Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Nik

Long shot, maar probeer het toch maar. Wegens omstandigheden heb ik 2 kaarten over voor Brentford - Leeds United, aanstaande dinsdag. Mocht iemand interesse hebben, stuur me een PB. Mogen gewoon voor Face Value (25 pond) weg.

Nickky

Betreft het paasweken en Engeland, misschien weet iemand meer, maar voor de vrijdag (goede vrijdag) is er geschoven met wedstrijden, maar de premier League wedstrijden voor de zaterdag staan allemaal nog om 15.00. Gaan daar nog verschuivingen plaats vinden? En eventueel ook naar de zondag toe? Dat is eerste paasdag, of wordt er dan traditioneel juist niet gevoetbald ?

rogo_breda

Premier League verschuivingen komen nog. Eerste paasdag weet ik niet, kijk even bij voorgaande jaren.

https://www.premierleague.com/news/1242110

Nort

Citaat van: Nickky op feb 08, 2020, 21:55:49
Betreft het paasweken en Engeland, misschien weet iemand meer, maar voor de vrijdag (goede vrijdag) is er geschoven met wedstrijden, maar de premier League wedstrijden voor de zaterdag staan allemaal nog om 15.00. Gaan daar nog verschuivingen plaats vinden? En eventueel ook naar de zondag toe? Dat is eerste paasdag, of wordt er dan traditioneel juist niet gevoetbald ?
Er is nog niks bekend. Ik verwacht dat een CS wedstrijd naar vrijdag avond gaat en een naar zaterdag lunch. PL zal over zaterdag, zondag en maandag avond uitgesmeerd worden.

ALenstra

Op eerste paasdag is er in principe geen EFL, die spelen op vrijdag en maandag. EFL maakt tv-wedstrijden voor pasen rond 13 maart bekend.

Nickky


JoeySpiegelaar

ik zou graag naar Club Brugge - Manchester United willen , is er iemand met een membership die mij zou kunnen/willen helpen ?

watergatehopper

Citaat van: JoeySpiegelaar op feb 10, 2020, 20:47:04
ik zou graag naar Club Brugge - Manchester United willen , is er iemand met een membership die mij zou kunnen/willen helpen ?

Je zou via de Bemvoort kunnen proberen. Zij zijn al uitverkocht maar hebben dacht ik ook een reservelijst.
http://cafetariadebemvoort.be/
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

cornederuiter

Is er iemand met membership bij Köln? Heb 5 kaartjes nodig voor wedstrijd tegen Mainz.

Koning Kriel

Is er hier toevallig iemand met een membership bij Chelsea die een kaartje zou kunnen kopen voor Chelsea - Watford?

Groundhopper

Iemand die mij kan helpen aan 2 tickets voor 11/04/2020 Tottenham - Everton? Zie dat je een membership moet hebben, advies over het verkrijgen van tickets is ook welkom!   

Lukasz

Citaat van: Groundhopper op feb 25, 2020, 10:32:28
Iemand die mij kan helpen aan 2 tickets voor 11/04/2020 Tottenham - Everton? Zie dat je een membership moet hebben, advies over het verkrijgen van tickets is ook welkom!
Ik heb exact hetzelfde verzoek. Ik hou me dus ook aanbevolen.

Jef400

Hoe groot achten jullie de kans op kaarten bij Köln-Leipzig?

ALenstra

Niet zo groot tenzij je mitglieder bent.

Jef400

Ah oké. Schrap ik die alvast van de lijst. Ben wat aan het zoeken voor het weekend van 11 april.