Maikelll043 (Facebook)

Gestart door maikelll043, jan 06, 2016, 21:02:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maikelll043

Citaat van: Penders op mrt 12, 2016, 15:05:08
Gefeliciteerd met de mijlpaal

Bedankt Penders !!!

CiteerGefeliciteerd, hoe sta je met de eredivisie?

Thanks Jeje, in de Eredivisie heb ik 11 van de 18 stadions bezocht onderstaande moet ik nog:

Kyocera Stadion - ADO Den Haag
AFAS Stadion - AZ Alkmaar
Grolsch Veste - FC Twente
Polman Stadion - Heracles Almelo
Stadion Woudenstein - SBV Excelsior
Abe Lenstra Stadion - SC Heerenveen
Koning Willem II Stadion - Willem II

Jef400

Als je naar Alkmaar wilt moet je maar even pb'en of de clubsite in de gaten houden. Een hele hoop wedstrijden zijn tegenwoordig vrije verkoop.

Semper Fidelis

Voor FC Twente kan je mij altijd wel een PM sturen. Bij ons is een CC vaak wel verplicht, maar die kan je wel gratis aanvragen.

Sebastiaan_W

Heracles kan ik je wel aan kaarten helpen.

Koning Kriel

En ik kan je altijd helpen voor Willem II, al denk ik dat als wij zo blijven spelen je volgend jaar met MVV op bezoek kan komen.

spons

ADO Den Haag heeft bij de meeste wedstrijden geen clubcard verplichting
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

maikelll043

Merci mannen !!! als ik iets nodig heb zal ik zeker gebruik maken van het aanbod

Ik kan jullie alleen helpen met kaarten voor MVV, maar hier kun je makkelijk zelf kaarten kopen bij de kassa aangezien het al jaren niet meer vol zit.


maikelll043

Vandaag de wedstrijd tussen KSV Hoeselt - Sparta Kolmont bezocht.
Half uurtje rijden vanaf Maastricht maar dan heb je een pareltje als je van schots en scheve stadions houdt.

Voor 6 euro kom je binnen (helaas geen ticket) en kun je plaats nemen waar je maar wil. Vriendelijke mensen die mij aanzagen voor fotograaf en maar al te graag op de foto wilden.

Niveau hoef je niet te verwachten in de 3e provinciale, drama wedstrijd gezien ondanks 3 doelpunten van Sparta Kolmont.

Voor foto's: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1530447787263594.1073742007.1500035526971487&type=3

*de foto's zijn niet schuin genomen en veld liep zo schuin :p

mike_t

Mooie foto's Maikel! Dit terrein stijgt meteen in mijn wens terreinen lijst... (die ergens in mijn hoofd zit en ik toch eens op papier moet zetten)

maikelll043

Citaat van: mike_t op apr 10, 2016, 22:24:40
Mooie foto's Maikel! Dit terrein stijgt meteen in mijn wens terreinen lijst... (die ergens in mijn hoofd zit en ik toch eens op papier moet zetten)

Bedankt mike_t !!!, ik heb ook zo;n lijst in mijn hoofd ergens die word steeds maar groter en groter




Joost

Wat zonde dat ze in Beeck zo'n hoog hek hebben neergezet.