Week 33: Maandag 11 augustus t/m Zondag 17 augustus

Gestart door hgrm, jul 29, 2014, 23:16:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GH-Experiences

Voor mij, vrijdag 15-8 Feyenoord - Heerenveen, zaterdag 16-8 naar FC Dordrecht - PEC Zwolle en zondag 17-8 naar Excelsior - Go Ahead Eagles.


jona93

15/08 nemen we de Brugse derby er bij Club Brugge-Cercle Brugge
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12



voetbalfan

#35
Citaat van: Luccie op aug 15, 2014, 11:10:32
Leeft deze wedstrijd in Brugge?

Als Cercle thuis speelt is het leuker. Club Brugge leeft pas echt als Anderlecht over de vloer komt, binnen enkele weken is het weer zover en het calimero-gehalte aan Brugse zijde stijgt weer de hemel in: Michel Preud'homme klaagt dat Anderlecht in de week voor de wedstrijd géén wedstrijd moet spelen en zij het tegen de Grashoppers moeten opnemen, ridicuul natuurlijk.
Sinds enkele jaren is Club Brugge helemaal veranderd en niet meer het Club van vroeger toen ik het nog wel een iets of wat leuke club vond, nu is het zowat de club die ik het liefst zie verliezen (om vriendelijk te blijven) in België.


17/8/14 Westerlo - Anderlecht, met een beetje geluk de wedstrijd om de eerste plaats.

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Freekos79

Citaat van: FC_Emmen op aug 16, 2014, 22:37:27
Waarom?

Ben wat ziekjes en heb daarom geen zin om zover te rijden. Velbert is voor mij een stuk dichterbij.
Volgende wedstrijd: ?

FC_Emmen

Citaat van: Freekos79 op aug 16, 2014, 23:17:24
Ben wat ziekjes en heb daarom geen zin om zover te rijden. Velbert is voor mij een stuk dichterbij.
Beterschap!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Danny

13/8  Borussia Dortmund - Bayern München
17/8  FC Utrecht - Willem II
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan