Hoofdmenu

Spookstadions

Gestart door TeeZee, apr 15, 2008, 12:33:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Geeft groundhoppen sowieso al een gevoel van opwinding, het rondlopen in een verlaten en in ongebruik geraakt stadion is helemaal bijzonder.

In het weekend van het bezoek aan de wedstrijd Carlisle v Barnet op 13 augustus 2005 besloten we een bezoekje te brengen aan Darlington (Engeland). Niet om daar een wedstrijd te kijken, maar om hun vorige stadion, Feethams, te bezoeken. Alhoewel niet meer in gebruik stond het stadion er nog steeds en heeft het er alle schijn van dat niemand er nog naar omkijkt. Vandalen hadden hun slag al geslagen. Nu, zo'n anderhalf jaar later, is het helaas wel verdwenen.

Hier onder volgen enkele foto's van rondom het stadion.










TeeZee

Meer Feethams:

De East Stand







Een executive box op de East Stand.

TeeZee

En nog meer:

De West Stand



Spooky.




TeeZee

Het laatste voor wat betreft Feethams:


De South Terrace


Uitzicht vanaf de South Terrace.


De North Terrace

Tom Bodde

In één woord: FANTASTISCH !!!
Ik zou hier zo een hele middag kunnen ronddwalen en wegdromen. Super foto's!!!

TeeZee

Boothferry Park, het vorige stadion van Hull City FC. Begin 2006 lukte het om een open deur te vinden zodat we binnen even rond konden lopen. Boothferry Park was een stadion waar ik ooit bijna een wedstrijd zag, het was alleen een kwestie van even op een vrijdagavond vanuit Stoke daar naartoe rijden. Om een onbegrijpelijke reden zagen hgrm en ik daar destijds vanaf. Nog steeds knaagt dat, al ben ik blij dat ik het stadion nog van binnen gezien heb:
















TeeZee

En nog meer Boothferry Park:










TeeZee

Op de website http://www.ewwa.net/boothferry/ kun je de foto's zien van de sloop van dit eens zo mooie stadion. Het lijkt erop alsof de sloop niet eens zo lang geleden begonnen was.

Meer spookstadions heb ik niet bezocht, wellicht zijn er hier mensen die de Wageningse Berg beklommen hebben?

hoevenen lion

Citaat van: TeeZee op apr 15, 2008, 19:29:59
Op de website http://www.ewwa.net/boothferry/ kun je de foto's zien van de sloop van dit eens zo mooie stadion. Het lijkt erop alsof de sloop niet eens zo lang geleden begonnen was.
Nee is nog niet zolang bezig. Toen Antwerp op Hull speelde zijn wij even langs Boothferry Park geweest. En enkele chavs melde ons dat we net op tijd kwamen dat ze het binnekort zouden afbreken.

Rob_Mill

Ik ben afgelopen augustus op Gay Meadow, Shrewsbury Town, geweest en teruggekomen met een trainingsjack, trui en muts van de groundsman en de leuning van een stoeltje met daarop een sticker met de tekst 'Seat reserved for STFC seasonticket holder 06/07'. Ook nog een hoop cassettebandjes en teksten van de omroeper gevonden.

TeeZee

Heb je ook foto's? Ook van de memorabilia!

Rob_Mill

Mijn eigen pc is inmiddels weer gemaakt, dus ik heb weer toegang tot deze foto's. Ik beloof bij deze ze vanavond te plaatsen. Was er ook nog een foto die je graag wilde hebben van Blues v Villa?

TeeZee

Citaat van: Rob_Mill op apr 16, 2008, 09:46:51
Mijn eigen pc is inmiddels weer gemaakt, dus ik heb weer toegang tot deze foto's. Ik beloof bij deze ze vanavond te plaatsen. Was er ook nog een foto die je graag wilde hebben van Blues v Villa?
Mooi! Wat betreft de foto van Blues v Villa gaat het vooral om de tribune waar ik zelf op zat.

Laurens Jobse

Ik ben begin van afgelopen zomer op de Wageningse berg geweest. heb niet echt verval foto's tot mijn spijt naderhand. Veld is goed gemaaid en lijnen zijn gekalkt, na beetje navraag blijkt dat het terrein nog wordt gebruikt voor activiteiten van buurtverenigingen en wijkcentrums van Wageningen en voor sport activiteiten van de Universiteit in Wageningen.











Stuk minder mooi als de spookstadions eerder in dit topic, maar leek me toch wel vermelden waard.

TeeZee

Citaat van: Laurens Jobse op apr 18, 2008, 15:37:04
Ik vind dit wel een hele bijzondere foto, vanuit het oogpunt van een speler die net een fopduik gemaakt heeft. Mooie foto's.