Hoofdmenu

Breda in Bels

Gestart door Breda, jan 05, 2009, 00:17:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Breda op mrt 02, 2010, 23:57:41

2. Ik wil meer tijd steken in dat andere grote project, het bouwen van een (Engelstalige) website met biografieën van alle 351 dirigenten die ooit hebben deelgenomen aan het Eurovisiesongfestival (in de tijd dat er nog een orkest zat: 1956-1998). Erg leuk werk (vanavond nog aan de lijn gehangen met een enthousiaste Britse dirigent van 93 jaar over de laatste punten en komma's in zijn biografie), maar het schiet er te vaak bij in en dat ergert me. De komende periode wil ik meer vrije tijd steken in 'mijn' dirigenten, want er zijn prachtige verhalen over hen te vertellen.

Ik dacht altijd dat er maar 1 dirigent per jaar was!

Mar

En toch hoop ik nog stiekem dat ge een verslagje schrijft van Spa - Patro ;-)


Peenvogel

Mooi verslag. Geweldig stadion.

AB

Mooi verslag & foto's :-) Werkt aanstekelijk, dus blijf maar verslagjes schrijven ajb ;-)

ðe waan

Wat eens schitterend stadionnetje. Ik kan me Heultje nog herinneren van de BRT-teletekst die ik elke maandagmiddag spelde vanwege de zinnenprikkelende clubnamen. Heultje was er daar één van.

De perstribune vind ik toch wel het hoogtepunt.

wekke

Een Nederlander die naar Heultje gaat kijken. Ik blijf het gek vinden :-)
Zelf heb ik er 4 seizoenen gespeeld (scholieren tot reserven) en kom ik er al eens graag terug. Leuke tijd beleefd ginds.

AthleticHolanda

Prachtig dat je bij zo'n kleine club als held wordt ontvangen en zelfs nog een sjaal meekrijgt!

4e provinciale, dat is het laagst mogelijke niveau?

Citaat van: ðe waan op sep 02, 2010, 10:31:02
De perstribune vind ik toch wel het hoogtepunt.

Idem!

Vali

Ik ben een regelmatig bezoeker van dit forum. Ik stond verstomd toen ik las dat iemand van het forum een bezoek had gebracht aan de ploeg waar ik al gans mijn leven speel. Ik ben momenteel eerder speler van de reserven en zit af en toe wel eens op de bank van het eerste elftal. Tof dat je het zo leuk vond bij ons. Indien je wil, kan ik nog wel enkele oude foto's uit de glorietijd van Heultje inscannen.

3434

Echt een mooi stadion. In 4de nationale zie ik vaak een stadion waarvan ik denk 'dit is 4de provinciaal'. Maar bij Heultje zou dit eerder andersom zijn!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HJanneman

Geweldig, dat bereik je toch maar mooi met je sympathieke verslaggeving in de provincie!

Stadionhopper

Citaat van: Breda op sep 19, 2010, 11:51:59
Intussen is op de webstek van Heultje een link geplaatst naar deze website :).

http://www.kfcheultje.be/

Weet niet of het met de linkvermelding te maken heeft maar ik krijg als ik op delink klik deze melding:

Deze webpagina is niet beschikbaar.

De webpagina op http://www.kfcheultje.be/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

  Meer informatie over deze fout
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

voetbalfan

Bij mij werkt de link nog steeds, dit zal dus aan je verbinding of computer liggen.

AthleticHolanda

Bij mij lukte het straks ook niet maar nu weer wel...

Stadionhopper

Citaat van: AthleticHolanda op sep 19, 2010, 22:35:39
Bij mij lukte het straks ook niet maar nu weer wel...

Bij mij inmiddels nu ook.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper