Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Joost

Ik wist helemaal niet dat die zoek optie bestond op NLM!

FCT1980

Heeft iemand hier een membership van Everton voor aankomend seizoen?
Ik wil graag naar Everton - West Ham op 16 september en weet niet of die wedstrijd in general sale komt.
Mocht iemand weten of deze naar de general sale gaat dan kan ik uiteraard zelf ook tickets bestellen.

Vast bedankt voor jullie antwoord.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op jul 09, 2018, 10:07:49
Heeft iemand hier een membership van Everton voor aankomend seizoen?
Ik wil graag naar Everton - West Ham op 16 september en weet niet of die wedstrijd in general sale komt.
Mocht iemand weten of deze naar de general sale gaat dan kan ik uiteraard zelf ook tickets bestellen.

Vast bedankt voor jullie antwoord.

Ik zou niet weten waarom die niet in de GS gaat.

Nort

Citaat van: FCT1980 op jul 09, 2018, 10:07:49
Heeft iemand hier een membership van Everton voor aankomend seizoen?
Ik wil graag naar Everton - West Ham op 16 september en weet niet of die wedstrijd in general sale komt.
Mocht iemand weten of deze naar de general sale gaat dan kan ik uiteraard zelf ook tickets bestellen.

Vast bedankt voor jullie antwoord.
Ik verwacht wel dat deze naar General sale gaat. Everton verkoopt alleen uit tegen de grote clubs en ook die wedstrijden komen vaak nog in de general sale. Zorg wel dat je rekening houdt met palen en andere zichtverhinderende objecten, daar is Goodison Park vol mee gebouwd. Overigens kun je via Stubhub (officiele partner Everton) ook redelijk goedkoop (vaak maar een paar Pond boven FV) aan kaarten komen.

headout

Citaat van: FCT1980 op jul 09, 2018, 10:07:49
Heeft iemand hier een membership van Everton voor aankomend seizoen?
Stuur maar een PB; ik heb een membership voor komend seizoen.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

FCT1980

Citaat van: headout op jul 09, 2018, 10:51:01
Stuur maar een PB; ik heb een membership voor komend seizoen.

Super Headout!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ksclgiov282

#4161
Citaat van: Nort op jul 09, 2018, 10:36:37
Ik verwacht wel dat deze naar General sale gaat. Everton verkoopt alleen uit tegen de grote clubs en ook die wedstrijden komen vaak nog in de general sale. Zorg wel dat je rekening houdt met palen en andere zichtverhinderende objecten, daar is Goodison Park vol mee gebouwd. Overigens kun je via Stubhub (officiele partner Everton) ook redelijk goedkoop (vaak maar een paar Pond boven FV) aan kaarten komen.

Klopt, ik ben 2 seizoenen geleden naar deze zelfde wedstrijd geweest. Kaarten kunnen kopen in GS was geen probleem maar wel enkel 'restricted view' was nog mogelijk achter de goal.

Geweldig stadion en buurt rondom, dat zeker, maar de sfeer was eerlijk gezegd een drama, dat viel vies tegen (zoals meestal in de PL)

Bvb1909

iemand die toevallig een membership van westham heeft en weet hoe makkelijk het is om aan kaarten te komen?
ik wil namelijk naar westham - chelsea, maar ik wil een membership aanvragen, weet alleen niet of het dan lukt om aan kaarten te komen.

jdebruin96

Citaat van: Bvb1909 op jul 11, 2018, 14:53:55
iemand die toevallig een membership van westham heeft en weet hoe makkelijk het is om aan kaarten te komen?
ik wil namelijk naar westham - chelsea, maar ik wil een membership aanvragen, weet alleen niet of het dan lukt om aan kaarten te komen.

Met een membership kan je hoe dan ook kaartjes kopen voor deze wedstrijd. Zo snel zal het niet uitverkocht raken

Joost

Citaat van: jdebruin96 op jul 11, 2018, 14:57:23
Met een membership kan je hoe dan ook kaartjes kopen voor deze wedstrijd. Zo snel zal het niet uitverkocht raken

Dat dacht ik ook maar vorig jaar was het London Stadium toch wel erg vaak dichtbij maximum capacity.

Maar met een membership moet het zeker lukken. Wellicht zelfs in de General Sale.

Nik

Citaat van: Bvb1909 op jul 11, 2018, 14:53:55
iemand die toevallig een membership van westham heeft en weet hoe makkelijk het is om aan kaarten te komen?
ik wil namelijk naar westham - chelsea, maar ik wil een membership aanvragen, weet alleen niet of het dan lukt om aan kaarten te komen.

Ik heb je een PB gestuurd.

Wesley10__

#4166
Is er iemand met een membership bij Tottenham Hotspur? Ik ben op zoek naar 8 kaarten voor Tottenham Hotspur - Fulham maar ik wacht, indien mogelijk, liever niet op de general sale.

Nort

Citaat van: Wesley10__ op jul 13, 2018, 10:59:51
Is er iemand met een membership bij Tottenham Hotspur? Ik ben op zoek naar 8 kaarten voor Tottenham Hotspur - Fulham maar ik wacht, indien mogelijk, liever niet op de general sale.
Deze wedstrijd raakt niet eens uitverkocht.

Wesley10__

Citaat van: Nort op jul 13, 2018, 11:17:35
Deze wedstrijd raakt niet eens uitverkocht.

Oké bedankt.

Vinnn

Weet iemand of het haalbaar is om een dagtrip te doen naar Londen - elke club dan ook - met het vliegtuig? Er van uitgaande dat kickoff 15.00 is en er teruggevlogen zal worden vanaf Stansted?