Doing the both leagues ... @ Belgium

Gestart door voetbalfan, apr 05, 2010, 21:57:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Cyclebob

Citaat van: De publiekswissel op nov 01, 2019, 09:27:19
Eens, al vrees ik dat die persoon die alle stadions in Tsjechië bezocht heeft, vast wel bestaat. Waarschijnlijk is dat een Duitser... ;-)
en dan volgens het strikte motto: alle 90 Minuten mit freiem Blick auf das Feld für ein gültiger Stadionpünkt :-)  Het geoefend oog ziet ze direct bij vrijwel elke wedstrijd
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Nort

Citaat van: De publiekswissel op nov 01, 2019, 09:27:19
Eens, al vrees ik dat die persoon die alle stadions in Tsjechië bezocht heeft, vast wel bestaat. Waarschijnlijk is dat een Duitser... ;-)
Vanuit Duitsland is Tsjechië ook een pak stuk dichter bij. Voor de Oost/Zuid Duitsers is dat het België voor ons. 

Jef400

Citaat van: Cyclebob op nov 01, 2019, 09:41:45
    en dan volgens het strikte motto: alle 90 Minuten mit freiem Blick auf das Feld für ein gültiger Stadionpünkt :-)  Het geoefend oog ziet ze direct bij vrijwel elke wedstrijd
Ik vraag me soms ook hardop af of dergelijke lui wel genieten van hun hobby, of dat ze vastgeroest hun ritueel uit blijven oefenen.

De publiekswissel

Citaat van: Jef400 op nov 01, 2019, 09:53:10
Ik vraag me soms ook hardop af of dergelijke lui wel genieten van hun hobby, of dat ze vastgeroest hun ritueel uit blijven oefenen.

Er zijn twee soorten groundhoppers. De ene groep is reislustig en sociaal en ziet voetbal als een excuus voor mooie tripjes en weekenden en de andere groep is vooral op zoek naar het voltooien van alle lijstjes/ landen en regeltjes.

Eén van mijn trekjes is dat ik graag mensen kijk/ observeer. Dat bevestigd ook mijn bovenstaande inzicht. ;-) Het maakt het  in zijn geheel tot een interessante hobby..
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

FCT1980

Citaat van: De publiekswissel op nov 01, 2019, 10:57:53
Er zijn twee soorten groundhoppers. De ene groep is reislustig en sociaal en ziet voetbal als een excuus voor mooie tripjes en weekenden en de andere groep is vooral op zoek naar het voltooien van alle lijstjes/ landen en regeltjes.

Eén van mijn trekjes is dat ik graag mensen kijk/ observeer. Dat bevestigd ook mijn bovenstaande inzicht. ;-) Het maakt het  in zijn geheel tot een interessante hobby..

Ik behoor 100% tot de groep die graag een leuk weekend heeft en niet eens perse alle dagen een wedstrijd hoeft te zien. Liefst wel natuurlijk maar niet altijd noodzaak. Daarbij kom ik ook graag ergens terug. Sowieso regelmatig ston villa maar ik zou ook liever nog een keer naar Goodison Park of Elland Road gaan in plaats van naar een Colchester of Oxford waar ik nog nooit ben geweest.
Beste voor mij is vooraf lekker in een pub hangen met locals (of Villafans als we uit gaan) en rustig naar de weedstrijd toe leven met paar IPA's.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Citaat van: Jef400 op okt 31, 2019, 15:44:18
Ik zat zelf aan een combi Aachen-Eupen te denken op een koude zaterdag.

Eupen vond ik nou echt een tegenvaller.
Volgende wedstrijd: ?

ksclgiov282

Eupen doe je best tegen Standard wellicht. Of tegen Moeskroen op de laatste speeldag in de degradatiestrijd ;-)

Sebastiaan_W

Citaat van: Freekos79 op nov 01, 2019, 21:23:12
Eupen vond ik nou echt een tegenvaller.

Dat ligt dan meestal aan je eigen verwachtingspatroon toch? Ik heb er jaren terug een prima avondje gehad, tijdens een bekerpot tegen Lommel met hooguit 500 toeschouwers op de tribunes.
Maar vooraf had ik totaal geen verwachtingen.

Jef400

Zal een van de factoren zijn denk ik. Zelf heb ik me tijdens het vincken van de kelder in ons betaalde voetbal op bepaalde momenten ook kostelijk vermaakt, en vond ik de trip naar Mönchengladbach helemaal niets. Het is ook maar wat er gebeurt, en wat voor rariteiten je zo'n avond tegen komt.

Jehoentelaar

Citaat van: De publiekswissel op nov 01, 2019, 10:57:53
Er zijn twee soorten groundhoppers. De ene groep is reislustig en sociaal en ziet voetbal als een excuus voor mooie tripjes en weekenden en de andere groep is vooral op zoek naar het voltooien van alle lijstjes/ landen en regeltjes.

Eén van mijn trekjes is dat ik graag mensen kijk/ observeer. Dat bevestigd ook mijn bovenstaande inzicht. ;-) Het maakt het  in zijn geheel tot een interessante hobby..

Ik zit er tussenin. Ga graag met vrienden op pad naar mooie wedstrijden en clubs, maar zit ook wekelijks met m'n neus in de lijstjes en statistieken. Mooie voor mij is de afwisseling.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Defender

Citaat van: De publiekswissel op nov 01, 2019, 10:57:53
Er zijn twee soorten groundhoppers. De ene groep is reislustig en sociaal en ziet voetbal als een excuus voor mooie tripjes en weekenden en de andere groep is vooral op zoek naar het voltooien van alle lijstjes/ landen en regeltjes.

Eén van mijn trekjes is dat ik graag mensen kijk/ observeer. Dat bevestigd ook mijn bovenstaande inzicht. ;-) Het maakt het  in zijn geheel tot een interessante hobby..

Ik sluit me graag aan bij de eerste groep :)
Goe excuus om van huis weg te zijn, toffe pot voetbal en sfeer onder vrienden
Waar ik wel graag naar streef is naar het nieuwe, niet vastroesten bij diezelfde club om de hoek. Graag nieuwe clubs,stadions,landen
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Mokum1900

nog iemand de behoefte om keer  naar Virton te gaan ? om te carepoolen , this bijna luxemburg anders een tip met welke duitse club je het beste kan doen
Waar je ook gaat ik volg je overal

maikelll043

Citaat van: Mokum1900 op feb 12, 2020, 15:48:03
nog iemand de behoefte om keer  naar Virton te gaan ? om te carepoolen , this bijna luxemburg anders een tip met welke duitse club je het beste kan doen

Ik wil zeker eens een keertje naar Virton. Een combinatie met CS Sedan (Frankrijk) lijkt mij prima te doen

Sebastiaan_W

Citaat van: Mokum1900 op feb 12, 2020, 15:48:03
nog iemand de behoefte om keer  naar Virton te gaan ? om te carepoolen , this bijna luxemburg anders een tip met welke duitse club je het beste kan doen

Nort wel. ;-)

wekke

Citaat van: maikelll043 op feb 12, 2020, 15:54:28
Ik wil zeker eens een keertje naar Virton. Een combinatie met CS Sedan (Frankrijk) lijkt mij prima te doen

CS Sedan: 65 km
FC Metz: 86 km
Trier: 106 km
Reims: 134 km
Saarbrücken: 149 km
Kaiserslautern: 213 km
Koblenz: 228 km
Strasbourg: 246 km