Week 27: maandag 1 juli t/m zondag 7 juli

Gestart door AthleticHolanda, jun 30, 2013, 18:57:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: wekke op jun 30, 2013, 22:46:00
Onder voorbehoud:

03/07 Grimbergen - KV Mechelen
04/07 Wijnegem - Antwerp

Niks van in huis gekomen. Waarschijnlijk volgende week mijn seizoensstart.

spons

06/07  SC Feyenoord - Feyenoord
07/07  Excelsior Maassluis - Swansea City
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

Zo maar even bij FC Emmen - PEC Zwolle kijken...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

LUFC

Citaat van: spons op jul 04, 2013, 11:23:42
06/07  SC Feyenoord - Feyenoord
07/07  Excelsior Maassluis - Swansea City
Net 's-Gravenzande - Swansea City geweest en Swansea speelde vrij belabberd. Spelers als De Guzman, Tiendalli, Vorm etc. zijn niet eens mee en zullen pas in Azië aansluiten waarschijnlijk. Wel paar nieuwe aankopen van ze gezien, waaronder Shelvey.

spons

Citaat van: LUFC op jul 06, 2013, 20:09:22
Net 's-Gravenzande - Swansea City geweest en Swansea speelde vrij belabberd. Spelers als De Guzman, Tiendalli, Vorm etc. zijn niet eens mee en zullen pas in Azië aansluiten waarschijnlijk. Wel paar nieuwe aankopen van ze gezien, waaronder Shelvey.

Ik zag dat het 0-2 was geworden. Heb ook de foto's op de website van 's-Gravenzande gezien maar het zag er wel vrij druk uit. Hoeveel toeschouwers volgens jou en hoeveel van Swansea en ADO ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

LUFC

Citaat van: spons op jul 06, 2013, 20:32:06
Ik zag dat het 0-2 was geworden. Heb ook de foto's op de website van 's-Gravenzande gezien maar het zag er wel vrij druk uit. Hoeveel toeschouwers volgens jou en hoeveel van Swansea en ADO ?
Volgens de speaker 2.700. Was gezellig druk, dat zeker ja. Tijdens beide helften 1x drinkpauze. Van Den Haag ik heb slechts een paar (bekenden) gezien, Den Haag speelde natuurlijk zelf ook tegen Cercle. Van Swansea waren er nog opvallend veel vond ik zelf. Geen hele groepen, maar er liepen hier en daar toch wat over het terrein. Meesten bewaren hun geld natuurlijk voor de Europese tour.

spons

Citaat van: LUFC op jul 06, 2013, 20:55:22
Volgens de speaker 2.700. Was gezellig druk, dat zeker ja. Tijdens beide helften 1x drinkpauze. Van Den Haag ik heb slechts een paar (bekenden) gezien, Den Haag speelde natuurlijk zelf ook tegen Cercle. Van Swansea waren er nog opvallend veel vond ik zelf. Geen hele groepen, maar er liepen hier en daar toch wat over het terrein. Meesten bewaren hun geld natuurlijk voor de Europese tour.

Excelsior Maassluis speelt morgen op het 4e veld omdat Laudrup niet op kunstgras wil spelen. Er is een noodtribune gebouwd maar ze mogen maar 2.000 toeschouwers toelaten dus ik zou een beetje op tijd komen.

Heb Swansea een aantal jaren geleden wel vaker gezien bijvoorbeeld bij Haaglandia, Schipluiden, Sparta en Telstar ( bij DSO ) maar toen hadden ze zeker 300 man meegenomen maar uit jouw verhaal maak ik op dat ze dit nu niet halen ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

LUFC

Citaat van: spons op jul 06, 2013, 21:17:37
Excelsior Maassluis speelt morgen op het 4e veld omdat Laudrup niet op kunstgras wil spelen. Er is een noodtribune gebouwd maar ze mogen maar 2.000 toeschouwers toelaten dus ik zou een beetje op tijd komen.

Heb Swansea een aantal jaren geleden wel vaker gezien bijvoorbeeld bij Haaglandia, Schipluiden, Sparta en Telstar ( bij DSO ) maar toen hadden ze zeker 300 man meegenomen maar uit jouw verhaal maak ik op dat ze dit nu niet halen ?
Nee bij lange na niet. Hooguit 25 man/vrouw/kinderen. Verwacht er volgende week in Den Haag ook niet echt veel, hoewel er wel wat meer zullen zijn dan dit weekend. Eind juli begint voor hun de Europa League en dat kost al genoeg.

Hoop wel dat ze morgen Shelvey de hele wedstrijd aan het werk zetten, vandaag te weinig van 'm gezien.

ðe waan

Excelsior Maassluis "mag" gewoon op zondag spelen?

spons

Citaat van: ðe waan op jul 09, 2013, 14:27:56
Excelsior Maassluis "mag" gewoon op zondag spelen?

Ja de christelijke grondslag van de vereniging is al zo'n 20 jaar geleden uit de statuten verdwenen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen