Jeje

Gestart door Jeje, jul 18, 2015, 12:24:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FC_Emmen

Die stadion tours vind ik meestal wel leuk maar vaak is het toch een beetje veel hetzelfde.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Arjen

Citaat van: Jeje op aug 07, 2015, 18:19:01
Haha ja zeker, al vind ik winterwedstrijden met sneeuw ook altijd erg leuk.

Stadiontour sporting portugal viel wel klein beetje tegen, we mochten namelijk om onverklaarbare geen foto's maken bij o.a de kleedkamer van sporting. Stadion was wel grappig maar zag er behoorlijk verrot uit soms, en dat stadion is pas 12 jaar oud.

Nu een paar dagen zonder stadions waarschijnlijk.

Heb jaren geleden een geïmproviseerde stadiontour in het oude stadion gehad. Het nieuwe stadion was al in aanbouw. We hebben de prijzenkamer gezien waar een oud baasje ons uitleg gaf in zijn beste Engels. Daarna snel even een kijkje op het veld. Was erg leuk.

Jeje

Stadiontours zijn inderdaad veel van hetzelfde:  kleedkamers, persruimte,veld,vip plekken en nog wat van dat. Gids sporting vertelde wel wat leuke feitjes, ze hadden een Engelse en Portugese gids dus dat was wel handig.

Iemand nog tips voor Lissabon? (Los van voetbal)

spons

Citaat van: Jeje op aug 07, 2015, 21:37:12
Stadiontours zijn inderdaad veel van hetzelfde:  kleedkamers, persruimte,veld,vip plekken en nog wat van dat. Gids sporting vertelde wel wat leuke feitjes, ze hadden een Engelse en Portugese gids dus dat was wel handig.

Iemand nog tips voor Lissabon? (Los van voetbal)

Teveel om op te noemen denk ik kijk om je heen zou ik zeggen.

Ik vind het na Istanbul de leukste stad van Europa
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jeje

Estadio do Restelo was echt fantastisch. Een heel complex met trainingsvelden naast het stadion. Prachtig uitzicht. Ben ook overal geweest behalve de lange zijdes.

Leuk ook dat zelf door het stadion snuffelen en niet een verplichte tour volgen.
Vind dit persoonlijk het mooiste stadion van Lissabon.

Penders

Ben je ook op het monument van ontdekkingsreizen geweest? Vanuit daar heb je helemaal een mooi uitzicht op het stadion.

Jeje

Citaat van: Penders op aug 12, 2015, 17:29:57
Ben je ook op het monument van ontdekkingsreizen geweest? Vanuit daar heb je helemaal een mooi uitzicht op het stadion.
Nee helaas niet, was dat een hoog gebouw aan het water? Want daar stond een hele lange rij voor.

Penders

Klopt, toen ik er in ging was er gelukkig geen rij.

Jeje

#23
Het verslag van Estádio da Luz staat erop, de andere drie verslagen zullen de komende dagen volgen!  Hier alvast een paar foto's, de rest staat op mijn site.

Tips zijn uiteraard welkom!

https://tempohopper.wordpress.com/2015/08/13/groundvisit-estadio-da-luz-benfica/



Jeje

Verslag Estoril en Sporting Portugal staan erop. Geen foto's van Estoril helaas. Hieronder alvast wat foto's van Sporting Portugal.

https://tempohopper.wordpress.com/




Cyclebob

Tip: vervallen stadion van Estrela Amadora in de wijk Amadora. Was vorig jaar al jaren niet meer ingebruik
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Jeje

Citaat van: Cyclebob op aug 14, 2015, 13:18:36
Tip: vervallen stadion van Estrela Amadora in de wijk Amadora. Was vorig jaar al jaren niet meer ingebruik
Helaas ben ik niet meer in Lissabon :P

Maar misschien de volgende keer!

Jeje



Jeje

Update geplaatst over mijn plannen voor 2016!

https://tempohopper.wordpress.com/