarschijnlijk lijkt me? Want zoek zelf nog kaarten voor een neutraal vak ergens maar kan dat niet zo snel vinden.

spons

Citaat van: Jeje op jul 26, 2015, 17:59:44
Hoe ben je aan je kaarten voor de JCS gekomen als ik vragen mag? Via Groningen of PSV dan waarschijnlijk lijkt me? Want zoek zelf nog kaarten voor een neutraal vak ergens maar kan dat niet zo snel vinden.

Kijk eens op marktplaats
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Ik woon in de noordelijke contreien dus wist via-via een ticket te bemachtigen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jeje

Citaat van: spons op jul 26, 2015, 18:29:18
Kijk eens op marktplaats

Al gecheckt, alleen is de lange zijde 1e ring dus gewoon neutraal? Heb zelf lichte voorkeur voor Groningen maar ook weer niet zodanig dat ik bij de Groningen aanhang hoef te zitten.

Jehoentelaar

De laatste update: de Johan Cruijff Schaal, mijn eerste bezoek aan een wedstrijd binnen de gemeentegrenzen van Amsterdam.

Next: DFB-Pokal (Viktoria Köln - Union Berlin).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

De laatste updates:
- Haaglandia-Zwaluwen (Hoofdklasse)
- ADO Den Haag-Heracles (Eredivisie)
- Groningen-Marseille (Europa League)
- Scheveningen-Katwijk (Topklasse)

Dit viertal telt precies nul nieuwe grounds, dus daar mag de komende weken wat aan gedaan worden.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

Na één seizoenshelft updates plaatsen ben ik benieuwd wat jullie van de getypte stukjes vinden die ik bij de foto's plaats. Is het leuk om te lezen? Is de focus op de wedstrijd zelf t.o.v. de grounds volgens jullie een juiste? Ik hoop op wat feedback voor ik volgend weekend weer verder ga. :-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Hugo

Ik zou minder over het sportieve gaan schrijven en meer over je eigen ervaringen. Wat maakte het voor jouw een leuke middag (of juist niet)?