Week 32 04 augustus tot 10 augustus

Gestart door jona93, jul 30, 2014, 18:16:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Citaat van: John Sleeuwenhoek op aug 10, 2014, 20:12:51
Ik zat in block 1, rij E.

De sfeer was inderdaad vrij goed. Millwall v Blackpool op een dinsdagavond in november kan een heel andere ervaring zijn.
Dat snap ik. Het is altijd de vraag of het wat wordt of niet. Het was trouwens totaal niet intimiderend daar, vond ik, dat was onverwacht. Alleen terug bij de metro deden er twee Chelseasupporters (!) moeilijk die moesten pissen maar nog even moesten wachten van de politie. Later werden ze ook afgevoerd, terwijl er nauwelijks iets aan de hand was.

Citaat van: Hugo op aug 10, 2014, 12:50:18
Fijn dat je een leuke middag had op the Den. Ik kan mij herinneren dat Millwall ooit zo ongeveer onderaan je verlanglijstje stond.
Dat klopt, dus dit was mooi meegenomen. Ook omdat er iemand mee was die nog nooit een wedstrijd in Engeland bezocht had, dan is het mooi als het een beetje vol zit en de sfeer goed is. Gelukkig was het voetbal ook slecht (vooral van Leeds' zijde).

HRM1880

Citaat van: TeeZee op aug 12, 2014, 09:20:57
Dat snap ik. Het is altijd de vraag of het wat wordt of niet. Het was trouwens totaal niet intimiderend daar, vond ik, dat was onverwacht. Alleen terug bij de metro deden er twee Chelseasupporters (!) moeilijk die moesten pissen maar nog even moesten wachten van de politie. Later werden ze ook afgevoerd, terwijl er nauwelijks iets aan de hand was.
Dat klopt, dus dit was mooi meegenomen. Ook omdat er iemand mee was die nog nooit een wedstrijd in Engeland bezocht had, dan is het mooi als het een beetje vol zit en de sfeer goed is. Gelukkig was het voetbal ook slecht (vooral van Leeds' zijde).
Dat voetbal gaat bij Leeds nog wel even slecht blijven zolang Hockaday daar manager is.