Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jef400

Citaat van: hgrm op apr 11, 2022, 22:07:56
Om wat leuke dingen onder de 2e divisie te noemen:

* Hollandia - JOS. Leuk terrein aan de oevers van het IJsselmeer
* SDO - Emmen. Degradatiekraker in de hoofdklasse
* Be Quick - Purmersteijn. Stadion is de moeite waard
* VOC - HBS. Twee oude clubs tegen elkaar
* Urk-RKAVV Volendam. Topper in de hoofdklasse
* VVZ'49 - Altius. Als je houdt van pertentieloos voetbal waarbij je de tranen in de ogen springen.

Daarnaast is Hollandia gevestigd in Hoorn. Dat is een stad waar best wel wat te zien valt, en de terrasjes op de Roode Steen zijn prima voor een lunch.

Vinnn

Wellicht dat iemand mij kan helpen..

Ik reis donderdag vanaf Brussel naar Frankrijk, zaterdag weer terug. In mijn gezelschap bevinden er zich 2 ongevaccineerden - waarvan 1 een herstelbewijs heeft. Ikzelf heb 3 vaccinaties gehad. Ik denk dat ik dus niet hoef te testen of iets dergelijks. Moeten zij voor zowel de heenvlucht als terugvlucht testen?

spons

Citaat van: Vinnn op mei 01, 2022, 14:06:50
Wellicht dat iemand mij kan helpen..

Ik reis donderdag vanaf Brussel naar Frankrijk, zaterdag weer terug. In mijn gezelschap bevinden er zich 2 ongevaccineerden - waarvan 1 een herstelbewijs heeft. Ikzelf heb 3 vaccinaties gehad. Ik denk dat ik dus niet hoef te testen of iets dergelijks. Moeten zij voor zowel de heenvlucht als terugvlucht testen?

Op de website van het ministerie van buitenlandse zaken kan je alles vinden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sander11

Iemand die nog leuke tips heeft voor een bezoek bij Osnabruck? Gaan volgende week zaterdag tegen Magdeburg kijken daar.
HEYA DEN BOSCH!

Jeroen503

Citaat van: Sander11 op mei 05, 2022, 08:40:14
Iemand die nog leuke tips heeft voor een bezoek bij Osnabruck? Gaan volgende week zaterdag tegen Magdeburg kijken daar.

Ik heb zelf bij mijn bezoek in december vorig jaar geparkeerd net naast B&B Hotel Osnabrück tegenover het centraal station. Hier kon je toen gratis parkeren en was er volop ruimte (dit was wel op een zondag). Vanuit hier is het ongeveer 15 minuten lopen naar het stadion.
Eerder heb ik wel eens het centrum van Osnabrück bezocht. Dit vond ik niet heel bijzonder, er zit wel een leuke Iris Pub (The Red Shamrock.

Semper Fidelis

Citaat van: Sander11 op mei 05, 2022, 08:40:14
Iemand die nog leuke tips heeft voor een bezoek bij Osnabruck? Gaan volgende week zaterdag tegen Magdeburg kijken daar.

Osnabrück is altijd goed ;). Zonde dat Osna het de laatste tijd goed verpest heeft en zo het enige mogelijke belang de 4de plek is, wat recht geeft op rechtstreekse plaatsing DFB Pokal.

Ga je met de auto of met de trein? Met de auto parkeren wij meestal bij Alpha Lounge 59. Het makkelijkste is om via het westen de Liebigstraße te komen en dan vlak voor de stoplichten links naar de An der Tentenburg te gaan en dan rechts naar de Richardstraße. Dan kom je aan de achterkant van die lounge en eigenlijk altijd is daar nog wel parkeerplek.

Osnabrück is inderdaad niet een heel levendige stad, maar de Brauhaus Rampendahl vonden wij wel geinig.

bagger010

Iemand ervaring met de zwarte markt rondom Europese finales en de mobile tickets die worden verstrekt?

Mijn plan is naar Tirana te gaan de 25e maar heb redelijk argwaan met het kopen van 'kaarten' op de zwarte markt die niet geprint zijn.

Hoor het graag als iemand hier ervaring mee heeft

Nort

Citaat van: bagger010 op mei 11, 2022, 08:45:37
Iemand ervaring met de zwarte markt rondom Europese finales en de mobile tickets die worden verstrekt?

Mijn plan is naar Tirana te gaan de 25e maar heb redelijk argwaan met het kopen van 'kaarten' op de zwarte markt die niet geprint zijn.

Hoor het graag als iemand hier ervaring mee heeft
Je kunt veel commentaar hebben op de UEFA, maar tickets kunnen nu alleen via de UEFA app overgedragen worden. Dat betekend automatisch dat je niet kunt eindigen met een valse kaart. Alleen is het natuurlijk wel handig om de overdracht van het geld te laten plaatsvinden als de kaart ook daadwerkelijk op je mobiel in te zien is.


Mokum1900

Citaat van: Nort op mei 11, 2022, 09:14:47
Je kunt veel commentaar hebben op de UEFA, maar tickets kunnen nu alleen via de UEFA app overgedragen worden. Dat betekend automatisch dat je niet kunt eindigen met een valse kaart. Alleen is het natuurlijk wel handig om de overdracht van het geld te laten plaatsvinden als de kaart ook daadwerkelijk op je mobiel in te zien is.

Dat is wel het voordeel nort geen vallen kaarten maar zijn ook autisten die een hardcopy kaart willen hebben voor in de Hema fotoalbum hoezen ????
Waar je ook gaat ik volg je overal

Nort

Citaat van: Mokum1900 op mei 19, 2022, 15:21:26
Dat is wel het voordeel nort geen vallen kaarten maar zijn ook autisten die een hardcopy kaart willen hebben voor in de Hema fotoalbum hoezen ????
Voor een paar euro extra kun je na afloop van de wedstrijd een hardcopy kaart toegestuurd krijgen.

ricodejong4

Citaat van: Nort op mei 19, 2022, 16:06:21
Voor een paar euro extra kun je na afloop van de wedstrijd een hardcopy kaart toegestuurd krijgen.

Ook voor de Conference League finale? Ik heb de optie om dit te kunnen doen even gemist dan denk ik..

Nort

Citaat van: ricodejong4 op mei 19, 2022, 16:47:28
Ook voor de Conference League finale? Ik heb de optie om dit te kunnen doen even gemist dan denk ik..
Dit was vorig jaar nog het geval, maar misschien zijn ze daar dan mee gestopt...

DylanK

Citaat van: Nort op mei 19, 2022, 16:06:21
Voor een paar euro extra kun je na afloop van de wedstrijd een hardcopy kaart toegestuurd krijgen.

Ik ga volgende week naar de Finalissima op Wembley (ook georganiseerd door UEFA). Enig idee welk adres ik kan mailen voor dit soort dingen? Kan het nergens vinden en wil echt graag die hardcopy haha.
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

KoenvdD

Citaat van: DylanK op mei 23, 2022, 17:42:53
Ik ga volgende week naar de Finalissima op Wembley (ook georganiseerd door UEFA). Enig idee welk adres ik kan mailen voor dit soort dingen? Kan het nergens vinden en wil echt graag die hardcopy haha.

Dit hoor ik ook graag :-d

DylanK

Citaat van: KoenvdD op mei 24, 2022, 17:32:34
Dit hoor ik ook graag :-d

Jij zit er ook volgende week? Waar zit je?:)
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten