18 steden, de keuze is aan jou

Gestart door Jeje, jan 16, 2016, 19:05:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeje

Uitslag loting 1+2
[/b]

Allereerst iedereen die een stem heeft uitgebracht, heel erg bedankt! Ik zal in deze korte update even de uitslag laten weten,in hoeverre dat nog niet bekend was, daarna zal ik wat mogelijke maanden geven wanneer ik naar de steden toe kan, de speelschema's zijn nog niet bekend dus ik ga jullie nu nog niet laten kiezen, maar het is de bedoeling dat jullie als de speelschema's bekend zijn ook jullie voorkeur kunnen geven voor een bepaalde wedstrijd ( hierin zal ik jullie proberen zoveel mogelijk te volgen maar als het niet gaat dan gaat het niet natuurlijk ;)

Loting 1 had ik vantevoren al wel verwacht welke stad er zou gaan winnen, en het was dan ook vrij duidelijk: 5-0 in het voordeel van Praag. FCT1980 bracht nog een stem uit op Birmingham maar na de deadline. Praag is de eerste stad die een plekje heeft gewonnen in de 18 steden reis.

De 2e loting leek mij vooraf een spannende, Frankfurt heeft een aantal mooie voetbalclubs en een stad die het financiële centrum van Duitsland is. Dublin heeft echter ook een aantal mooie ( ietwat onbekendere) voetbalclubs, en daarnaast las ik op internet dat Dublin een prachtige stad is met een mooi uitgaansleven. De stemming was ook redelijk spannend, ik heb groundhop.org Dublin als stem genomen, aangezien hij aangaf dit als mooier totaal pakket beschouwde. Zijn stem was niet van doorslaggevende invloed dus dit zou sowieso geen problemen hebben opgeleverd. De reacties van Alenstra en Watergatehopper waren positief over Frankfurt, maar aangezien het geen echte stemmen waren (dacht ik) heb ik ze niet meegerekend.

Hoe dan ook de het is 3-2 geworden in het voordeel van Frankfurt. Ik had het zeker geen straf gevonden om naar Dublin te gaan maar Frankfurt is wel iets praktischer, en ook wat makkelijker om een keer een weekendje heen te gaan.

Bedankt iedereen voor de stemmen, en de linkjes waarin ik al heel wat mooie foto's en verslagen voorbij heb zien komen :)

Zoals ik eerder schreef ben ik van plan om de rest van de lotingen te doen als de speelschema's bekend zijn, maar mochten jullie zeggen dat jullie nu nog een loting willen omdat de speelschema's in eerste instantie niet heel veel uitmaken laat het maar weten en dan zorg ik dat er morgenavond nog 1/2 lotingen komen.

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!


HRM1880

Citaat van: FCT1980 op feb 26, 2016, 09:40:40
Wanneer ga je nou dan?
Als ik het goed begreep wilt hij daar pas volgend seizoen aan beginnen, maar hij wilt er precies ook wel op tijd bijzijn.

FCT1980

Citaat van: Hugo op feb 26, 2016, 09:53:10
Ik snap hier sowieso niks van.

Nee ik ook niet. Maar goed, we wachten rustig af.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jeje

Citaat van: FCT1980 op feb 26, 2016, 12:29:22
Nee ik ook niet. Maar goed, we wachten rustig af.

Wat snappen jullie niet als ik vragen mag?

Uit de openingspost:

"Het plan:

In het seizoen 2016/2017 (Vanaf Juni 2016) wil ik veel verschillende steden bezoeken. Ik neem het aantal 18, omdat veel voetbaldivisies uit 18 ploegen bestaan. Mijn doel is daarom om in 18 verschillende steden één of meerdere voetbalwedstrijden te bezoeken. Om mezelf wat mooie reisjes te laten maken moeten het wel steden zijn die niet in Nederland liggen."


Hugo

Wat ik niet snap is dat je anderen laat beslissen waarheen te gaan, die keuze maak je toch zelf?

FCT1980

Dat snap ik sowieso ook niet. Maar ook niet wanneer het project nou eindelijk eens start.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op feb 29, 2016, 13:33:11
Dat snap ik sowieso ook niet. Maar ook niet wanneer het project nou eindelijk eens start.

Citaat van: Jeje op feb 28, 2016, 15:42:19
Wat snappen jullie niet als ik vragen mag?

Uit de openingspost:

"Het plan:

In het seizoen 2016/2017 (Vanaf Juni 2016) wil ik veel verschillende steden bezoeken. Ik neem het aantal 18, omdat veel voetbaldivisies uit 18 ploegen bestaan. Mijn doel is daarom om in 18 verschillende steden één of meerdere voetbalwedstrijden te bezoeken. Om mezelf wat mooie reisjes te laten maken moeten het wel steden zijn die niet in Nederland liggen."

FCT1980

Duidelijk, dat was me echt ontschoten ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Je zou niet misstaan in de politiek. Eerst democratisch vragen welke steden het worden om vervolgens voor Lens als eerste stad te kiezen. Geert Wilders zou al snel de term schijndemocratie gebruiken...

Anyway de speelschema's zijn bekend en je hebt nog 17 steden te gaan. Zijn de trips naar Praag en Frankfurt al vastgelegd of kan dit als een mislukt project worden gezien?

Freekos79

Citaat van: nort op jul 04, 2016, 08:20:34
Je zou niet misstaan in de politiek. Eerst democratisch vragen welke steden het worden om vervolgens voor Lens als eerste stad te kiezen. Geert Wilders zou al snel de term schijndemocratie gebruiken...

Anyway de speelschema's zijn bekend en je hebt nog 17 steden te gaan. Zijn de trips naar Praag en Frankfurt al vastgelegd of kan dit als een mislukt project worden gezien?

:-)
Volgende wedstrijd: ?

Jeje

Citaat van: nort op jul 04, 2016, 08:20:34
Je zou niet misstaan in de politiek. Eerst democratisch vragen welke steden het worden om vervolgens voor Lens als eerste stad te kiezen. Geert Wilders zou al snel de term schijndemocratie gebruiken...

Anyway de speelschema's zijn bekend en je hebt nog 17 steden te gaan. Zijn de trips naar Praag en Frankfurt al vastgelegd of kan dit als een mislukt project worden gezien?

Soms moeten politici in het belang van het groter geheel een bepaalde belofte (deels) terugdraaien. Ik kom deze maand met een update waarin ik mijn plannen nog eens uitleg, met hier en daar wat aanpassingen. Mijn doel is namelijk om dit project te laten slagen en ik heb nu door dat dat in de huidige vorm erg lastig gaat worden. Ik wil nog steeds keuzes geven, alleen niet meer alle 18 gezien ik dan financieel voor een lastige opgave sta. Hopelijk is daar begrip voor.

De gekozen steden Praag en Frankfurt ben ik al voor aan het kijken, maar dat deze als eerste 2 steden zijn gekozen betekent niet dat deze ook als eerste worden uitgevoerd, ik wil namelijk ook nog eventuele keuze in affiches geven etc.

Nogmaals, later deze maand meer nieuws en dan zal alles hopelijk een stuk duidelijker worden voor jullie.

Jef400

Yups, schijndemocratie. Ik zie overigens ook geen beperkende voorwaarden staan. Een gratis tip: Doe dit niet in het bedrijfsleven, dat gaat je gegarandeerd veel ellende bezorgen.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Jeje op jul 04, 2016, 11:43:36
Soms moeten politici in het belang van het groter geheel een bepaalde belofte (deels) terugdraaien. Ik kom deze maand met een update waarin ik mijn plannen nog eens uitleg, met hier en daar wat aanpassingen. Mijn doel is namelijk om dit project te laten slagen en ik heb nu door dat dat in de huidige vorm erg lastig gaat worden. Ik wil nog steeds keuzes geven, alleen niet meer alle 18 gezien ik dan financieel voor een lastige opgave sta. Hopelijk is daar begrip voor.

De gekozen steden Praag en Frankfurt ben ik al voor aan het kijken, maar dat deze als eerste 2 steden zijn gekozen betekent niet dat deze ook als eerste worden uitgevoerd, ik wil namelijk ook nog eventuele keuze in affiches geven etc.

Nogmaals, later deze maand meer nieuws en dan zal alles hopelijk een stuk duidelijker worden voor jullie.

Ik zal er eens een nachtje over slapen!!
Het ene stadion is het andere niet!