Amateurs 2011/2012

Gestart door AthleticHolanda, jun 28, 2011, 21:37:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda


Verwijderd lid

Drie data waarop GVVV en Dovo beiden een thuiswedstrijd hebben:
29-10 / 12-11 / 10-12

Ben benieuwd of GVVV of Dovo met de aanvangsttijd gaat schuiven.

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Cyclebob

Weet iemand wanneer de nummering van de lagere KNVB klassen bekend is?
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

AthleticHolanda

WKE - De Treffers werd vanmiddag gespeeld in het stadion van FC Emmen, volgens RTV Drenthe voor 2000 toeschouwers!

Weet iemand waarom WKE niet gewoon op het eigen sportpark speelde?

Bossche Bol

Citaat van: AthleticHolanda op sep 04, 2011, 20:17:28
WKE - De Treffers werd vanmiddag gespeeld in het stadion van FC Emmen, volgens RTV Drenthe voor 2000 toeschouwers!

Weet iemand waarom WKE niet gewoon op het eigen sportpark speelde?
Er zijn wat problemen bij het aanleggen van een kunstgrasveld.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

AthleticHolanda

Citaat van: Bossche Bol op sep 04, 2011, 20:29:28
Er zijn wat problemen bij het aanleggen van een kunstgrasveld.

Bedankt, dat verklaart het, kon het nergens vinden.

King Nothing

Voor zover ik weet speelt WKE de volgende thuiswedstrijd ook nog in het stadion van Emmen, daarna zou het kunstgrasveld klaar moeten zijn.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

spons

Citaat van: King Nothing op sep 04, 2011, 22:22:00
Voor zover ik weet speelt WKE de volgende thuiswedstrijd ook nog in het stadion van Emmen, daarna zou het kunstgrasveld klaar moeten zijn.

Ik wil graag naar WKE - FC Den Bosch voor de beker maar alleen als deze op het eigen terrein van WKE gespeeld wordt ( WKE is 1 van de 6 topklassers waar ik nog niet ben geweest )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ðe waan

Citaat van: AthleticHolanda op sep 04, 2011, 20:17:28
WKE - De Treffers werd vanmiddag gespeeld in het stadion van FC Emmen, volgens RTV Drenthe voor 2000 toeschouwers!

Die 2.000 sloeg helemaal nergens op trouwens. Achthonderd kwam beter in de richting. Alleen de hoofdtribune was geopend.

AthleticHolanda

Citaat van: ðe waan op sep 05, 2011, 14:31:09
Die 2.000 sloeg helemaal nergens op trouwens. Achthonderd kwam beter in de richting. Alleen de hoofdtribune was geopend.

Ik kon het me ook al moeilijk voorstellen.

ðe waan

Tja, ik zag nu dat DvhN het over 1600 had, dat zal dan toch wel zo'n beetje kloppen. Ik heb helaas geen volledig beeld van de hoofdtribune gezien.

TeeZee

Toeschouwersaantallen worden in Nederland niet serieus bijgehouden. Het zijn altijd lukrake schattingen die eindigen op een 0 of twee keer 0. Zelfs in het betaalde voetbal.

Joost

Citaat van: TeeZee op sep 06, 2011, 11:39:19
Toeschouwersaantallen worden in Nederland niet serieus bijgehouden. Het zijn altijd lukrake schattingen die eindigen op een 0 of twee keer 0. Zelfs in het betaalde voetbal.

Dat is toch sterk afhankelijk van de clubs. Er zijn ook clubs die wél goed tellen.

hgrm

Citaat van: TeeZee op sep 06, 2011, 11:39:19
Toeschouwersaantallen worden in Nederland niet serieus bijgehouden. Het zijn altijd lukrake schattingen die eindigen op een 0 of twee keer 0. Zelfs in het betaalde voetbal.

Dat valt wel mee. Het probleem is dat in Nederland doorgaans niet toeschouwers worden geteld, maar verkochte kaartjes. Vooral in Ouderkerk aan de Amstel hebben ze daar een handje van.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen