Doing the both leagues ... @ Belgium

Gestart door voetbalfan, apr 05, 2010, 21:57:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

rogo_breda

#150
Ja! Lijkt me wel leuk een keer. Die staat ook op mijn lijst, maar krijg niemand mee daar naartoe. Zou wel mooi zijn, want dan heb ik de 1A en 1B weer compleet.
Ze spelen dit seizoen alleen nog thuis op vrijdagavond 28-02. Tenzij ze de playoff spelen, maar daar ga ik niet vanuit.

Nort

Citaat van: Sebastiaan_W op feb 12, 2020, 15:59:01
Nort wel. ;-)
Ik denk dat Mokum in real-life wel mee valt, zolang we beide het Nederlandse profvoetbal als topic maar ontwijken.

Sebastiaan_W

Citaat van: Nort op feb 12, 2020, 16:28:57
Ik denk dat Mokum in real-life wel mee valt, zolang we beide het Nederlandse profvoetbal als topic maar ontwijken.

Ik denk ook dat dat wel goed zal gaan. En een beetje sarren over en weer moet ook kunnen.

Ik ga ook weleens met Bier und Bratwurst op pad. Gaat altijd meer dan prima. Terwijl ik niks van zijn voorkeur voor die twee nare clubs begrijp. Daarnaast mag ik ook nog eens naar het vreselijke Slayer luisteren als hij rijdt.

Joost

Citaat van: rogo_breda op feb 12, 2020, 16:13:10
Ja! Lijkt me wel leuk een keer. Die staat ook op mijn lijst, maar krijg niemand mee daar naartoe. Zou wel mooi zijn, want dan heb ik de 1A en 1B weer compleet.
Ze spelen dit seizoen alleen nog thuis op vrijdagavond 28-02. Tenzij ze de playoff spelen, maar daar ga ik niet vanuit.

Virton speelt op zeker in Play-off II dit seizoen, tenzij ze de 2e periode winnen en de play-off tegen OHL winnen en promoveren.

In Play-Off II volgen nog 5 thuisduels.

Joost

Citaat van: maikelll043 op feb 12, 2020, 15:54:28
Ik wil zeker eens een keertje naar Virton. Een combinatie met CS Sedan (Frankrijk) lijkt mij prima te doen

Virton lijkt heel ver weg natuurlijk maar in praktijk valt het voor jou best mee. Gent is verder weg bijvoorbeeld.
Een zaterdag 17:00 aftrap in Virton is ideaal om ook nog iets te zien op de terugweg.

rogo_breda

Citaat van: Joost op feb 12, 2020, 16:52:20
Virton speelt op zeker in Play-off II dit seizoen, tenzij ze de 2e periode winnen en de play-off tegen OHL winnen en promoveren.

In Play-Off II volgen nog 5 thuisduels.
Oh wacht, helemaal vergeten. Dat biedt kansen inderdaad, als ze daar ook wel eens om 17.00 aftrappen.

maikelll043

Citaat van: Joost op feb 12, 2020, 16:52:20
Virton speelt op zeker in Play-off II dit seizoen, tenzij ze de 2e periode winnen en de play-off tegen OHL winnen en promoveren.

In Play-Off II volgen nog 5 thuisduels.

De Play-off II is dit jaar toch vernieuwd ? Ook de nummer 1/promovendus speelt play-off II



hgrm

Citaat van: Mokum1900 op feb 12, 2020, 15:48:03
nog iemand de behoefte om keer  naar Virton te gaan ? om te carepoolen , this bijna luxemburg anders een tip met welke duitse club je het beste kan doen

Virton speelt vaak op zaterdagavond, dus goed mogelijk om te combineren met een Duitse club in de buurt. Trier is de meest voor de hand liggende, maar Saarbrücken, Neunkirchen, Homburg, Völklingen, Salmrohr, Elversberg zijn ook goed te doen. Of zelfs Kaiserslautern als ze om 14 uur spelen en Virton om 20 uur.

Als Virton om 17 uur speelt, wordt het lastiger; als je om 19 uur 'klaar' bent, is eigenlijk alleen in Luxemburg nog iets haalbaar.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op feb 13, 2020, 09:44:55
Virton speelt vaak op zaterdagavond, dus goed mogelijk om te combineren met een Duitse club in de buurt. Trier is de meest voor de hand liggende, maar Saarbrücken, Neunkirchen, Homburg, Völklingen, Salmrohr, Elversberg zijn ook goed te doen. Of zelfs Kaiserslautern als ze om 14 uur spelen en Virton om 20 uur.

Als Virton om 17 uur speelt, wordt het lastiger; als je om 19 uur 'klaar' bent, is eigenlijk alleen in Luxemburg nog iets haalbaar.
Ciney, Sprimont of Arlon zijn prima opties mijns inziens.

Saltacampos

Citaat van: Joost op feb 12, 2020, 16:56:44
Virton lijkt heel ver weg natuurlijk maar in praktijk valt het voor jou best mee. Gent is verder weg bijvoorbeeld.
Een zaterdag 17:00 aftrap in Virton is ideaal om ook nog iets te zien op de terugweg.
Ooit halfweg de jaren negentig het tripje met de Racing-supportersbus vanuit Gent naar Virton gemaakt op een zaterdagavond, volle bus waarbij een ommetje naar Luxemburg werd gedaan om de rokende medemens toe te laten goedkoop sigaretten te kopen... Veel volk in het stadion daar ook en vreemd genoeg de Marseillaise voor de aftrap, ik weet niet of ze het nog doen, 2-0 op ons doos en gezellig terug een paar uur de bus op voor de terugreis met aankomst in het holst van de nacht.

Een paar jaar later ging ik nog eens naar Bleid, nog een paar kilometer verder, voor een bekerwedstrijd, ditmaal eruit met de strafschoppen. Het was een hete zomerdag en waar wij nauwelijks verkeer hadden stonden de kusttoeristen in de andere richting vast in de file zo ver het oog kon reiken.

Deze Waalse tripjes maakten het mooi in Derde en Vierde Klasse destijds.
Over land and sea

Hunebed on tour

Citaat van: Mokum1900 op feb 12, 2020, 15:48:03
nog iemand de behoefte om keer  naar Virton te gaan ? om te carepoolen , this bijna luxemburg anders een tip met welke duitse club je het beste kan doen

Of een combinatie met voetbal IN luxemburg

mike_t

Kan deze thread naar Belgie? Heeft toch niks met doing the both leagues meer te maken?

Over de both leagues, zelf mis ik nog wel het 1 en ander :
Eerste klasse A : 12/15 (Royal Excel Mouscroun , SV Zulte Waregem en Waasland Beveren)
Eerste klasse B : 6/8 (KSV Roeselare en idd Royal Excelsior Virton ... @Mokum ik wil best met je mee, maar je weet dat ik een slechte planner ben)
Eerste klasse Amateurs : 10/16 (FC Tubize, FCV Dender EH, KMSK Deinze, KVC Sint-Eloois-Winkel Sport, RWD Molenbeek, Royal Olympic Charleroi)
Tweede klasse ACFF : 6/16
Tweede klasse VFV A : 2/16
Tweede klasse VFV B : 9/15

Totaal 155

maikelll043

Eerste klasse A: 16/16
Eerste klasse B: 5/8 (Excelsior Virton, Union St. Gilloise, Beerschot VA)
Eerste klasse Amateurs: 13/16 (FCV Dender EH, KVC Sint-Eloois-Winkel Sport, KSK Heist)
Tweede klasse ACFF: 6/16
Tweede klasse VFV A: 2/16
Tweede klasse VFV B: 5/15

Totaal: 80