Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Ik ben bezig met het plannen van het carnavalsweekend. Aangezien ik en degene met wie ik altijd wedstrijden bezoek allebei niet van carnaval houden lijkt dit ons een goed weekend om het land weer eens uit te vluchten. Vast staat de vrijdagavond Volendam - Willem II bezocht gaat worden maar verder weten we nog niks. We hopen dat we op zaterdag en zondag Kaiserslautern - Mönchengladbach en Eintracht Frankfurt - FSV Frankfurt kunnen bezoeken. Mocht de DFB besluiten dit niet mogelijk te maken staan Karlsruher of Nancy als vervangers opgeschreven. Welke andere clubs die een beetje in de buurt zitten zijn het bezoeken waard?  Mainz en Stuttgart spelen overigens een uitwedstrijd en Freiburg speelt tegen Bayern Munchen dus daar zal het lastig worden kaarten te regelen.

Joost

Je gaat carnaval ontvluchten door naar plaatsen te gaan waar ze ook carnaval vieren?

Koning Kriel

Citaat van: Joost op okt 06, 2011, 09:44:15
Je gaat carnaval ontvluchten door naar plaatsen te gaan waar ze ook carnaval vieren?

euhhh, ja. Alleen gaan we niet voor het carnaval. Het is een weekend dat we weg kunnen omdat we zelf niet hoeven te voetballen en geen enkele andere verplichting hebben omdat iedereen carnaval aan het vieren is.

Hugo

Citaat van: Koning Kriel op okt 06, 2011, 08:55:13
Ik ben bezig met het plannen van het carnavalsweekend. Aangezien ik en degene met wie ik altijd wedstrijden bezoek allebei niet van carnaval houden lijkt dit ons een goed weekend om het land weer eens uit te vluchten. Vast staat de vrijdagavond Volendam - Willem II bezocht gaat worden maar verder weten we nog niks. We hopen dat we op zaterdag en zondag Kaiserslautern - Mönchengladbach en Eintracht Frankfurt - FSV Frankfurt kunnen bezoeken. Mocht de DFB besluiten dit niet mogelijk te maken staan Karlsruher of Nancy als vervangers opgeschreven. Welke andere clubs die een beetje in de buurt zitten zijn het bezoeken waard?  Mainz en Stuttgart spelen overigens een uitwedstrijd en Freiburg speelt tegen Bayern Munchen dus daar zal het lastig worden kaarten te regelen.

Even snel uit het hoofd; Stuttgarter Kickers, Saarbrücken, Borussia Neunkirchen, Waldhof Mannheim, Eintracht Trier, Kickers Offenbach en Wormatia Worms.

Niels_Zitterd

Als het even meezit op boxing day twee wedstrijden bezoeken in de UK.
15.00 West Bromwich Albion - Manchester City
20.00 Stoke City - Aston Villa

De jaarlijkse trip van de supportersvereniging ;-)

Joost

6 November speelt Alemannia de 1000e thuiswedstrijd in de 2. Bundesliga.

Onder het motto 'Preise wie damals'  kosten de kaartjes nu zoals in die eerste wedstrijd. DM10 voor een staanplaats, DM16 voor een zitplaats.

In euro's wordt dat 5 en 10.


betonrot

Eintracht Trier - Rot Weiss Essen

Gouverneur

Met potlood in de agenda van 2012 een wedstrijd van Wattenscheid 09 genoteerd (medio april). Hoop van harte dat die club ooit weer terugkeert op een hoger niveau. In de Westfalenliga 2 staan ze nu bovenaan, dus de Oberliga lonkt. Ben benieuwd of een van de forumleden wel eens in het Lohrheidestadion is geweest en zo ja, naar zijn / haar ervaringen.

Hugo

Citaat van: Gouverneur op okt 24, 2011, 21:22:25
Met potlood in de agenda van 2012 een wedstrijd van Wattenscheid 09 genoteerd (medio april). Hoop van harte dat die club ooit weer terugkeert op een hoger niveau. In de Westfalenliga 2 staan ze nu bovenaan, dus de Oberliga lonkt. Ben benieuwd of een van de forumleden wel eens in het Lohrheidestadion is geweest en zo ja, naar zijn / haar ervaringen.

Het is alweer een tijdje geleden..
http://sites.google.com/site/cheeseanduniononline/Home/verslagen/bochum-lohrheide

hgrm

#819
Citaat van: Gouverneur op okt 24, 2011, 21:22:25
Met potlood in de agenda van 2012 een wedstrijd van Wattenscheid 09 genoteerd (medio april). Hoop van harte dat die club ooit weer terugkeert op een hoger niveau. In de Westfalenliga 2 staan ze nu bovenaan, dus de Oberliga lonkt. Ben benieuwd of een van de forumleden wel eens in het Lohrheidestadion is geweest en zo ja, naar zijn / haar ervaringen.

Zoals het er nu voorstaat, kunnen ze zelfs in de Regionalliga terecht komen.
De kampioen van de 4 verbandligen uit NRW (Westfalen 1 en 2, Niederrhein en Mittelrhein) spelen tegen de nummers 4 t/m 7 van de NRW-liga om 4 plaatsen in de nieuwe Regionalliga West.

De NRW-liga is dit jaar voor het laatst en de boven de Westfalenligen komt een nieuwe Oberliga Westfalen. De Westfaalse ploegen uit de NRW-liga die niet promoveren (momenteel 7) en de hoogst geplaatste ploegen uit de Westfalenligen die niet promoveren, gaan de Oberliga Westfalen vormen. Een plaats bij de eerste 5 is zoals het er nu uitziet genoeg om volgend jaar Oberliga te spelen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

In februari 2007 heb ik een wedstrijd bezocht in het Lohrheidestadion. Wattenscheid tegen Lippstadt.

Bossche Bol

Ik was er eind 2007 bij de topper tegen Erndtebrück. Waren toen de nummers 1 en 2.
Wattenscheid won met 5-2 en promoveerde aan het eind van dat seizoen.

De grote tribune was dicht en alleen de oude hoofdtribune open (en natuurlijk de staanplaatsen). Aantal toeschouwers was iets van 900.

Helaas ben ik er nooit in de Bundesliga en 2. Liga tijd geweest.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

spons

Ik ben ruim 2 jaar geleden in het stadion van Wattenscheid 09 geweest voor de "friendly" Bayer Leverkusen - Galatasaray.

De Leverkusen supporters ( ongeveer 100 ) zaten in het uitvak en de rest van het stadion was gevuld met Turken. De sfeer was echt fantastisch, stadion vind ik niet echt bijzonder
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Gouverneur

Dank voor al jullie reacties. Jammer dat in ieder geval twee van jullie (Hugo en Spons) het stadion niet echt bijzonder vinden. Dat Wattenscheid volgend seizoen wellicht in de Regionalliga speelt, beschouw ik als zeer goed nieuws.

Bossche Bol

Citaat van: Gouverneur op okt 25, 2011, 18:42:24
Dank voor al jullie reacties. Jammer dat in ieder geval twee van jullie (Hugo en Spons) het stadion niet echt bijzonder vinden. Dat Wattenscheid volgend seizoen wellicht in de Regionalliga speelt, beschouw ik als zeer goed nieuws.
Tsja, die atletiekbaan maakt het er niet gezelliger op, maar als er redelijk wat publiek zit kan het volgens mij best sfeervol zijn.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)