Opdoemende stadions

Gestart door TeeZee, apr 09, 2008, 19:13:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TeeZee

Een van de dingen die ik persoonlijk erg mooi vind is het moment waarop een stadion ineens in beeld verschijnt. Het kan een simpele floodlight zijn, of een tribune die plots boven de huizen uittorent.


Boundary Park, het koudste stadion van Engeland, Oldham Athletic.


Highfield Road, Coventry City.


Easter Road, Hibernian.


York Street, Boston United.


Underhill Stadium, Barnet.


Vetch Field (onvermijdelijk), Swansea City.

hgrm

De mooiste vond ik de Langeleegte. Al kilometers voordat ik in Veendam aankwam, zag je de lichten boven het vlakke land. Helaas de auto toen niet op de vluchtstrook gezet om een foto te maken...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Het Parkstad Limburg Stadion is op een heuvel gebouwd, hierdoor speelden mijn favoriete amateurclub vorig seizoen in een klasse waarin vanaf het veld van 7 van de 12 clubs in de verte het PLS kon zien liggen. Ook kun je het zien liggen wanneer je met de trein station Kohlscheid uitrijdt in de richting van Aachen-West. Maar het mooiste uitzicht heb je vanuit Richterich. Dat is een dorpje op een kilometer van de grens, als je richting Nederland kijkt zie je links het PLS, rechts de lichtmasten van Kaalheide

Laurens Jobse

Ik vind het Philpsstadion vanuit de trein, de wijk achter het spoor of vanuit de oude arbeiderswijk Philipsdorp zo mooi, zie je het stadion ook opeens hoog boven huizen verschijnen. ik zal er vanavond als ik auto in Philipsdorp parkeer een fototje van schieten.


Nu moeten jullie het doen met fototje van het wereldwijdeweb






Denniz1974

Estadio Do Dragao in Porto ...


Stadionhopper

Is t niet de maquette van de nieuwe Kuip? Volgens mij zie ik de Erasmusbrug net voor het stadion:-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Denniz1974