Tips goedkope reismogelijkheden

Gestart door Jeje, mei 28, 2015, 15:38:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vinnn

https://www.ad.nl/economie/nieuwe-goedkope-luchtvaartmaatschappij-op-schiphol-br-br~a2dcbbc4/

Deze nieuwe luchtvaartmaatschappij gaat 2x per dag naar Londen vliegen, ticketprijzen beginnen vanaf 20 euro. Ik weet nog niet of ze op zaterdag gunstig vliegen, maar dit kan wel een gunstig goedkoop alternatief zijn voor mensen die naar Londen willen en niet met de auto willen gaan.

EDIT: vliegen wel trouwens alleen op Luton.

Jef400

Juist mooi voor een bezoek aan Luton Town FC ;-)

Sebastiaan_W

Citaat van: Jef400 op mrt 19, 2019, 13:00:45
Juist mooi voor een bezoek aan Luton Town FC ;-)

Dat behoorde al tot de mogelijkheden. Zijn naast Easyjet nog één of twee maatschappijen die rechtstreeks naar Luton vliegen vanaf Schiphol.

Jef400

Moet ik eens naar kijken. Zelf heb ik door medezeggenschapswerk een leuk extra zakcentje ontvangen. Lijkt mij leuk eens in zo'n trip te investeren.

Jehoentelaar

Ik roep al langer dat ik Luton eens in een dagtrip wil zien, zal daar toch eens werk van moeten maken. Wordt wel lastig om met de mogelijke promotie het huidige stadion nog te vincken, vrees ik.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Nort

Citaat van: Jehoentelaar op mrt 22, 2019, 10:41:45
Ik roep al langer dat ik Luton eens in een dagtrip wil zien, zal daar toch eens werk van moeten maken. Wordt wel lastig om met de mogelijke promotie het huidige stadion nog te vincken, vrees ik.
Je kunt altijd in het uitvak gaan zitten als b.v. Hull/Wigan etc. op bezoek komt.

Jehoentelaar

Klopt, thuis of uit maakt mij in dat soort situaties zelden wat uit dus als het speelschema en de agenda het zouden toelaten is dat een mogelijkheid.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Footballromantic

Citaat van: Jehoentelaar op mrt 22, 2019, 10:41:45
Ik roep al langer dat ik Luton eens in een dagtrip wil zien, zal daar toch eens werk van moeten maken. Wordt wel lastig om met de mogelijke promotie het huidige stadion nog te vincken, vrees ik.

Heerlijke dagtrip. Geen gehaast of gedoe. Heerlijk stadion.
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Van pogo tot popo

Vandaag geweest en wat een fantastische middag. Stadion, sfeer, alles is er heerlijk Engels. Zelf account aangemaakt en kaarten gehaald. Must see voordat ze een nieuw stadion krijgen.

rogo_breda

Citaat van: Nort op mrt 22, 2019, 11:47:25
Je kunt altijd in het uitvak gaan zitten als b.v. Hull/Wigan etc. op bezoek komt.
Voorlopig zijn alle thuiswedstrijden helaas uitverkocht. Ik wil 5 mei tegen Oxford gaan, jij denkt dat je daar ter plekke bij het uitvak nog een kaart kan kopen? Of online via Oxford? Ik vraag mij alleen af of ze kaarten dan ook opsturen naar NL? Afhalen in Oxoford wordt lastig namelijk.

Nort

Citaat van: rogo_breda op mrt 26, 2019, 12:56:31
Voorlopig zijn alle thuiswedstrijden helaas uitverkocht. Ik wil 5 mei tegen Oxford gaan, jij denkt dat je daar ter plekke bij het uitvak nog een kaart kan kopen? Of online via Oxford? Ik vraag mij alleen af of ze kaarten dan ook opsturen naar NL? Afhalen in Oxoford wordt lastig namelijk.
Oxford is in principe uitgespeeld, maar de laatste wedstrijd is vaak populair onder de supporters om het seizoen 'feestelijk' af te sluiten. Echter verwacht ik wel dat je online gewoon een kaart kunt kopen en je deze op de wedstrijddag wel kunt ophalen. Gewoon bestellen als de vrije verkoop begint en dan een lief mailtje naar de club sturen (als de optie niet standaard geboden wordt).

rogo_breda

Gaan we proberen, thanks. Er is ook nog een kans dat een deel van de uittribune voor thuisfans in de online verkoop gaat.

rogo_breda

#177
Citaat van: Nort op mrt 26, 2019, 13:17:38
Oxford is in principe uitgespeeld, maar de laatste wedstrijd is vaak populair onder de supporters om het seizoen 'feestelijk' af te sluiten. Echter verwacht ik wel dat je online gewoon een kaart kunt kopen en je deze op de wedstrijddag wel kunt ophalen. Gewoon bestellen als de vrije verkoop begint en dan een lief mailtje naar de club sturen (als de optie niet standaard geboden wordt).
Ik kan nu 1 ticket bestellen voor het uitvak bij Luton Town - Oxford United. Ik heb nog een tweede nodig. Iemand een inlog (ouder dan 1 maand) die me kan helpen een ticket via Oxford aan te schaffen?

En gelukt met dank aan Willytown!

HeroBero

Vandaag stond ik bij Viktoria Köln op de tribune. Een mede-groundhopper die ik daar trof vertelde mij dat hij vanuit Arnhem gratis met het OV kon reizen met een Duits voetbalkaartje. Wie weet wat hier de regelementen van? Want ik neem aan dat dat niet voor heel Duitsland geldt..

Bier und Bratwurst

Citaat van: HeroBero op jul 28, 2019, 22:59:47
Vandaag stond ik bij Viktoria Köln op de tribune. Een mede-groundhopper die ik daar trof vertelde mij dat hij vanuit Arnhem gratis met het OV kon reizen met een Duits voetbalkaartje. Wie weet wat hier de regelementen van? Want ik neem aan dat dat niet voor heel Duitsland geldt..

Staat op je kaartje
Het ene stadion is het andere niet!