Hoofdmenu

Tsjechie

Gestart door Daffy, apr 18, 2008, 18:49:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Sparta speelt ook niet ergens meer om want de titel is onbereikbaar en Europa League redden ze normaal gesproken wel. Banik Ostrava staat later deze maand in de bekerfinale (tegen Slavia), maar heeft nog wel enigszins zicht op de vierde plek.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Semper Fidelis

Ben het weekend van 24 augustus waarschijnlijk in Liberec te vinden, nu zag ik dat Slovan Liberec thuis tegen Sparta Praag speelt. De rest is minder voetballiefhebber dan ik, dus waarschijnlijk wordt pas last minute besloten of we daarheen gaan. Is er dan nog een goede mogelijkheid op kaarten of kan het beter eerder gehaald worden?

Joelvginkel

Citaat van: Semper Fidelis op jul 05, 2019, 11:37:01
Ben het weekend van 24 augustus waarschijnlijk in Liberec te vinden, nu zag ik dat Slovan Liberec thuis tegen Sparta Praag speelt. De rest is minder voetballiefhebber dan ik, dus waarschijnlijk wordt pas last minute besloten of we daarheen gaan. Is er dan nog een goede mogelijkheid op kaarten of kan het beter eerder gehaald worden?

Gezien de vorige edities en het capaciteit van het stadion (9.900) denk ik dat als je zekerheid wilt wel eerder met de kaarten moet zijn (minstens een dag van tevoren). Als je op de wedstrijddag een kaart aan de kassa koopt is de kans aanwezig dat het wellicht uitverkocht is. Desondanks denk ik dat je zonder enig probleem kaarten kan regelen en dat je gewoon de wedstrijd kan bezoeken. Leuk affiche trouwens ;)

Bier und Bratwurst

Citaat van: Joelvginkel op jul 06, 2019, 02:10:04
Gezien de vorige edities en het capaciteit van het stadion (9.900) denk ik dat als je zekerheid wilt wel eerder met de kaarten moet zijn (minstens een dag van tevoren). Als je op de wedstrijddag een kaart aan de kassa koopt is de kans aanwezig dat het wellicht uitverkocht is. Desondanks denk ik dat je zonder enig probleem kaarten kan regelen en dat je gewoon de wedstrijd kan bezoeken. Leuk affiche trouwens ;)

Ben er tegen Viktoria Pilsen geweest en er waren nog plenty tickets aan de dagkassa!
Het ene stadion is het andere niet!

cornederuiter

Citaat van: Joelvginkel op jul 06, 2019, 02:10:04
Gezien de vorige edities en het capaciteit van het stadion (9.900) denk ik dat als je zekerheid wilt wel eerder met de kaarten moet zijn (minstens een dag van tevoren). Als je op de wedstrijddag een kaart aan de kassa koopt is de kans aanwezig dat het wellicht uitverkocht is. Desondanks denk ik dat je zonder enig probleem kaarten kan regelen en dat je gewoon de wedstrijd kan bezoeken. Leuk affiche trouwens ;)

Dit inderdaad, vorig seizoen zat het wel redelijk vol. Twee jaar geleden gewerkt in directe omgeving van Liberec en toen ook naar Europa League wedstrijdje geweest, was allemaal geen probleem met kaarten regelen. Wellicht dat ze nu wel eens kaarten aanbieden via de website, maar dat zal wel niet. Dus beste is om dag van tevoren proberen om kaartje kaartje te regelen.

Mocht je nog wat willen weten over Liberec en omgeving zelf, stuur maar een pb;)

Semper Fidelis

Bedankt allemaal voor de reacties, ga dan sowieso proberen één dag van tevoren kaarten te halen.

ricodejong4

Ik ga binnenkort (weekend 13-15 maart) met mijn vriendin een weekend naar Praag en had de wedstrijd Sparta Praag - Viktoria Plzen op het oog, met als 2e optie Bohemians - Teplice. Nu is Sparta Praag naar zondag 17u verschoven en Bohemians naar maandag, terwijl wij op zondagmiddag terugvliegen, heel zuur.

Op zaterdagmiddag speelt Dukla Praag thuis, is dit stadion de moeite waard? Ik zou namelijk ook graag het Strahov Stadion bezoeken, echter worden door (volgens mij) voornamelijk jeugdwedstrijden gespeeld en ik kan zo snel even niet vinden of daar überhaupt een bal rolt in het weekend dat ik er ben. Weet iemand waar ik dit kan vinden?
Alvast bedankt!

Nort

Dukla Praag is misschien wel het mooiste stadion van Praag. In ieder geval veel leuker dan Slavia en Sparta.

Olav

Ik vond Dukla ook mooi. Goed te bereiken en mooie, grote tribune. Al hadden we wel mazzel dat Slavia op bezoek kwam (waren 4x zoveel toeschouwers als normaal).

Joost

Citaat van: ricodejong4 op feb 26, 2020, 17:45:01
Ik ga binnenkort (weekend 13-15 maart) met mijn vriendin een weekend naar Praag en had de wedstrijd Sparta Praag - Viktoria Plzen op het oog, met als 2e optie Bohemians - Teplice. Nu is Sparta Praag naar zondag 17u verschoven en Bohemians naar maandag, terwijl wij op zondagmiddag terugvliegen, heel zuur.

Op zaterdagmiddag speelt Dukla Praag thuis, is dit stadion de moeite waard? Ik zou namelijk ook graag het Strahov Stadion bezoeken, echter worden door (volgens mij) voornamelijk jeugdwedstrijden gespeeld en ik kan zo snel even niet vinden of daar überhaupt een bal rolt in het weekend dat ik er ben. Weet iemand waar ik dit kan vinden?
Alvast bedankt!

Strahov is het tegenwoordige jeugdcomplex van Sparta, daar worden echt alleen jeugdduels gespeeld.

Als je naar dit stukje op hun site gaat kun je alles vinden; https://sparta.cz/cs/zapasy/kalendar/a-tym/2019-2020
In de filters moet je a-tym even veranderen naar een ander team, je hoeft niet vloeiend Tsjechisch te spreken om daar uit te komen.

Brezna is maart denk ik en dan zou de onder 18 thuissepelen op Strahov om 12:15.

Toen ik er was speelde er ook een team op het middenterrein maar je kunt er enkel langs de kant van het veld staan. Kleine stukjes tribune zijn toegankelijk maar dat zijn enkel de onderste stukken, de bovenste ring was volledig dicht.

Je hebt net pech dat in dat weekend het stadion naast Strahov niet gebruikt wordt.

Dukla Praag is een no-brainer, dat is een heel bijzonder stadion en je zou gek zijn daar niet heen te gaan.

DanielsenAxedal

Zeker Dukla pakken, schitterend stadion, heel uniek, enorme aanrader!

Citaat van: ricodejong4 op feb 26, 2020, 17:45:01
Ik ga binnenkort (weekend 13-15 maart) met mijn vriendin een weekend naar Praag en had de wedstrijd Sparta Praag - Viktoria Plzen op het oog, met als 2e optie Bohemians - Teplice. Nu is Sparta Praag naar zondag 17u verschoven en Bohemians naar maandag, terwijl wij op zondagmiddag terugvliegen, heel zuur.

Op zaterdagmiddag speelt Dukla Praag thuis, is dit stadion de moeite waard? Ik zou namelijk ook graag het Strahov Stadion bezoeken, echter worden door (volgens mij) voornamelijk jeugdwedstrijden gespeeld en ik kan zo snel even niet vinden of daar überhaupt een bal rolt in het weekend dat ik er ben. Weet iemand waar ik dit kan vinden?
Alvast bedankt!
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

ricodejong4

Bedankt voor de reacties jongens! Dat gaat dus zeker een bezoek aan Dukla worden.

hgrm

Heb je al gekeken of Viktoria Zizkov (accenten, omgekeerde dakjes en andere leestekens zelf toevoegen s.v.p.) op zondagochtend thuis speelt? Ze beginnen meestal om 10.15 uur en het stadion ligt op 5 minuten lopen van het hoofdstation, dus wellicht nog een optie voordat je terugvliegt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Citaat van: hgrm op feb 27, 2020, 13:34:27
Heb je al gekeken of Viktoria Zizkov (accenten, omgekeerde dakjes en andere leestekens zelf toevoegen s.v.p.) op zondagochtend thuis speelt? Ze beginnen meestal om 10.15 uur en het stadion ligt op 5 minuten lopen van het hoofdstation, dus wellicht nog een optie voordat je terugvliegt.

Net even gekeken. Zizkov speelt niet. Loko Vltavin speelt wel om 10.15 uur. Op zich leuk, maar of je je vriendin daar naartoe mee krijgt....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Citaat van: hgrm op feb 27, 2020, 13:39:52
Net even gekeken. Zizkov speelt niet. Loko Vltavin speelt wel om 10.15 uur. Op zich leuk, maar of je je vriendin daar naartoe mee krijgt....

Tuulk wel....in ruil voor wat anders
Het ene stadion is het andere niet!