Ik ben dit weekend in Antwerpen en heb wellicht wat tijd om een stadion te bezoeken. Raden jullie mij aan om het Olympisch stadion of het Ludo Coeckstadion te bezoeken (de Bosuil is nu niet echt een optie i.v.m. de verbouwing). Tevens met het oog op de mogelijkheid om op zondag het stadion binnen te komen.Ik ben dit weekend afhankelijk van het openbaar vervoer. Na een zoektocht op internet is het mij duidelijk dat het Olympisch stadion prima te bereiken is met het ov, maar of het Ludo Coeckstadion ook goed te bereiken is met het ov is mij nog niet geheel duidelijk.
Vlakbij het Ludo Coeckstadion is volgens mij een treinstation.
Misschien een te late reactie, maar op Berchem kan je gewoon binnenlopen. Op Antwerp ook. Maccabi kan al eens moeilijker zijn op niet voetbaldag. Beerschot Wilrijk heb ik geen idee van, daar ben ik nog nooit in mijn leven geweest.
Als aanvulling op mijn vorige bericht. De aanwezige vrijwilliger bij het stadion vertelde mij dat de gemeente voornemens is om het Ludo Coeck Stadion aan te gaan passen de karakteristieke curven achter de beide goals zullen verdwijnen. De capaciteit zal worden verlaagd naar circa 4.000.