www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

De Twaalfde Man

Van de week kreeg ik wederom een e-mail van Football Fans dat het einde van de website nog steeds staat gepland voor 17 december a.s.

Football Fans is uniek begrijp ik, zijn geen alternatieven?

Geen gek idee dan om e.e.a. onder te brengen in een Excel bestand

Luccie

#571
Citaat van: Vato op dec 06, 2016, 13:44:20
Van de week kreeg ik wederom een e-mail van Football Fans dat het einde van de website nog steeds staat gepland voor 17 december a.s.

Football Fans is uniek begrijp ik, zijn geen alternatieven?

Geen gek idee dan om e.e.a. onder te brengen in een Excel bestand

Ik was ook een fervent gebruiker van Footballfans. Persoonlijk vond ik het een geweldige site, maar dat terzijde.

Vrij snel na bekendmaking dat de site wordt opgeheven, heb ik het appje "groundhopper" aangeschaft.
Persoonlijk vind ik dat wel een aardig alternatief. Het is overigens gratis. Overigens kan je er dan niet zoveel mee, maar voor een eenmalige investering tussen de €2 - € 3,-- is het een prima alternatief.

Ik verbaas me er trouwens over dat er nog aardig wat mensen zijn die nog steeds veel gebruik maken van Footballfans, terwijl de site nog maar een aantal dagen in gebruik zal blijven.


De Twaalfde Man

Ik heb de app ook, maar die is lang niet zo volledig qua database als FF.

FF wordt inderdaad nog massaal gebruikt...

John Sleeuwenhoek

Iemand die weet hoe ik in een keer mijn lijst met wedstrijden naar Excel kan exporteren?

FCT1980

Citaat van: John Sleeuwenhoek op dec 06, 2016, 15:46:45
Iemand die weet hoe ik in een keer mijn lijst met wedstrijden naar Excel kan exporteren?

Gewoon alles selecteren en in Excell plakken. Kind doet de was.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: John Sleeuwenhoek op dec 06, 2016, 15:46:45
Iemand die weet hoe ik in een keer mijn lijst met wedstrijden naar Excel kan exporteren?

Eerst Excel openen. Kolom E selecteren en rechtsklikken. Bij celeigenschappen op het tabblad getal bij categorie 'tekst' kiezen.

Dan naar FootballFans.

Helemaal naar de onderkant van je lijst gaan zodat alle wedstrijden zichtbaar zijn.
Daarna de informatie volledig kopieren.

In Excel in cel A1 gaan staan. Vervolgens via plakken speciaal de optie kiezen waarbij je de doelopmaak behoudt.

FCT1980

Citaat van: Joost op dec 06, 2016, 20:30:15
Eerst Excel openen. Kolom E selecteren en rechtsklikken. Bij celeigenschappen op het tabblad getal bij categorie 'tekst' kiezen.

Dan naar FootballFans.

Helemaal naar de onderkant van je lijst gaan zodat alle wedstrijden zichtbaar zijn.
Daarna de informatie volledig kopieren.

In Excel in cel A1 gaan staan. Vervolgens via plakken speciaal de optie kiezen waarbij je de doelopmaak behoudt.

Dat is inderdaad nog makkelijker. Ik had zelf gewoon alle wedstrijden geselecteerd. Ben ook super slecht met Excell moet ik eerlijk bekennen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op dec 07, 2016, 10:07:17
Dat is inderdaad nog makkelijker. Ik had zelf gewoon alle wedstrijden geselecteerd. Ben ook super slecht met Excell moet ik eerlijk bekennen.
Het helpt als je het maar met 1 L schrijft :)

John Sleeuwenhoek

Citaat van: FCT1980 op dec 07, 2016, 10:07:17
Dat is inderdaad nog makkelijker. Ik had zelf gewoon alle wedstrijden geselecteerd. Ben ook super slecht met Excell moet ik eerlijk bekennen.

Mij lukt het anders vooralsnog niet. Wanneer ik paste special aanklik krijg ik de opties HTML, Unicode Text en Text. Bij alle 3 de opties krijg ik ze niet netjes onder elkaar.

Joost

Citaat van: John Sleeuwenhoek op dec 07, 2016, 11:09:46
Mij lukt het anders vooralsnog niet. Wanneer ik paste special aanklik krijg ik de opties HTML, Unicode Text en Text. Bij alle 3 de opties krijg ik ze niet netjes onder elkaar.

Ga dan eens in A1 staan en plak ze gewoon.

In beeld staat daarna rechts van je geplakte een klein klikvenster, daar kun je die optie ook aanvinken.

En anders, PB je inloggegevens en ik doe 't wel even voor je.

De Twaalfde Man

Citaat van: John Sleeuwenhoek op dec 07, 2016, 11:09:46
Mij lukt het anders vooralsnog niet. Wanneer ik paste special aanklik krijg ik de opties HTML, Unicode Text en Text. Bij alle 3 de opties krijg ik ze niet netjes onder elkaar.

je moet gewoon plakken naar doelopmaak, dan pakt ie alleen de tekst en niet al die hyperlinks.

Ik hem mijn lijst inmiddels geëxporteerd.

De Twaalfde Man

Overigens een vraag aan de beheerders van Football Fans, kunnen jullie de gehele stadiondatabase niet exporteren naar een Excel bestand, zodat die database in ieder geval behouden blijft? Wellicht ook om te delen met de forumleden hier? Kan altijd als goede informatiebron worden gebruikt!

FCT1980

Ik heb die Grounhhopper app ook maar gedownload. Hier heb ik een vraagje over.
Waar kan ik de wedstrijden van het Parkstadion Gelsenkirchen vinden? Kan bijvoorbeeld de Boleyn Ground wel toevoegen maar het Parkstadion is niet te vinden. Vast bedankt.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jesse

Citaat van: FCT1980 op dec 12, 2016, 13:21:53
Ik heb die Grounhhopper app ook maar gedownload. Hier heb ik een vraagje over.
Waar kan ik de wedstrijden van het Parkstadion Gelsenkirchen vinden? Kan bijvoorbeeld de Boleyn Ground wel toevoegen maar het Parkstadion is niet te vinden. Vast bedankt.

komt bij mij gewoon naar boven als ik zoek, staat er in als "parkstadion (gesloopt)"

FCT1980

Ok thnx. Ga het nog wel een keer proberen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!